Spelrum
Giraffen35
Krokodilen0
Elefanten2
Musen
Böjningslistan
1
Grisen
Böjningslistan
14
Inloggade52
Mobilspel
Pågående18 738

Forumkategorier

Användare Inlägg  
bowlorama2009-08-24 22:07
Antal inlägg: 278

Miss Yoco: What? Det här är en diskussionstråd om PORR. Vore det inte mer skrämmande om vi då bara diskuterade Let's Dance här?

Miss Yoco - Ej medlem längre2009-08-24 22:10
Antal inlägg: 2521

Nä, ni kunde gott åtminstone varva med lite annat, bowlorama. Det tror jag ni skulle bara må bra av. :P

Miss Yoco - Ej medlem längre2009-08-24 22:10

*retas ju* :)) BYE :)

bowlorama2009-08-24 22:11

Det är därför det finns fler trådar. Själv är jag ett stort fan av både bra sex och bra porr, därför diskuterar jag just nu här. Frågan är väl snarare vad DU gör här, om sex känns så kvävande för dig? ;)

___Tania___2009-08-24 22:12
Antal inlägg: 1158

Haha!

bowlorama2009-08-24 22:12

Puss puss. ;)

Miss Yoco - Ej medlem längre2009-08-24 22:12

Skrev jag ju just, retas. :P

stålis752009-08-24 23:11
Antal inlägg: 110

jag föredrar riktigt sex iaf

CD II2009-08-24 23:16
Antal inlägg: 253

lets face it...
tror att mera ser på det än de säger, iofs...
k. e. e. e. esquire

vinterresa - Ej medlem längre2009-08-25 01:36

Det finns ju ingen kontroll vilka får köpa porrfilmer. Sjuka och perversa typer roffar åt sig och resultatet kan ju läsas av dagspressen. Psykvården är obefintlig i vårt land och avvikande individer går lösa i samhället. De kan få sin sexundervisning av dessa filmer och sedan lever de ut sina känslor i enlighet sin sjuka uppfattning att sex verkligen ska vara SÅ. Det samma gäller för de yngsta som inte fått ordentlig sexundervisning i hemmet eller i skolan. De utvecklar en SÅDAN syn på sex och partner. De tror att det skall vara SÅ!

Jag tror att feminismen sover eller också tror de att ju vidrigare vi kvinnor kan bete oss desto mer jämlika blir vi männen. Feministerna borde i stället försöka arbeta i en riktning, som lyfter upp det sunda samlivet dvs höjer kvinnans "status" och framhäver vördnad och vård av ett sunt förhållande, familj och hem för barnen att växa upp i.

Oftast är det ju kvinnan som mest kränks i dessa sammanhang. Kvinnan "används" som ett medel för den manliga utlösningen och som ett stycke att användas för att tillfredställa den manliga lustan av att experimentera, göra det ömsom där bak, ömsom mitt i nunan.
Varken analsex eller oralsex är normalt eller naturligt. Vi skapades med "skruv och mutter "och det är därför att de delarna skall användas för samlag.

Perversa sexfrustrerade män, däribland även utvecklingstörda och psykiskt sjuka dagdrömmer inför dessa filmer och går sedan ut i samhället och provar sina från porrfilm förvärvade kunskaper på andra människors barn.

Ingen har väl undgått att lägga märke till att antalet våldtäkter har ökat och att de begås allt oftare av sjuka individer.

Porrfilmer kanske kunde jämföras med eld, som kan vara "bra dräng men dålig herre". I fel händer kan de blir fruktansvärt farliga.

Andra sidan av saken är, att prostituerade utnyttjas för filmning. Man skall ju inte sparka den som redan ligger.

Vad gör feministerna åt saken? Ett tag hade vi ju mer städat samhälle. T ex. rådde "förbud" att ha lättklädda kvinnor i bilreklam. Nu är de tillbaka. De sitter där i kortkort på motorhuvudet och visar sina lår, vilket har absolut inget med bilen som produkt att göra. Hur kunde det gå så illa att vi är DÄR igen. Vad gör feministerna?

