Spelrum
| Giraffen | 16 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 21 |
| Inloggade | 38 |
Mobilspel
| Pågående | 19 374 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Snoosy | 2009-10-03 21:43 | |
![]() | Var på Lissma loppis idag. Vi hade tänkt fika i restaurangen, men där var det stängt pga filminspelning. Såg 2 killar komma därifrån så frågade vad de filmade? ''Kniven mot strupen'' När jag fått svaret så insåg jag att det var en känd skådespelare jag frågat. Han svarade jättetrevligt, men vet inte vad han heter :) hade inte en aning om att ''Kniven mot strupen'' är ett matprogram med Mat-Tina. Så svaret på vem jag frågade får man väl svar på i nästa år (tydligen, enligt nätet) vet någon vilka som komemr vara med? SKulel avra kul att veta vem som svarade så hjärtligt. :) | |
| vintage | 2009-10-03 21:45 | |
![]() | var statist i en "van veeteren"-film där ju sven wolter spelar huvudrollen. han var jättetrevlig och omtänksam mot oss statister :) . tycker han e grym! | |
| Snoosy | 2009-10-03 21:55 | |
![]() | vintage, ja Sven Wolter är otroligt trevlig. Var och kollade på honom med en kompis i slutet av 80-talet (Vi var 15) Efteråt gick vi och frågade efter honom. DÅ bjöd han in oss till hans loge. Han snackade med oss om vad vi ville göra med framtiden. hemskt trevlig människa :) | |
| Robert_K - Ej medlem längre | 2009-10-03 22:01 | |
![]() | Snoosy: Har också hört att Wolter är galet nice och tar sig tid med personer som han har att göra med, oavsett vad det än handlar om. Personligen måste jag säga programledaren Johan Petersson. Galet sympatisk, smart, villig att lyssna och har väldigt mycket att säga. Mångas favorit från såväl knattar som pensionärer. | |
| saduria | 2009-10-03 22:02 | |
![]() | Träffade Sven Wolter på en brygga på Dalarö i somras. han gillade att prata segelbåtar och motorer. Mycket trevlig! | |
| cokki | 2009-10-03 22:36 | |
![]() | Har partajat med Ultimatule jätte trevliga killar | |
| graniten | 2009-10-03 22:42 | |
![]() | Salming trots att han lirade i aik och Dogge. | |
| Finlirare - Ej medlem längre | 2009-10-03 22:49 | |
![]() | Cokki...Jaha..., vad gjorde dessa gossar så trevliga då?...deras åsikter, eller? | |
| Snoosy | 2009-10-03 23:14 | |
![]() | En annan trevlig prick som snackat mycket med min pappa är Bert-Åke Varg. Han bodde granne med en arbetskompis till pappa. Varje morgon träffades de då de skulle till jobbet. Bert-Åke var ute med sin hund i samma veva. Så det blev många snack. Flera år senare då mamma och pappa var på en teateruppsättning där han var med i, så blev han helt ställd då han såg dom i publiken. Nickade till och skrattade. Lite kul tycker jag :) | |
| cokki | 2009-10-03 23:33 | |
![]() | *finlirare* Det pratades inga åsikter alls. Dom var helt privata och hur vanliga som helst. Ibland är det bara image ( stavas det så?) som styr i artisters uppträdande. | |
| Celtic Cross - Ej medlem längre | 2009-10-03 23:35 | |
![]() | Det stavas så. | |
| Minta | 2009-10-03 23:36 | |
![]() | Jag träffade Sten-Åke Cederhök när han arbetade på arbetsförmedlingen. Det var en stor kontrast mot hans buskisjag. Han trivdes nog inte på af. | |
| L-G | 2009-10-03 23:46 | |
![]() | Den trevligaste jag träffat är utan tveka Pernilla Viberg helt utan kändischoser bara en vanlig människa . | |
| svartvinbär | 2009-10-03 23:47 | |
![]() | På sjuttitalet, när jag var sexton år, stod jag o väntade i dörrhålet hos en frisör i Gamla stan på min kille som varit o klippt sig. Då kom Evert Taube o fick syn på mig o sa typ:" Du var mig en långhårig pojke!" Jag blev jättegenerad o vågade inte säga nånting till svar. | |
| Finlirare - Ej medlem längre | 2009-10-03 23:51 | |
![]() | ok cokki... | |
| Tess 08 | 2009-10-03 23:53 | |
![]() | Rob (svar på en fråga du ställde någon sida bakåt): 2009-10-02 23:59 Carola- redan som ung lite stroppig Alexander Rybak - storhetsvansinne och dryg. Blev nästan utskälld av en kompis till mig som tyckte att han kunde uppföra sig bättre. Det är dock inte jag som träffat honom, men stjärnglansen runt honom försvann för de som gjorde det denna dag... | |
| R-M | 2009-10-04 00:10 | |
![]() | Tribal:När var det du snacka med Yngwie?Lär väl ha vart trevlig?:) | |
| svartvinbär | 2009-10-04 00:14 | |
![]() | Ernst-Hugo Järegård med fru var jättetrevlig när jag och min mamma råkade på dem i nån klädbutik på östermalm. Helt annorlunda mot de karaktärer man sett honom gestalta på Tv. | |
| R-M | 2009-10-04 00:16 | |
![]() | ...Tribal....?...Var kan man kolla bilderna då?;-) | |
| svartvinbär | 2009-10-04 00:20 | |
![]() | Och Gösta Linderholm. När jag stod i kö för att köpa skiva av honom för sådär 10 år sedan. Jag lämnade kameran till killen bakom som fotade när jag betalade. Då sa Gösta" Så här ska det va!" o la armen om mig. Blev jättefint foto. | |