Spelrum
| Giraffen | 7 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 6 |
| Inloggade | 13 |
Mobilspel
| Pågående | 19 325 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Smichael | 2009-03-26 18:33 | |
![]() | Gladiatorsandaler och "hippieband" e skitslappt på tjejer ju! | |
| Mimikryp | 2009-03-31 06:43 | |
![]() | Mysbyxemodet! *ryser* | |
| sanlin | 2009-03-31 08:44 | |
![]() | Håller med andra som skrivit om haremsbyxor.Vilket påhitt! Hu!! | |
| bulimi3 | 2009-03-31 08:47 | |
![]() | Det vidrigaste som funnits o fortfarande finns kvar är "leggings". Långkalsonger i olika färger o mönster | |
| Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-03-31 12:07 | |
![]() | alla saker & kläder med hello kitty | |
| trashone - Ej medlem längre | 2009-03-31 12:10 | |
![]() | varför valde jag inte anorexi som nick | |
| Tommy 1979 | 2009-03-31 12:10 | |
![]() | Jag stör mig på hela modegrejen överhuvudtaget. Varför ska överklassbrudar som knappt är torra bakom öronen (läs Blondinbella) diktera vad andra ska ha på sig? Och varför är det så eftersträvansvärt att se ut exakt som alla andra? Själv skiter jag i modet och går klädd i mina egna kläder :-) | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2009-03-31 12:15 | |
![]() | Bra talat Tommy, samma för mig, jag har min stil och struntar fullständigt i vad modet säger. Gillar kvinnlighet blandat med tuffhet ;) Jag vill vara jag och ingen annan. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2009-03-31 12:16 | |
![]() | Sött att ni tror er vara helt opåverkade. | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2009-03-31 12:19 | |
![]() | Mmmm, jag är jättegullig ;) | |
| pion ekrot | 2009-03-31 14:10 | |
![]() | Det är ju rätt svårt att INTE hänga med i nåt slags mode alls eftersom alla klädkedjor hela tiden uppdaterar sitt sortiment utefter vad som anses hett. Så Tommy och Vita, hur gör ni för att lyckas undvika detta? Köper ni aldrig kläder? :) | |
| Dalkullan | 2009-03-31 15:59 | |
![]() | Man måste ju faktiskt medge att modet i dag är väldigt tolerant, du kan ju faktiskt ha på dig nästan vad som helst utan att vara ute. Annat var det när jag var ung, då var det en sorts klack som gällde på skorna och inget annat. I dag finns det skor med alla möjliga sorters klackar. Likadant med kjollängden från 50-talet och framt till 90-talet, det var alltid en längd som gällde. Nu är det ju modernt med kjolar i alla möjliga längder. Vet inte om jag skrivit tidigare men jag köper modekläder om jag tycker att de är snygga och skulle aldrig sätta på mig något just enbart för att någon sagt att kläderna är "inne" - herregud så fantasilöst. Kläder är ju kul! =) | |
| Lisaa | 2009-03-31 18:55 | |
![]() | Håller med om Gina Tricots haremsbyxor. Det ser ut som om man har gjort på sig efter ett jättestort julbord... 'Historiska' haremsbrallor är lite fräckt... Förresten, ska det var enkel- eller dubbelfnutt om historiska? | |
| Tommy 1979 | 2009-03-31 20:06 | |
![]() | pion ekrot: Väldigt sällan, eftersom att köpa kläder är bland det tråkigaste jag vet :-) Oftast går jag till Myrorna eller liknande, inte för att jag inte har råd att köpa fabriksnytt men för att det är så mycket snyggare och coolare med begagnade retro-kläder än att (mer eller mindre) slaviskt följa modet :-) | |
| pion ekrot | 2009-03-31 21:06 | |
![]() | Jag tycker att det du beskriver låter ganska slaviskt, men mest bara för att retas lite. ;) Jag kollar relativt ofta i second hand-butiker typ myrornas o.s.v, men just p.g.a konsumtionshetsen så finner jag oftast bara plagg som är från "nu", och de där sk coola retroplaggen är som en svunnen legend. | |
| Mammaoxå | 2009-03-31 21:29 | |
![]() | Byxhäng i all ära men varför har killar i högstadieåldern byxlinningen under stjärten? Hela rumpan är ju framme. Man kan imponeras av att de kan gå utan att byxorna ramlar ner. | |
| mrperfect | 2009-03-31 22:16 | |
![]() | Trasiga kläder är värst, sämre än osmakliga färger och för korta linnen å brallor. | |
| Mimikryp | 2009-04-01 06:40 | |
![]() | Jag måste säga att jag aldrig har hört talas om dessa haremsbyxor, men på det lilla ni skrivit så låter det ju inte så snyggt. :-( pion ekrot; De kan ju faktiskt sy sina egna kläder. ;-) | |
| KaninKillen - Ej medlem längre | 2009-04-01 06:47 | |
![]() | tommy 1995 (elller va de nu va hahah) kan tänka mig att du har snygga kläder hahahahha.. tänk efter nu.. du har jeans gissar jag.. t-shirtar.. skortor kanske.. strumpor skor.. PRECIS som alla andra (bara mkt fulare gissar jag).. inse att du dikteras av vad modet säger precis som alla andra.. mimiKrep: 1. sluta göra smileys med näsor ser förjävligt ut 2. hört talas om google 3. sy egna kläder e fett fult | |
| Mimikryp | 2009-04-01 07:18 | |
![]() | KaninKillen; Om det är mig du menar med "mimiKrep" så gör jag mina smileys precis hur fan jag vill! :-P Ja, det har jag, hur så? *muttrar* Det beror ju på hur duktig man är och vilka kläder man syr. Och det handlade ju om att undvika att infiltreras av modet och om man nu VERKLIGEN vill undvika det så finns det ju inte så många alternativ. | |