Spelrum
| Giraffen | 29 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 19 |
| Inloggade | 48 |
Mobilspel
| Pågående | 19 218 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Malla13 | 2009-03-11 18:04 | |
![]() | Mollee: det är inte heller Okej att vräka ur sig otrevligheter för att man är på fyllan. Det är en dålig ursäkt. kan man inte behärska sitt språk och sitt sätt att vara när man är på fyllan så borde man låta bli att dricka. Man har inte mer rätt att kränka en annan människa bara för att man är full... Hur kan du resonera så? | |
| mollee - Ej medlem längre | 2009-03-11 18:04 | |
![]() | Och vart har ni inte fått uttrycka era åsikter, har inte märkt någon övervakare som sagt ifrån eller bannat någon... | |
| kissed - Ej medlem längre | 2009-03-11 18:05 | |
![]() | Vem som läser vad här kan varken du eller jag veta Malla? Hon kan läsa det, hennes vänner, föräldrar, avlägsen släkting?! Och tro mej malla jag är inte perfekt på något sätt (har inte påstått det heller) har sagt saker, gjort saker som jag anser vara fel. Men för att även jag kastar ur mej skit så anser jag inte att det är rätt att göra så. Jag går inte i försvarsställning och rättfärdigar det för den skull. Men ingen människa är perfekt och vi gör alla fel. | |
| mollee - Ej medlem längre | 2009-03-11 18:05 | |
![]() | Men alltså, om man blir förbannad på någon kan man ibland häva ur sig saker,,, men jag tycker det är jäkla onödigt att sitta på en sajt och håna en annan människa pga att denna har silikonbröst!!! Det är vad jag tycker. | |
| mollee - Ej medlem längre | 2009-03-11 18:07 | |
![]() | Varför Malla, feltolkar du mina ord och gör om dom till något annat... Har inte sagt att det är okej att häva ur sig saker på fyllan, bara att man har lite svårare att kanske kontrollera sig i ilskans hetta till följd av alkohole... att sitta här på Beta och med klar skalle skriva genomtänkta nedsättande kommentarer om folk... | |
| mollee - Ej medlem längre | 2009-03-11 18:08 | |
![]() | ...Är mycker oansvarigt och enligt mig fel. | |
| bizzzy - Ej medlem längre | 2009-03-11 18:08 | |
![]() | Vem har sagt att folk är klara i skallen när de skriver här.. | |
| mollee - Ej medlem längre | 2009-03-11 18:10 | |
![]() | Ja du.. ibland undrar man ju.. men man förutsätter väl att det är intellektuella, vuxna och trevliga människor som hänger på Betapet,,, och alla som deltagit i denna konvers verkar ju även vara det.. ändå så förstår de ej felet med att kalla folk för uppblåsta,fula äckliga och töntiga... | |
| Malla13 | 2009-03-11 18:13 | |
![]() | Kissed: Visst är det så att alla människor gör fel... jag tycker INTE att det är någon större grej att skriva inne i ett forum om kändisar tex... Jag uttrycker vad JAG anser och står för det... Jag står för mina åsikter exakt som du står för dina. Jag kan såklart inte veta vart hennes vänner eller släkt eller hon själv sitter och läser..MEN jag tror knappast att dem sitter och hänger vid dessa forum... Om hennes vänner läser detta och för det vidare till henne..då får dem ju stå för det om dem vill berätta det för henna vad folk tycker om henne. Då har i alla fall inte jag kränkt henne utan vännerna. Läser hon det själv är det en annan sak och det tror jag ju dock inte att hon gör. Molle: Jag hånar ingen människa för att dme har silikonbröst...jag TYCKER bara..har en åsikt. men jag sitter inte och hånar någon för det.. det är skillnad. Jag har rätt till åsikter som alla andra har..och det är min åsikt att det är fult med silikon..Det finns tusentals människor som har sjuka bröst som hade varit tacksamma om dem hade haft friska bröst sen finns det dem som vill göra sig snygga genom att trycka in en massa sikikon i kroppen som kan ta väldigt skada av detta som tex någon av systrarna graf, med bröst som sprängs inne i kroppen... Kränkade för dem stackars sjuka människorna som har haft cancer och tvingats ta bort ett bröst... att det finns folk som fyller på med saker i brösten för att bli mer liksom... Det e kränkade tycker jag!! | |
| Malla13 | 2009-03-11 18:15 | |