Jag kräver att kvinnor behandlas värdigt och att våra flickor får en uppfostran till kyskhet och skönhet - inte till att bli medel för att missbrukas perverst. Våra söner måste få en bättre uppfostran. De svagsinta skall ha vård och inte porrfilmer.

Jag tror att jag blir muslim. Min kropp är faktiskt min egen och inte något som alla perversa typer får gotta sig med.

le-lou2009-08-25 01:44
Antal inlägg: 17500

"Det finns ju ingen kontroll vilka får köpa porrfilmer. Sjuka och perversa typer roffar åt sig och resultatet kan ju läsas av dagspressen. "

Jaha, är det DÄRFÖR folk våldtar?

"Varken analsex eller oralsex är normalt eller naturligt. Vi skapades med "skruv och mutter "och det är därför att de delarna skall användas för samlag."

Herregud.

"Perversa sexfrustrerade män" - sexfrustrerade män = perversa?

"Andra sidan av saken är, att prostituerade utnyttjas för filmning. Man skall ju inte sparka den som redan ligger.
"
Hur vet du det ? Det finns inte i din tankegång va, att kvinnor också njuter av sex? Och även av analsex, oralsex och ja - tom av sex utan några som helst känslor inblandade? En del tycker tom att det är helt ok att göra framför en kamera.

"Vad gör feministerna?"
Jag hoppas de ligger hemma och behagar sina män istället för att springa runt med hår under armarna och basunera ut dumheter.

Grundsnygg - Ej medlem längre2009-08-25 01:46
Antal inlägg: 3451

vinterresa är du verklig?

le-lou2009-08-25 01:50
Antal inlägg: 17500

.................och vad gäller feminism överlag så citerar jag Joakim Johansson som fått in det mesta och det bästa av det som jag så fullständigt håller med om.

"Helt rätt, jag ogillar feminismen väldigt mycket då den är ett allvarligt hot mot ett äkta jämställt samhälle där män och kvinnor bedöms likvärdigt och där vi baserar våra åsikter kring kön på fakta, vetenskap och hur verkligheten ser ut - på riktigt.

Feminismen idag är en manshatarideologi som går ut på att upphöja det egna könet till ett ofelbart tillstånd. Självinsikt saknas, fakta saknas, vetenskap saknas. Att feminismen dessutom i grund och botten är en slags kommunism gör ju inte saken bättre precis.

Å nej, jag tänker verkligen inte sluta påpeka detta faktum för dig och alla andra feminister. Ni ska helt enkelt konstant få veta att era åsikter inte är accepterade. Därför kommer jag och flera med mig, förhoppningsvis) ständigt att säga ifrån när ni kommer med ert ideologiska dravel, era överdriver, lögner och fördomar om män.

Så det är bara att inse, den tiden då ni feminister oemotsagda kunde föra ut ert sjuka evangelium är förbi. Tack och lov."

vinterresa - Ej medlem längre2009-08-25 03:01

Jag är absolut inte feminist. Vem har sagt det? Jag menar, att de skulle ju förbättra världen. Blev den bättre?

henrik_l2009-08-25 03:17
Antal inlägg: 918

Skulle lätt ha frågat om jag fick vara med. :P

vinterresa - Ej medlem längre2009-08-25 03:19

Hur skulle du förbättra världen, henrik_I ?

vinterresa - Ej medlem längre2009-08-25 03:20

:P

jensa8022009-08-25 03:47
Antal inlägg: 15

Han s största dröm är nog att tillsammans med sin partner titta på en p-rulle ihop...det gör jag och frugan ibland...riktigt nice. Det svåra är nog i början att VÅGA erkänna att det va bra eller dåligt för att såra eller göra sin partner glad.Inriktning på film osv osv....

sophistry - Ej medlem längre2009-08-25 05:25
Antal inlägg: 277

Jag vill inte leva i denna helsjuka värld längre. Alternativt vill jag också bli muslim. Var nyss i London och såg kvinnor klädda i burka vid Harrods. De hade snygga män vid sin sida. Kunde inte låta bli att tänka att där var det par, som tillhörde varandra.

stålis752009-08-25 06:30
Antal inlägg: 110

jensa: men vad ska man göra när man ser porr ihop? fattar inte

Visar sida: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?