Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 4 |
Mobilspel
| Pågående | 19 842 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| idafredde - Ej medlem längre | 2009-10-30 23:05 | |
![]() | mollee: Jooo folk gör det för utseendets skull, chockad eller?? Och du behöver inte be om ursäkt för något som dom "flesta" ägnar sig åt - notera att jag INTE skrev alla :) Vad är det vulgära? ;) | |
| ehol | 2009-10-30 23:10 | |
![]() | Har inte orkat läsa igenom allt så svarar på det första inlägget. Tror visst att skönhetsoperationer kan fixa en självförtoendeboost, men är man missnöjd med sig själv så ligger inte allt på utseendet, man kommer nog hitta nya fel hos sig själv och fixa det igen - istället för att gå till roten med problemet och lära sig älska sig själv. | |
| Tess 08 | 2009-10-30 23:19 | |
![]() | Jag tror att plastikoperationer ibland kan hjälpa personen... Jag menar att även om personen ifråga har ett bra självförstroende och en bra självkänsla så finns detta som en gnagande lite grej i huvudet. En kompis till mig har opererat näsan.. hon är inte ensam i familjen som har gjort det.. släktdrag! Hon är smal och snygg och så, men eftersom näsan sitter 'mitt i allt' så var det det första hon koncentrerade sig på när hon kollade sig i spegeln. Jag ser ingen större skillnad på hennes näsa nu och då, men hon är otroligt nöjd och tycker inte att det är jobbigt att se sig själv i spegeln... Jag tycker inte det var ett dåligt val att göra den operationen eftersom hon gillar det hon ser i spegeln nu. Själv har jag opererat brösten och ser mig själv på en annat sett utifrån, men på insidan har jag fortfarande samma känsla som jag hade innan angående dom... Tycker dock att det var helt klart värt pengarna! | |
| idafredde - Ej medlem längre | 2009-10-30 23:26 | |
![]() | Jag håller med om att det helt klart var värt pengarna :) | |
| idafredde - Ej medlem längre | 2009-10-31 00:00 | |
![]() | Ni som gjort det och känner att ni vill svara, vad har ni för inlägg, hur mycket och vad betalade ni?? | |
| le-lou | 2009-10-31 08:18 | |
![]() | en sak jag funderar över när det gäller silikonbröst - hur ser de ut efteråt... alltså när man väl plockat ut silikonet? För någon gång i livet slutar man ju förmodligen? | |
| Tess 08 | 2009-10-31 09:25 | |
![]() | le-lou- Slutar? Du menar att man plockar ut silikonet ur brösten? Jag har ingen aning, men jag vet att vissa som plockar ut silikonet passar på att lyfta deras egna bröst samtidigt... annars vet jag inte. Angående det med plastikoperationer och självförtroende måste jag bara skriva en sak om: Tänk er att ALDRIG haft en tröja/top som suttit bra. Sitter den bra på ett ställe fladdrar den på ett annat eller så är det tvärtom... Oavsett modell, storlek osv så ser det mesta ut som '4 storlekar för' eller 'tält'... NU kan jag köpa ett plagg utan att fundera på om jag ska måste sy in eller ut. | |
| Bitte - Administratör | 2009-10-31 09:30 | |
![]() | Att jag valde att förminska/reducera mina bröst dvs göra "nya" av det som fanns kvar efter min viktminskning berodde mest på att jag blev en 38/40 i storlek förutom över den kroppsdelen som fortfarande drog 42/44 och som Tess säger inget satt snyggt på kroppen .. Men att "bara" operera mig för att jag är lite missnöjd med nått ,, nä där går gränsen för mig ,för jag tror inte man mår bättre för det , ett bra självförtroende sitter INTE i storleken på brösten eller i en rak eller krokig näsa. det handlar om så mycket annat .. Bitte | |
| Plumspapper - Ej medlem längre | 2009-10-31 10:00 | |
![]() | "Tänk er att ALDRIG haft en tröja/top som suttit bra." Jag hittar väldigt sällan byxor som passar. Tycker det är designernas och pöbelns fel eftersom de premierar en ful kroppsform (smala höfter breda lår). Jag anser att jag har den rätta formen och de andra har fel. | |
| Tess 08 | 2009-10-31 10:02 | |
![]() | Jag håller med där! Byxor sitter ofta inte bra, jag har svårt att hitta snygga jeans (och andra byxor)... | |
| Plumspapper - Ej medlem längre | 2009-10-31 10:03 | |
![]() | :D | |
| caughtbock | 2009-10-31 10:49 | |
![]() | Jag har ganska smala höfter, liten rumpa och normalstora lår. Hittar inte byxor ändå. :P Leggings ftw. | |
| Plumspapper - Ej medlem längre | 2009-10-31 10:50 | |
![]() | Eller silikonrumpa. Tänk så mycket tid det skulle spara. | |
| caughtbock | 2009-10-31 10:51 | |
![]() | Men om vi går tillbaks till brösten... Det enda som ser någorlunda bra ut på mig på överkroppen är plagg som är skurna precis nedanför bysten. Om det är skuret i midjan ser jag löjlig ut eftersom bröstkorgen nästan är lika stor som brösten. | |
| caughtbock | 2009-10-31 10:53 | |
![]() | Aa ibland vill jag ha silikonrumpa. Ingen lögn. Inte för att jag inte har någon rumpa alls, det har jag, men jag blir så trött på att inte ha den kroppsformen jag vill ha! | |
| Plumspapper - Ej medlem längre | 2009-10-31 10:56 | |
![]() | Du kanske handlar i fel affärer? Att man inte passar i kläderna från Åhléns och HM ska man ta som en komplimang eftersom de syr för spolformade personer med lika bred midja, mage och byst. Självklart är det enklare att sälja om kläder om fler kan passa i dem och de flesta är mer eller mindre oformliga. De syr ju inte för den perfekta figuren. Har man den får man gå till skräddaren. | |
| caughtbock | 2009-10-31 10:59 | |
![]() | Om vi snackar jeans har jag provat allt och tycker ändå det oftast ser fult ut. | |
| Plumspapper - Ej medlem längre | 2009-10-31 11:06 | |
![]() | Ja men jeans är inget för kvinnor ändå. Får ont i höftbenen av jeans. | |
| caughtbock | 2009-10-31 11:10 | |
![]() | Jag tycker jeans kan vara riktigt snygga, men de är så obekväma att jag har tröttnat... Dyra dessutom. Det finns väl inget annat plagg som får en att vilja fettsuga kärlekshandtagen så mycket som jeans? (Nej jag vill inte fettsuga mig, kände bara att vi gick ifrån ämnet. :P) | |
| Plumspapper - Ej medlem längre | 2009-10-31 11:23 | |
![]() | Testa att klippa bort linningen på ett par relativt höga stretchjeans... Så har jag löst mitt höftbensproblem. Borde även kunna funka om man inte vill att fett trycks upp eftersom det nog kan vara den hårda linningens fel. Funkar inte det kan du fettsuga dig. | |