Spelrum
| Giraffen | 40 |
| Krokodilen | 2 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 3 |
| Grisen Böjningslistan | 25 |
| Inloggade | 70 |
Mobilspel
| Pågående | 19 714 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| malman | 2010-05-17 21:27 | |
![]() | jag tycker inte det gör någe att vi utvecklar min egentliga tanke bakom tråden, tycker det är bra att ni tar upp media också, sex har blivit någe man bara gör för att det ska göras, det finns snart ingen kärlek bakom sexet längre och det tycker jag är tragiskt. men jag har ett exempel på ett tv program redan nu CSI NY. i dag handlar det om några ungdomar som blandar droger på ett hotell där det blir vilda fester med horor och strippor, tjejerna är trådsmala fotomodeller med silikon, försmå bhar och otroligt små string trosor, ett helt program. Sen har vi Svenska hollywood fruar där man uttrycker sig om att om du inte har sex med din man när han vill så skyll dig själv om han är otrogen, lite får man ju offra sig det är ju en kvinnas uppgift, | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2010-05-17 21:29 | |
![]() | wobbler: läs om, läs rätt. | |
| wobbler | 2010-05-17 21:32 | |
![]() | Malman, vill du att alla ska anamma din klädsel? Då blir jag orolig för mänsklighetens fortbestånd... | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2010-05-17 21:36 | |
![]() | Malman,det var väl inga sexscener i Hollywoodfruarna? | |
| kajix | 2010-05-17 21:37 | |
![]() | men drogerna var okej? jag tycker det är för lite sex på tv. var tog fräcka fredag vägen? | |
| malman | 2010-05-17 21:38 | |
![]() | bilden jag har på mig är tagen när jag jobbar jag kör lastbil och lastar matvaror i -30 C så det är lång kalsonger arbetsbyxor och minst 2 tröjor och en jacka. mössan är för att det inte får förekomma löst hår inne hos kunderna som ni förstår, annars är jag som vem som helst jeans linne osv, visar dock inte brösten för alla, | |
| malman | 2010-05-17 21:42 | |
![]() | anneli72 jag syftade på citatet som jag fick höra, det var inget sex men jag tycker inte att man ska häva ur sig sådana saker snacka om att man sänder ut konstiga signaler om sex, sen är det klart att vi INTE ska förbjuda sex i TV men måste det vara ett inslag i så många program | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2010-05-17 21:55 | |
![]() | Malman,jag kan trösta dig med att Anna har stängt igen kiosken! gentemot Paul. | |
| malman | 2010-05-17 21:58 | |
![]() | ja det har jag förståt men hur kan man vräka ur sig något sådant, eller tycker ni att det är okej??? | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2010-05-17 22:04 | |
![]() | Om jag vore en offentlig person skulle jag nog undvika såna ganska triviala händelser. ja. | |
| Jumanjia | 2010-05-17 22:37 | |
![]() | Men att tro att svenska hollywoodfruar är ngt seriöst är juh helt fel,. Förresten tror jag också att har man inte sex i sitt förhållande så är den ena eller den andra otrogen till sist. Men sen också, program med våld,sex,droger.. skall vi ta bort dem program och låtsas som om problemen inte finns? Att sex inte förekommer och droger är en myt? Jag tycker det är bra att dem visar det i csi ny dem visar också konsekvenserna. visst dör en eller flera på den festen? i avsnittet.. det visar att gör man detta dör man.. värre om dem visade droger och våld och sånt utan konsekvenser. tycker du inte det? bara för att vi blundar åt vissa saker betyder det inte att dem inte finns | |
| malman | 2010-05-17 22:38 | |
![]() | då några få hakade upp sig på min bild så bytte jag till en annan så att vi kan prata om tråden i stället för min arbetsklädsel | |
| Gautama | 2010-05-17 22:41 | |
![]() | Sorgligt att du ska behöva byta bild malmen som att den hade med saken att göra. Skamligt av folk att anmärka på en sådan sak. Tycker du skulle ha haft kvar den andra!! De ska inte bry sig. | |
| Rejserbettan | 2010-05-17 22:48 | |
![]() | Tack Gautama för att du räddade dagen! Den här tråden är förövrigt fantastisk! | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2010-05-17 22:50 | |
![]() | Hon är nog upptagen. | |
| Jumanjia | 2010-05-17 22:51 | |
![]() | HÅller med.. Malman, varför byta bild för att några andra hakar upp sig eller stör sig? Låt dem göra det, det är deras huvudvärk :-) | |
| Gautama | 2010-05-17 22:55 | |
![]() | Varsågod Rejserbettan! Alltid kul att göra en samhällstjänst. | |
| cheesemaster | 2010-05-17 23:01 | |
![]() | jag föreslår mer sex. men gärna färre tråkiga anspelningar, dubbelmoralen gör mig vansinnig. | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2010-05-17 23:05 | |
![]() | Sexa på! nattis. | |
| SiriusMusta - Ej medlem längre | 2010-05-17 23:06 | |
![]() | bra skrivet granit69 och satyra, mycket vettiga åsikter. Kom bara att tänka på tidningen Frida, som eg. är för lite äldre tonåringar om jag får säga.. så sitter 10-12 åringar och läser all denna skit som skriker om precis allt man ska göra och prova på, steg för steg metoder, och alla slags kurer för att få bort "extrakilona".. och för att inte tala om alla dessa bilder på kändisar... tycker det är sjukt hur samhället är idag.. | |