Spelrum
| Giraffen | 43 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 33 |
| Inloggade | 76 |
Mobilspel
| Pågående | 19 849 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| le-lou | 2009-07-06 14:15 | |
![]() | total - "Får man fråga ännu en personlig fråga? Ä du kan ju inte svara men jag kör i vind! Har ni börjat planera bröllopet? Blir det inom året från förlovningsdagen som är kutym? Kyrklig eller borgligt? Inne eller ute? Sommar eller vinter?" Vi har börjat lite smått, men är på långa vägar inte färdiga kan jag säga hehe. Jag gillar vinterbröllop skarpt men där protesterade dottern högljutt (jag har en flicka på 10), hon pekade med hela handen på vår och sommar, så det kanske lutar åt våren ändå - jag vill inte ha ett sommarbröllop iaf. Våren känns bra och ligger inte för nära i tiden heller, det blir förmodligen lite mäckel med sånt här, även om vi def. inte kommer ha det varken stort eller speciellt påkostat. Det blir ABSOLUT inom året från förlovningen, vi följer få traditioner men de få vi har ska följas :), så tycker vi båda och det finns ingen anledning att vänta heller. Kyrkligt el borgligt är en het fråga hehe.. ingen av oss är speciellt troende, mer nog jag kanske i så fall som skulle gilla iden med kyrkan. Vi får se. Antingen blir det kyrka eller så det blir det utomhus borgerligt. Vi får väl kasta tärning om saken el nåt. (kan man spara en tråd på papper undrar jag hehe... för alla de här fina gratulationerna vill jag ha kvar och minnas :) | |
| le-lou | 2009-07-06 14:15 | |
![]() | remvanrijn - hur menar du? :) | |
| total_insikt | 2009-07-06 14:47 | |
![]() | le-lou, spela en match om kyrkligt eller borgligt ;-) Om ni inte vill spela mot varann själva väljer ni ut en varsin motståndare som spelar åt er! Utlys matchen i forum för vi är många som kommer spionera på den matchen ;) | |
| le-lou | 2009-07-06 14:56 | |
![]() | total - :P | |
| fashiion - Ej medlem längre | 2009-07-06 15:21 | |
![]() | le-lou Det måste ju gå att spara ? Skriva ut med färg kanske? :) Eller svartvitt? | |
| girly | 2009-07-06 16:52 | |
![]() | Grattis till er båda! Tänkte bara oxå passa på att tacka betapet för här träffade jag min nuvarande sambo för ca 2 år sedan!=) 30 mil emellan, men det gick ändå. =) Så roligt att se att det gått så för andra med!=) Stort grattis! | |
| Gunilla No - Ej medlem längre | 2009-07-06 17:12 | |
![]() | MEgastort grattis till er båda!! Betapet ÄR mer än bara en spelsajt ;) | |
| Bitte - Administratör | 2009-07-06 17:20 | |
![]() | Hmm Finns ju redan ett datum för betapet bröllop och ni blir andra paret ut,, rätt häftigt måste jag säga,, kanske det finns fler som smyger i vassen med att de hittat sin kärlek här =) www.betapet.se/forum...am p;page=0 Kram och Grattis igen Bitte | |
| Galaxie | 2009-07-06 17:57 | |
![]() | Instämmer med alla övriga... Grattis o lycka till ! Må hälsa lycka och harmoni få bli er framtidsmelodi | |
| smörbit | 2009-07-06 17:57 | |
![]() | jaha så det är här man ska fiska i hjupet hahaha:) Grattis | |
| minus2007 - Ej medlem längre | 2009-07-06 17:58 | |
![]() | Åh, GRATTIS! Vilken söt kärlekssaga och alldeles sann. | |
| mrperfect | 2009-07-06 18:31 | |
![]() | För några år sedan var det ett par som gifte sig i luften. Med en präst som också gillade fritt fall. Alla var nakna. Tro inte att ni är extrema :) | |
| Safflor - Ej medlem längre | 2009-07-06 18:53 | |
![]() | Alla får köpa bokstavskex och kasta på er :). | |
| Ond_kanin - Ej medlem längre | 2009-07-06 18:56 | |
![]() | jag kommer med ett Z i elfte timmen. | |
| Lill-IT | 2009-07-06 18:57 | |
![]() | Kaninen... du får väl fria till din betabrud också? :-) | |
| HurRullarMan | 2009-07-06 19:04 | |
![]() | Sov ni på Glada Uttern? Det måste man göra om man förlovar sig nära Gränna och Visingsö!? | |
| Ond_kanin - Ej medlem längre | 2009-07-06 19:08 | |
![]() | vi får väl se om jag gör det, har haft planer iaf. | |
| HurRullarMan | 2009-07-06 19:09 | |
![]() | jag har dejtat massor av brudar här men blir genomgående besviken då bilden sällan stämmer med verkligheten! Har alla brudar en topfotograf i garderoben som de tar fram då man frågar efter bild på MSN? | |
| Wordlezz - Ej medlem längre | 2009-07-06 19:11 | |
![]() | Ny chattråd? Härligt! :-) GRATTIS Le-lou och Veggie! Må lycka och välgång följa er på livets väg! | |
| HurRullarMan | 2009-07-06 19:16 | |
![]() | jag är tacksam över att jag är så oseriös | |