Spelrum
| Giraffen | 47 |
| Krokodilen | 2 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 30 |
| Inloggade | 79 |
Mobilspel
| Pågående | 19 588 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| konelm - Ej medlem längre | 2010-03-29 22:55 | |
![]() | Desamma | |
| Miss_jk | 2010-03-30 07:48 | |
![]() | Konelm: Om du hade hängt med liiiite i antingen denna tråd eller i den allsvenska så hade du förstått att jag är väl medveten om vad som hände efter aff-matchen. Vad jag också är väl medveten om är straffen eftersom jag själv vart drabbad av det ena. Poängtera att jag skriver straffen i plural. DIF fick TVÅ straff. Det ena var böter på 200 000 kr, det andra var spel inför tomma läktare. Äckel-aik fick ynka 25 000 i böter. Inget annat. Det är en fet jävla skandal. Jo, jag är sjukt intresserad av både ishockey och fotboll, eller sport i allmänhet, men efter att ha läst alla dina inlägg om oss stockholmare så måste väl även jag få säga vad jag tycker, vare sig det handlar om publiken eller sporten i sig. | |
| konelm - Ej medlem längre | 2010-03-30 18:04 | |
![]() | Det enda jag säger när det gäller hockeypublik är att frölundas publik har varit konstant i både med och motgång, medan det de sista 10 åren varit ett känt faktum att Djurgårdarna varit mer beroende av medgång för att ställa upp på sitt lag genom att komma på matcherna. I det perspektivet blir i alla fall jag lite mindre imponerad av det JUST nu"sjungande röda havet" | |
| sebgra | 2010-03-30 18:23 | |
![]() | +1 konelm | |
| eriksarehag - Ej medlem längre | 2010-03-30 20:19 | |
![]() | Jag är från Grästorp från början och nu har GIK som deras hockeylag kallar sig kvalat in i division I. Undrar om dem någon gång kan komma upp i Elitserien. | |
| BrokenString - Ej medlem längre | 2010-03-30 21:24 | |
![]() | YIPPIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE EEEEEE!!!! Linköping vidare, det skönaste var att vi piskade "de gooa gubbarna" från Göteborg. Sååååå skönt att slippa dom!! | |
| Miss_jk | 2010-03-30 21:27 | |
![]() | Grattis! Fast jag hade nog hellre mött skellefteå i semi. Nu blir det lhc vilket känns betydligt svårare... Väl mött på torsdag då. | |
| Maja G | 2010-03-30 21:28 | |
![]() | Vad du skriker BrokenString!!:) Skellefteå vann över Färjestad o får därmed möta mitt lag, Håvee, på torsdag.. Har jag sagt att tränaren i Skellefteå är min syssling??...Men jag håller inte på dom iaf ..HV71 kommer att ta hem guldet iår,vänta bara!!:) | |
| BrokenString - Ej medlem längre | 2010-03-30 21:28 | |
![]() | Jag trodde också att vi skulle få Skellefteå. Men det ska bli kul mot Djurgårn också. Väl mött säger jag med:-) | |
| BrokenString - Ej medlem längre | 2010-03-30 21:29 | |
![]() | I år är det vår tur Maja så tyvärr:-) | |
| Din K Ompis - Ej medlem längre | 2010-03-30 21:30 | |
![]() | Gu så gött att Skellefteå vann över FBK - heja Norrland! (I brist på TIK...) Håll hela vägen nu SAIK :) | |
| Grundsnygg - Ej medlem längre | 2010-03-30 21:32 | |
![]() | För oss stackare som inte har ett lag i elitserien så hoppas man ju på stora matcher. Jag är ledsen Brokenstring men LHC kan aldrig väcka några känslor hos mig. Om det blir HV mot LHC i final så undrar jag vilka bryr sig? | |
| glitter | 2010-03-30 21:44 | |
![]() | I avsaknad av snart begravda Björklöven; heja SAIK! | |
| Chewbacca2 - Ej medlem längre | 2010-03-30 21:50 | |
![]() | HV-71 vinner.... | |
| Grundsnygg - Ej medlem längre | 2010-03-30 21:52 | |
![]() | HV-71 vinner säger du. Hur många fans har HV utanför Jönsköping? | |
| konelm - Ej medlem längre | 2010-03-30 22:48 | |
![]() | Ja jag säger stort grattis till Linköping!, och kan bara beklaga att det finns inlägg från människor som Broken String, inlägg 21:24. Det roligaste är inte att vinna(och att vara sportslig i segerns stund), utan det roligaste är att glädjas åt att man piskade Frölunda och tala om att man är glad att slippa ett motståndarlag. Bara att beklaga inställningen från den bruden, men som sagt Grattis Linköping och lycka till!! | |
| eminemshow - Ej medlem längre | 2010-03-30 23:08 | |
![]() | Linköping är ju bra alltså är det klart nu? kom hv 2a då? | |
| BrokenString - Ej medlem längre | 2010-03-30 23:42 | |
![]() | Hehe efter alla dina inlägg konelm där du kritiserar allt och alla utanför västkusten och gooa gubbar så kan jag med gott samvete skriva som jag gjorde. | |
| s2visby | 2010-03-31 01:57 | |
![]() | Jag tror inlägget hade sett annorlunda ut om konhelms goa gubbar tagit hem segern. Inte så mycket att vara kaxig över längre.. För övrigt bor ju han i Älvkarleby, vilket ligger mellan Gävle och Uppsala om jag inte missminner mig.. Fast det kanske finns ett på baksidan också.. | |
| s2visby | 2010-03-31 02:01 | |
![]() | Grundsnygg - Jag förstår inte varför det är relevant med hur många fans HV har i samtalsämnet ? | |