Spelrum
| Giraffen | 3 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 3 |
Mobilspel
| Pågående | 18 677 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| mollee - Ej medlem längre | 2009-11-22 23:39 | |
![]() | Men familjetråden är väl ju just en sådan tråd där man skriver om vardagliga händelser? Som exempelvis; Bakning, Barnen, jobbet osv. Tycker faktiskt också det är synd att det skall bli tjafs i en sån här tråd. Och det är inte ett sånt där skönt argumenterande när man är lite bitsk och använder sig utav glimten i ögat, utan mer ett sådant tjafs som är obehagligt att läsa och som säkert i slutändan kommer leda till att tråden stängs eller att någon blir sårad. | |
| Tess 08 | 2009-11-22 23:43 | |
![]() | Rhotheta!! Mig lurar du inte!! Jag vet att du är sugen på mitt havrekexbak!! (ingen päronrumpa dock) | |
| Dålig_apa - Ej medlem längre | 2009-11-22 23:45 | |
![]() | Bitte, det finns många som har åsikter här, men ibland så är du inte så pigg på att alla ska få framföra dem..det här är INTE en demokrati.. | |
| sorryme1 - Ej medlem längre | 2009-11-22 23:45 | |
![]() | Men vilken tråd ska man välja då Molle för att visa sitt ogillande över hur forumet har blivit? Finns ju ingen gnällatråd den blev ju bannad och för övrigt så ser jag ingen tråd som passar till det. Jag följde bara strömmen eftersom det var uppe om det ämnet i tråden. | |
| Deltiolog - Ej medlem längre | 2009-11-22 23:45 | |
![]() | Det var bra skrivet mollee! Personligen förstår jag inte varför man skall tjafsa i någon tråd över huvudtaget, att folk har olika åsikter måste man ju acceptera...däremot kan man ju argumentera lite snyggt för sin sak. Men vad vore livet utan mat och bak, snus och kaffe...och lite trav då och då... :) | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2009-11-22 23:45 | |
![]() | Ja, Mollee, men det är väl ingen i hela världen som är intresserad av att jag har tvättstugan idag. Vuxna dampbarn kommer du nog att få se mycket av, om du utbildar dig till det som jag tror att du utbildar dig till :) | |
| Tess 08 | 2009-11-22 23:46 | |
![]() | sorryme1 jag fattar precis vad du menar och säger (jag säger inte att jag håller med eller tycker tvärtemot, men jag fattar vad du menar) men jag förstår inte varför du anser att det är ok att gå in i denna tråden och *förstöra* (hittar inget bättre ord) och ironisera osv.... ? Ska vi *straffas* (igen-hittade inget bättre ord) för att du vill visa din ståndpunkt? Vad jag sett och läst så var det någon/några som jag inte alls är förvånad över IP-banningen (om det nu var så) men så tror jag knappast att vi alla sett och förstått vad som pågått... så det kan vara saker som hänt som i alla fall jag missat.... | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2009-11-22 23:48 | |
![]() | Deltiolog, du är så välkommen att trava in med lite galopptips :) | |
| Bitte - Administratör | 2009-11-22 23:48 | |
![]() | Sorryme! om du nu otrivs så här varför helt enkelt bara välja ett annat forum, då Bitte | |
| Rhotheta | 2009-11-22 23:48 | |
![]() | Hehe, det är jag och Jesus;) Tänkte bara säga att jag inte är säker på att det är värdarna som kan råda över detta. Jag tror att de mest försöker reagera på de tämligen våldsamma protester som uppkommer om man levererar välförtjänta gliringar. Det är väl helt enkelt ett resultat av att vi tycker olika och det är ju inte meningen att folk skall känna sig illa till mods, så jag antar att jag hade känt mig tvungen att göra likadant om jag vore värd. Något är dock fel i bullerbyn när väldigt vettiga människor (och är det inte värre för tjejerna?) blir avstängda till höger och vänster. Snackade lite med Candid och hon var bekymrad själv och hade börjat nysta och prata runt med folk. Jag hoppas att vi finner på någon lösning för nuvarande läge är inte riktigt bra. Man kan jämföra med trafik. Om alla kör i max 10 km/h blir ingen skadad, men vad skall vi då med biltrafiken till? Jag har säkert inte tänkt på allt men så känner jag nu. | |
| Tess 08 | 2009-11-22 23:48 | |
![]() | (trav kan man leva utan) | |
| Dålig_apa - Ej medlem längre | 2009-11-22 23:49 | |
![]() | Tess, du använder ordet "förstöra", hm.. Vad kan man kalla det när man startar en tråd om ETT specifikt ämne eller frågeställning och det hela direkt urartar i chat och kramkalas i tid och otid? Det finns trådar vikta för sånt också vettu. | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2009-11-22 23:49 | |
![]() | Kakor kan man leva utan :) | |
| Deltiolog - Ej medlem längre | 2009-11-22 23:50 | |
![]() | Tack mommes...men jag har inte fattat galoppen riktigt...men vi travar på får vi se... :) | |
| Deltiolog - Ej medlem längre | 2009-11-22 23:51 | |
![]() | men Tess då... :) | |
| mollee - Ej medlem längre | 2009-11-22 23:51 | |
![]() | Sorryme1: Skapa en tråd om att du ogillar forumet, eller vänd dig till en spelvärd vetja;) Hehe, inte för att det kanske lönar sig, men du kan ju försöka! Håller med dig Rhotheta! Tycker också det har blivit lite väl mkt avstängningar mm. Men det hjälper nog inte att gå in i trevliga trådar och förstöra stämmningen. Man får nog isåfall vända sig till dem som har ansvaret. Att leka uppviglare och bara klaga över saken hjälper föga. Mommes, vad tror du jag utbildar mig till egentligen? :D | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2009-11-22 23:52 | |
![]() | Kakor är socker.kakor är inte bra! | |
| Tess 08 | 2009-11-22 23:52 | |
![]() | Ja, dålig apa jag använde ordet förstöra med en parentes efter om att jag inte hittade ett bättre ord.... och jag vet att det finns trådar vikta för mer chat osv... ÄR nog lite blind eller så är jag i fel trådar då jag inte hittar en massa chat och kramkalas i tid och otid | |
| Dålig_apa - Ej medlem längre | 2009-11-22 23:52 | |
![]() | Som tidigare nämnt mollee, skapar man en tråd så ser den snart likadan ut som den här, nämligen samma ansikten som chattar med varann in absurdum. tyvärr. | |
| mollee - Ej medlem längre | 2009-11-22 23:54 | |
![]() | Dålig_apa: Jag var ironisk. | |