Spelrum
| Giraffen | 4 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 5 |
Mobilspel
| Pågående | 20 025 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| anka_i_potta - Ej medlem längre | 2010-10-24 12:09 | |
![]() | det är väl ungefär som "the force" i star wars. | |
| __1__ - Ej medlem längre | 2010-10-24 12:20 | |
![]() | Skyspy - vilket bolag flyger du för - och vad tyckte din andrepilot/kapten om saken. Att det var något som ni inte kunde identifiera är ju inte så anmärkningsvärt egentligen. Det ser nästan alla varje dag. Men det är förstås ganska långt bort till att dra slutsatsen att det var rymdmänniskor i det du såg. | |
| Resurrection - Ej medlem längre | 2010-10-24 12:24 | |
![]() | "Att det var något som ni inte kunde identifiera är ju inte så anmärkningsvärt egentligen. Det ser nästan alla varje dag." Vad tänker du på för typ av grejer nu? | |
| Palini | 2010-10-24 12:29 | |
![]() | Kanske den här typen av grejer...? =) www.youtube.com/watc...Qm FWYWqTZA | |
| SkySpy_ | 2010-10-24 12:37 | |
![]() | __!__ I usa flög jag under min utbildning ihop med en kompis. Vi såg båda två samma sak. Jag är alltid skeptiskt till det mesta innan jag får annat bevisat. Att det skulle vara en rymdmänniska har jag aldrig skrivit eller påstått. Men något som flög väldigt konstigt och som förvånade både mig och han jag flög med samt flygledarna. Flygledarna kontaktade mig i planet pga av att de såg något som flög väldigt snabbt ganska nära oss. Dom frågade om jag kunde se vad det var. Bad mig hålla utkik för att det verkade inte behålla samma kurs och flög otroligt snabbt. Har pratat med många andra piloter som sett liknande saker. | |
| anka_i_potta - Ej medlem längre | 2010-10-24 12:37 | |
![]() | www.youtube.com/watc...fi nxywH3xo UFO over NYC Airport 13th October 2010 | |
| __1__ - Ej medlem längre | 2010-10-24 12:41 | |
![]() | @Resurrection På allt som man ser men som man inte kan nått om, eller, allt som snabbt svischar förbi i ögonvrån men som man inte hinner tyda. På demensboenden så upplevs dagligen övernaturliga saker. Jag kan rekommendera de som återkommande refererar till "självupplevda" händelser, men som sen visar sig vara en kompis trovärdiga historia, att ta ett besök på närmaste pensionat - där finns nämligen väldigt mycket kul att hämta. | |
| Resurrection - Ej medlem längre | 2010-10-24 12:44 | |
![]() | "allt som man ser men som man inte kan nått om" ... nu börjar vi tänja på ufo-begreppet en smula. :) och eftersom du understundom brukar vara lite besserwissrig kan jag inte låta bli att påpeka att du nog har missuppfattat vad ett pensionat är | |
| __1__ - Ej medlem längre | 2010-10-24 12:45 | |
![]() | Då missförstod hag dig SkySpy "Att ufon skulle ha landat på jorden tror jag också på. Har själv varit med om en händelse när jag flög mörker i Florida 98.." Det lät som att du 1998 såg ett UFO landa på jorden. Men nu förstår jag att du menade att det har landat oidentifierade farkoster på jorden, eller egentligen "för SkySpy - oidentifierade farkoster" - det vill säga förkortningen F-SS-UFO. Ett UFO är ju bara ett UFO för den som inte vet vad det är. | |
| __1__ - Ej medlem längre | 2010-10-24 12:47 | |
![]() | Pensionat Oskar är en usel söndagsmysare av Gardell och Susanne Bier. Du förstod nog att vad jag menade. :) | |
| Resurrection - Ej medlem längre | 2010-10-24 12:49 | |
![]() | "Ett UFO är ju bara ett UFO för den som inte vet vad det är." Uppenbarligen var det ett UFO även för dem i kontrolltornet. | |
| __1__ - Ej medlem längre | 2010-10-24 12:51 | |
![]() | "Uppenbarligen var det ett UFO även för dem i kontrolltornet." Men det kan säkert SkySpy intyga att det händer då och då. | |
| __1__ - Ej medlem längre | 2010-10-24 12:55 | |
![]() | Underbar - tack för den www.youtube.com/watc...fi nxywH3xo UFO over NYC Airport 13th October 2010 | |
| felix-w - Ej medlem längre | 2010-10-24 13:00 | |
![]() | Skyspy flög i mörker. Är det då man färdas fortare än ljuset... | |
| __1__ - Ej medlem längre | 2010-10-24 13:42 | |
![]() | Aniara av Martinsson handlar som bekant om rymdfärder, för de som missat det så har den just haft premiär på Stadsteatern i Stockholm. För att verkligen sätta sig in i känslan av att vara på rymdskepp så har tydligen kompositören pryat på några UFO:n med allt vad det innebär av att vistas i andra livsformers rymdraketsatmosfär. www.youtube.com/watc..._e mbedded# | |
| Dyslekso | 2010-10-24 14:55 | |
![]() | Kan man inte tänka sig att utomjordingarna egentligen är änglar, och vice versa, eller spöken från Atlantis? Det gäller att inte vara fantasilös, man måste vara som Einstein och inte lyssna på alla fyrkantiga människor som är rädda för det okända. | |
| __1__ - Ej medlem längre | 2010-10-24 14:57 | |
![]() | Kleerup är antagligen från Saturnus. | |
| Dyslekso | 2010-10-24 14:58 | |
![]() | Inte Ur-anus? | |
| __1__ - Ej medlem längre | 2010-10-24 15:02 | |
![]() | Nej därifrån kommer Laila Bagge... | |
| JennyBörlin | 2010-10-24 16:05 | |
![]() | Le-lou: Sant, det är ett stort steg mellan information och materia. Det jag ville få fram är att 299 xxx km/s inte nödvändigtvis behöver vara ett hinder. Vi har trots allt bara skrapat på ytan av kvantfysiken skulle jag tro. | |