Spelrum
| Giraffen | 9 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 2 |
| Inloggade | 11 |
Mobilspel
| Pågående | 19 614 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Snoosy | 2010-07-16 00:43 | |
![]() | ? | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-07-16 00:51 | |
![]() | snoosy är en galen höger facist som med alla medel försöker misskreditera vänstern . och hon gör det såå bra:) | |
| caughtbock | 2010-07-16 00:56 | |
![]() | Nja Snoosy, jag tycker fortfarande att detta är jävligt långsökt bara. | |
| niala22 | 2010-07-16 08:33 | |
![]() | nä, nu är vi glada! | |
| Snoosy | 2010-07-16 09:37 | |
![]() | ramsay satte huvudet på spiken,, not =) | |
| kajix | 2010-07-16 09:47 | |
![]() | gårdagens sommarvärd pratade lite om lady gaga sverigesradio.se/sid...ru pp=11861 ögonen behandlades dock inte. inte direkt iaf | |
| le-lou | 2010-07-18 00:09 | |
![]() | fokis.se/2010/07/lin.../# comments På följande sida kan man läsa om hennes linser, som hon använt i över ett års tid. Jag tror att unga tjejer inspireras mer av bloggerskor nuförtiden, än av kändisars datoranimerade videos. 2009 hade hon en halv miljon unika läsare i veckan. Bloggerskorna är de man bör övervaka mer än popvideos, om man nu är ute efter att jaga syndabockar för vad unga tjejer a 2010 väljer att ta på sig . . | |
| le-lou | 2010-07-18 00:13 | |
![]() | personligen tycker jag kissie är värst i högen. Hennes blogg är ett exempel på vad min dotter inte får läsa tex, vet att flera i hennes klass följer den. Problemet med bloggerskorna är att de befinner sig i nån knasig gråzon mellan kändis och vanlig människa. "Vanliga kändisar har iaf någon form av ansvarskänsla i det här med att vara ett föredöme för unga tjejer/killar eller blir iaf dömda om de nu inte har det. Bloggerskor står sig helt fria och kan ursäkta sig med att de inte bett om att bli "känd", de skriver ju bara dagbok.. typ. | |
| Uli Hoeness | 2010-07-18 00:28 | |
![]() | Det är för lätt att uppnå en status som förebild i allmänhet. Man måste ha förmågan att se människorna för vad de är och detta har många problem med idag. Teoretiskt sett ska man kunna stå framför dem och säga "du, Gaga kan det här med musik och att underhålla (även om det inte råkar vara min åsikt i just det här fallet) och "Bastian, du är en riktigt jävla bra mittfältare" men samtidigt att det kanske stannar vid den nivån. Att vara framgångsrik på ett område gör en inte till någon övermänniska eller, i mitt tycke, ens någon hjälte. I övrigt är ordet "högerfascist" som användes tidigare i tråden mycket konstigt och detta helt utan att ens behandla det faktum att det var särskrivet. Jag har då aldrig sett en vänsterfascist... | |
| Venatici | 2010-07-18 00:38 | |
![]() | Håller med le-lou. Kissie är helt nere för hon gått upp 3 kilo... Man undrar ju om hon vägt sig efter sitt extrema tuttjobb... | |
| le-lou | 2010-07-18 00:43 | |
![]() | problemet är ju att det är onekligen mycket mycket lättare för tonåringar att identifiera sig med en bloggare än med en artist. Bloggarna är mer mer lättillgängliga och lever i princip samma liv som vi alla andra - på gott och ont. Ja Venatici, hon står i en klass för sig, det är skrämmande att se hur populär hennes blogg är, även för så små tydligen som i min dotters klass - de är 10-11 år :( | |
| Gautama | 2011-03-18 17:20 | |
![]() | Nu har hon släppt en ny, vad tycker vi om den då? www.youtube.com/watc...V1 FrqwZyKw I love it!!! | |
| silverbjälke - Ej medlem längre | 2011-03-18 17:24 | |
![]() | grym, hon är bland det bästa i artistväg idag. kör sin grej, säljer bra och ser ut att ha kul under tiden, hatten av. tjejen lyckades och är värd all kred för det. | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2011-03-18 21:21 | |
![]() | den sista var lite långtråkig | |
| elak kanin - Ej medlem längre | 2011-03-19 09:21 | |
![]() | www.youtube.com/watc...4a 8QtvOkBQ www.youtube.com/watc...ly pkFQ3bPg lika som bär? | |
| Snoosy | 2011-03-19 10:28 | |
![]() | Hon har ju helt klart hittat hem rent musikmässigt ;) Mer elektroniskt för världen | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2011-03-19 14:36 | |
![]() | jag är säker på att dessa linser inte är farligare än andra | |