Spelrum
| Giraffen | 14 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 10 |
| Inloggade | 24 |
Mobilspel
| Pågående | 19 357 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| lightningpaw | 2010-09-20 20:28 | |
![]() | le-lou! jag sa ju inte det, jag sa att Ohly inte HELLER har nåt med de döda att göra. | |
| lightningpaw | 2010-09-20 20:30 | |
![]() | jag menar sossarna regerade när vi släppte igenom malmtransporterna till tyskland under kriget, och det fanns nazister bland moderaterna, till slut kan man inte rösta på någon.. | |
| Mixiplus | 2010-09-20 21:12 | |
![]() | Glöm inte Gustav V som tvingade igenom transit av tyska militärer till nordkalotten.... | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-09-20 22:18 | |
![]() | jag betackar mig från fler pm från nazisterna. skickar ni fler lägger jag ut ett litet nassepm som jag har sparat. | |
| Lika bra | 2010-09-20 22:21 | |
![]() | Skit ner er! Jag flyttar till Arjeplog. www.val.se/val/val20...in dex.html Det är då själva fan att man ska behöva bosätta sig i närheten av polcirkeln för att slippa idioter. Hehe... | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-09-20 22:51 | |
![]() | man kanske borde ha röstat på denna kille iaf: jävlar vilket intellekt! www.youtube.com/watc...wg R792Jkx4 | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-09-20 22:52 | |
![]() | denna sdsnubbe har samma åsikter som när han "var" nazist. www.youtube.com/watc...M& amp;NR=1 | |
| lightningpaw | 2010-09-20 22:54 | |
![]() | Lika bra: men kolla deras resultat i riksdagsvalet.. | |
| Satyra | 2010-09-20 22:54 | |
![]() | le-lou - "sd får helt enkelt göra som V gjorde. Byta partinamn, omformulera sig lite i partiprogrammet så är det lugnt sen." Eftersom jag inte har lust att bli varken åthutad av någon värd eller avstängd härifrån så tänker jag inte skriva det jag skulle vilja skriva som kommentar på det här och de otaliga andra tjatigt snarlika inlägg du gjort i diverse olika trådar. Och jag tror det uttalandet räcker för att få det jag ville ha sagt sagt faktiskt ... | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-09-20 23:00 | |
![]() | sd HAR gjort som v. | |
| SethGecko | 2010-09-20 23:01 | |
![]() | skäms le-lou. att jämföra V med SD är pinsamt, plumpt, patetiskt och en hel radda med invektiv som jag inte ens orkar skriva. | |
| le-lou | 2010-09-20 23:02 | |
![]() | ni kan ju alltid pm:a. | |
| carlmartin - Ej medlem längre | 2010-09-20 23:10 | |
![]() | Jag tror att många som röstar på sd gör det för att de vill minska invandringen till sverige. alla de övriga etablerade partierna är för sveriges nuvarande invandringspolitik eller vill att vi öppnar gränserna ännu mer. alltså är sd enda alternativet om man vill lägga en röst på den enskilda frågan om minskad invandring. många skribenter i denna tråd sätter likhetstecken mellan att rösta på sd och att vara nazist. om man vill ha minskad invandring och därför röstar på det enda partiet som vill driva det - gör det en automatiskt till nazist? kan man tycka att sverige borde ta emot färre behövande människor utan att vara nazist? (det tycker jag) | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-09-20 23:12 | |
![]() | exakt det resonemang som kommer att förgifta parlamentet. | |
| Lika bra | 2010-09-20 23:20 | |
![]() | Light Om du syftar på SDs resultat är det sorgligt. De får förvisso ingen reell makt ändå. Att deras "vågmästarroll" skulle få någon effekt är ett skämt. Det stora problemet är att SD nu har blivit ett "rumsrent" parti. När fan det blev rumsrent att vara främlingsfientlig vet jag inte. Men lagom till nästa val påbörjar jag kampanjen: Skåne och Blekinge ut ur Sverige. Tills vidare flyttar jag till Arjeplog, överkalix eller någon annan valfri kommun i norra Norrland. | |
| lightningpaw | 2010-09-20 23:27 | |
![]() | Lika bra: Nä, jag menade riksdagsvalet i Arjeplogs valkrets, SD hade över 5% där. Det var i kommunalvalet de knappt hade nåt. | |
| carlmartin - Ej medlem längre | 2010-09-20 23:28 | |
![]() | ramsay - hur tycker du att man ska göra om man önskar mindre invandring till sverige? och inte känner sig bekväm med att kallas nazist? | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-09-20 23:31 | |
![]() | jag tycker att man främst ska fråga sig varför man vill ha en mindre invandring, vilket självändamål har det? | |
| carlmartin - Ej medlem längre | 2010-09-20 23:31 | |
![]() | så det är inte ok att bara tycka det? | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-09-20 23:32 | |
![]() | sen får man finna sig i att bli kallad nazist om man röstar på nazisterna. tough shit! | |