Spelrum
| Giraffen | 27 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 21 |
| Inloggade | 48 |
Mobilspel
| Pågående | 19 307 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| justforfun | 2010-07-22 09:06 | |
![]() | Jag känner inte alls igen mig i det Måns beskriver. Jag brukar hålla jämn fart (foten på gasen) och kollar ofta hastighetsmätaren. Trots min kompromiss mellan laglydighet och anpassning till trafikrytmen med 50+, 70+, 90+ eller 110+ så blir jag ofta omkörd. | |
| YamahaJet | 2010-07-22 11:30 | |
![]() | Vadå bilar är inte bra??? | |
| Guanyin - Ej medlem längre | 2010-07-22 12:15 | |
![]() | Som någon skrev tidigare i tråden - de som anser sig vara dåliga bilförare och de som är rädda för att köra (ja, jag tror det oftast är kvinnor) bör låta bli att köra eller öva upp sig innan de kör i trafik igen! Likaså är de med ett alltför stort och oftast helt omotiverat bilförarego heller inte nå vidare - såna som hetsar och sniffar en i häcken och prompt ska om nuuu (och helst vill preja en av vägen så det ska gå fort nog) på motorvägen när man själv ligger i 140 under omkörning. Störigt. Måns_E har en god poäng i sitt inlägg. Dock ser jag problemet med att inte hålla jämn hastighet som ett fenomen som även män (okej, äldre män) står för. (Och mycket beror nog på att folk inte har någon k ä n s l a "i foten" för dels hur fort de kör, dels för hur trafiken bäst flyter, utan bryr sig enbart om vad hastighetsmätaren visar (och kör man 10 km under hastighetsbegränsningen så gör man visst en god gärning :p)). | |
| Winell | 2010-07-22 13:10 | |
![]() | de flesta jag känner kör som idioter, båda könen då.... fast jag kör sjukt bra | |
| le-lou | 2010-07-22 13:28 | |
![]() | Yamaha, nej det är inte bra med bilar. Otäcka. | |