Spelrum
| Giraffen | 36 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 29 |
| Inloggade | 65 |
Mobilspel
| Pågående | 19 023 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| arbetslinjen - Ej medlem längre | 2012-02-15 08:19 | |
![]() | Sex liv kunde räddas med vaccineringen. 168 st fick narkolepsi. www.svd.se/nyheter/i...85 1143.svd | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2012-02-15 08:36 | |
![]() | det som retar mig så mycket att lärarna i skolan sa:skyll dig själv när dina barn dör,det kändes så oseriöst | |
| PeterV-ås | 2012-02-15 08:40 | |
![]() | Det lät väldigt oseriöst. | |
| ezye - Ej medlem längre | 2012-02-15 09:23 | |
![]() | Herregud dom sa väl inte så Titti? Det var det värsta jag hört. Det är upp till var och en att avgöra, vi har inte, och kommer aldrig, att vaccinera oss mot svin- fågel - ko- piggsvinsinfluensor eller vad det nu är. Tror inte ett dugg på vaccination, samt farliga biverkningar man inte riktigt vet något om förrän det är försent. | |
| kjiao | 2012-02-15 12:53 | |
![]() | Jag hade förra året och det var någon som skrev om det var bekräftad och testats för det på sjukhus. Jag vet ingne influensa som påminner om svinet. Var helt och totalt utslagen i 2 dagar. inget minne alls från dom dagarna egentligen. Men sen gick den över ganska snabbt i alla fall. Som jag mådde dom dagarna hade jag inte orkat ta mig till sjukhuset. Då hade dom fått göra hembesök i stället för att bekräfta det. | |
| Vixen | 2012-02-15 13:27 | |
![]() | Ca 3000 dör varje år pga av "vanlig" influnsa. Kan vi komma överens om att massvaccineringen var en väldigt dyr historia som skapade väldigt mycket onödig panik i samhället. | |
| wildman | 2012-02-15 13:34 | |
![]() | Med facit i hand så är det ju så. Dilemmat är ju att om en massvaccinering ska ge effekt kan man ju inte vänta ut den och se om den blir farlig innan man börjar vaccinera. Så det är lite förmätet att döma ut det helt och hållet ändå. Det man kan hoppas på är ju att man lärt sig en hel del på resans gång. | |
| älskarSiri | 2012-02-15 15:09 | |
![]() | "Kan vi komma överens om att massvaccineringen var en väldigt dyr historia som skapade väldigt mycket onödig panik i samhället." Ja. | |
| Blondie__90 | 2012-02-15 15:33 | |
![]() | Jag antar att jag hade den till nyår 2010.. Var fruktansvärt sjuk i flera veckor. Fruktansvärd huvudvärk, magont,hög feber, ont i halsen, svullen utanför halsen, kunde knappt gå osv.... Men som någon sa tidigare jag kollade aldrig upp det, om det var det! Men aldrig varit så sjuk i hela mitt liv iaf! | |
| Liltif_Nomad | 2012-02-16 01:01 | |
![]() | Den säsongen svininfluensan gick fick jag den tidigt och reagerade inte jätteallvarligt. Men eftersom allt handlade om detta vaccin hade vårdcentralen inte tid att vaccinera mig mot den vanliga influensan, och den var verkligen extrem eller jag är känslig mot den. Hade 40-41 graders feber i 10 dagar (sjönk 2-3 timmar till ca 38 om jag tog alvedon) och fick slutligen läggas in. | |
| falafelibröd | 2012-02-16 22:39 | |
![]() | Jag är rätt säker på att jag hade den 2009 när jag var i Australien. Var deckad i feber i en vecka och hade ont i hela kroppen. Jag har i princip aldrig feber annars och inte så hög under så lång tid. | |