Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 2 |
Mobilspel
| Pågående | 18 869 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| wertigo | 2011-02-14 12:13 | |
![]() | Jag mötte just en kvinna i det här åldersspannet, o det var SKITTRÅKIGT att spela mot henne. Gnetade in i det längsta o vågade inte på något sätt öppna spelet. Jag la ner verksamheten o bara tittade på då hon spelade själv. Hon hade tydligen roligt, min spelglädjemätare hade för länge sen gått ner under noll | |
| bladlusen62 | 2011-02-14 12:43 | |
![]() | jag är en sk "tant " och jag tycker det är skittrökigt när motspelaren bara snärjer in sig ,så man inte kan lägga ett skvatt, våga mera tanter :-) | |
| peter | 2011-02-15 13:16 | |
![]() | jag är ingen tant vad jag vet och tycker det är härligt att vara långsam...tänka lääänge...njuuta av alla drag.......det passar oxå bättre till scrabble "på riktigt" så att säga.... | |
| asasan | 2011-02-15 13:43 | |
![]() | Somliga blir tanter ( och gubbar) vid så där 23 år och andra blir det aldrig - det handlar inte om ålder utan inställning och förhållningssätt ! | |
| nailil | 2011-02-15 13:47 | |
![]() | asasan!! tänk att någon har fattat hur mänskligheten fungerar.. Tack för dina kloka ord. | |
| MissVe | 2011-02-15 14:05 | |
![]() | instämmer också med asasan.. eller ska jag skriva as as an jag är ju mellan 40 och 60 och lär gil la kor ta ord. Ha ha ha Verkligen rolig tråd. Men vissa småord el förkortn saknar jag, som PMS och DVD eller MD, det finns fler som jag inte kommer på nu. Sen tycker jag att ordet tant ska återerövras till något att vara stolt över! Fram för tantens framtid! | |
| magnusito | 2011-02-15 14:07 | |
![]() | Jag tror Sylvias fundering på sid 1 är väldigt relevant. Jag har själv noterat detta, inte minst hos mina kära kollegor när de spelar och de tillhör alla kategorin. | |
| mrperfect | 2011-02-15 14:08 | |
![]() | ja så spelar kärr...öh tant..ööhhh....De distingerade damerna över 23 | |
| Optimisten | 2011-02-15 15:01 | |
![]() | Kul tråd, fast det där med matematiken... Över två tredjedelar av de anklagade damerna är 60- respektive 70-talister, inte enbart de 50-talister som du tyckte det var roligt att reta upp Twisted. Endast damerna över 51 är hemmahörande i detta årtionde. Denna kärring har med största sannolikhet spelat dessa attans fegspel, ibland får man ju tyvärr inte bokstäver att spela med hur mycket man än byter.... Nä förresten du har rätt jag går enbart in för att reta ihjäl motspelaren, ha ha ha. Lite roligt måste man få ha när man nått den aktningsvärda tantåldern. | |
| kranglan | 2011-02-15 15:07 | |
![]() | Alla killar födda senare än 1980 struntar i att tacka när de har förlorat. Också det ett intressant faktum. Kranglan, snart 40 år. | |
| Optimisten | 2011-02-15 15:15 | |
![]() | Ouppfostrade snorvalpar alltså? Skall vi slå dem med käppen kranglan? | |
| Optimisten | 2011-02-15 15:16 | |
![]() | Äh, näää vi slår dem med korta mesiga ord så de kör fast! :o) | |
| klantglenn | 2011-02-15 15:41 | |
![]() | ganska off topic; men jag blir mordisk när mina motspelare låser gula och röda rutor. för övrigt är de allra värsta spelarna de som klagar på att man tar för lång tid på sig. förslag till dem: spela inte ett spel som tar upp till 20 minuter (t. ex.) om du nu uppenbarligen inte har tid med det. | |
| Optimisten | 2011-02-15 15:56 | |
![]() | tja, kan du inte utnyttja dem själv är det ju det faktiskt bästa för dig att göra, låsa dem så att inte motespelaren kan ta dem. | |
| Optimisten | 2011-02-15 16:44 | |
![]() | Jisses Bizzy, det sket sig. Jag är inte heller tant om dina kriterier för dylika stämmer. | |
| Hoodman - Ej medlem längre | 2011-02-15 17:05 | |
![]() | När ska folk sluta gratulera till rullningar?! Nej, det är inte "värsta grejen" att rulla. | |
| Minta | 2011-02-15 17:14 | |
![]() | Ja, de värsta är de som hånar och hetsar att man ska snabba på. Även om man spelar panik är det ingen panik att dra över några sekunder eller någon halvminut. Då håller jag med klantglenn om att då borde man vänta tills man har mer tid. Det finns de som ser det som en sport att verkligen hetsa och har en minut kvar i panik. Vad är vitsen med det? ett spel som ger poäng till den som är snabbast klar kanske är en idé? | |
| mralex69 | 2011-02-15 17:29 | |
![]() | Nu tycker jag att det är mycket påhopp på unga killar. Är själv 85:a och jag tackar alltid.. | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2011-02-15 17:38 | |
![]() | Och sedan första inlägget skrevs har vi gamla tanter blivit ännu äldre. Hur ska det sluta? En bokstav ;) | |
| Tanten M - Ej medlem längre | 2011-02-15 17:54 | |
![]() | Åså tillägg till MissVe att DVD går visst :) | |