![]() | Mollee säger:Men alltså okej om man häver ut sig någon sak på fyllan till en polare om någon som betett sig illa på puben... Kanske tolkade dig fel...men fick i alla fall uppfattning om att det var mer ok att kasta ur sig saker då. Sorry om det va fel...Det är lätt att misstolka genom datan... som du säkert vet. | |
| mrpekk - Ej medlem längre | 2009-03-11 18:18 | |
![]() | Jag vill härmed nominera mollee till Betapets stora tålmodighetsmedalj. Känns som att folk missförstår eller vänder på allt du skriver, imponerade att du orkar bemöta sådant. | |
| mollee - Ej medlem längre | 2009-03-11 18:22 | |
![]() | Men jag förstår att man får säga vad man tycker om silikonbröst, det är ett bra ämne att diskutera. Men det var inte frågan om hurvidare silikonbröst är okej eller inte som stör mig, utan de mer personliga angreppen.. speciellt inledningen på tråden, den var otroligt kränkande och önödig. Sen så förstår jag inte vad som är kränkande med att en annan har silikonbröst, det är ju ett val personen själv har gjort... Det finns ju folk som har ex strl 65 Liten A-kupa som kanske känner sig okvinnlig och skaffar silikon för att trivas med sig själv.. vem är jag att döma folks utseende och smak? Är det rätt att en cansersjuk kvinna får operera sina bröst om hon tagit bort dem? Är det rätt av en ung tjej att skaffa större bröst för att hon bara helt enkel vill ha det?? Hur som helst, kvinnor vill känna sig kvinnliga, vi sminkar oss, har på oss klänningar... Sen är det upp till var och en hur vi vill uttrycka oss! :) Hehe, ja jag brukar oxå missuppfatta folk som skriver... ingen fara :) | |
| mollee - Ej medlem längre | 2009-03-11 18:23 | |
![]() | Tålamod är dygd vet du ;) Ger mig inte förrän folk förstår mig, är ovanligt envis.. dessutom gillar jag att argumentera och växla åsikter... man lär sig mycket. | |
| irrvarr | 2009-03-11 18:26 | |
![]() | Håller med mrpekk. Men varför antar mollee att det är intellektuella som hänger här? Verkar dessutom koppla det till egenskaper som vuxendom och trevlighet. Själv är jag intellektuell och otrevlig. Har dessutom trevliga betapetare som inte är intellektuella till polare. (irl) Eller är det så att intellektualiteten har ett förtrevligande drag? | |
| carinau | 2009-03-11 18:29 | |
![]() | Eftersom det ligger lite i människans natur att rättfärdiga sitt eget beteende leder sådana här diskussioner sällan nån vart mer än till att stärka sina egna åsikter i ämnet. Men jag måste ändå lägga mig i på nytt. Visst är det otroligt vanligt att folk slänger ur sig negativa kommentarer om både den ena och den andra, både i ansiktet och bakom ryggen, men det är väl ingen ursäkt till att själv göra det. Precis som vi har en frihet har vi ju ett val... | |
| mollee - Ej medlem längre | 2009-03-11 18:29 | |
![]() | Nej, inte så jag menar, tycker bara att om man är klok bör man förstå innebörden av mina texter och inse felet med att gå runt och häva ur sig elakheter. Menade absolut inte att man behöver vara trevlig för att man är smart och vise versa Men, man förutsätter ju att folk som besvarar trådinlägg och kommer med argument borde ha något vettigt innanför pannbenet :) | |
| irrvarr | 2009-03-11 18:34 | |
![]() | Hörru. Menar du att de som inte är intellektuella är osmarta? Nu kränkte du just en herrans massa människor. | |
| Miss_jk | 2009-03-11 18:37 | |
![]() | Offentlig eller inte, mediakåt eller inte, när man sig på sitt utseende så får man ta kritiken som följer. Posa på var och varannan reklampelare och tro att alla ska le och säga "vad fin hon är". Det funkar inte så. Vill man synas p.g.a/tack vare sitt utseende så måste man ju haja att det finns folk som tycker att man är skitful. Precis samma sak som att man tycker att t.ex. Daniel Andersson är skitdålig på fotboll, eller att Gynning är fruktansvärd som programledare. Rosing är skitful som modell. | |
| mollee - Ej medlem längre | 2009-03-11 18:41 | |
![]() | Irrvarr...orkar inte ens kommentera frågan, för öppenbart :) förstår vart du vill komma ;) | |
| mollee - Ej medlem längre | 2009-03-11 18:43 | |
![]() | Uppenbar skulle det givetvis va :D | |