Spelrum
Giraffen | 11 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 1 |
Grisen Böjningslistan | 11 |
Inloggade | 23 |
Mobilspel
Pågående | 19 549 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Hamwich | 2010-10-27 01:10 | |
![]() | 4. stryk ett stryk | |
kafountine - Spelvärd/Forumvärd | 2010-10-27 09:03 | |
![]() | 6. är mycket glömsk 7. är periodare när det gäller matlagning (just nu är det pesten) 8. har blivit kallad för "bohemisk slarvig" 9. skriver med tio fingrar utan att se på tangentbordet 10. har undervisat flickor i Senegal | |
vinter | 2010-10-27 09:46 | |
![]() | 6. Jag har haft över 50 smeknamn. Helyllerebell är en av mina personliga favoriter. 7. Jag kan vifta på öron, näsborrar och nästipp, röra på de små musklerna under ögat och viftar på tårna snabbare än de flesta. Är dessutom lätt överrörlig och har ett extra revben. 8. Kan sedan barnsben hela den långa reklamen för "önskedansen 1" med Leif "Loket" utantill, av någon underlig anledning. Min syster och jag sjunger/säger den ibland. 9. Jag har vunnit en liten tävling i poesi och har blivit publicerad med allt det lilla jag någonsin skickat in någonstans. Numer vågar jag inte längre av rädsla att bli refuserad. 10. Jag älskar när ting är gjorda i "fel" storlekar. Gigantiska eller pyttesmå kakor eller redskap osv. | |
Guldplate | 2010-10-27 11:30 | |
![]() | 1: Har genomgått gastroskopi 3 gånger (Skickat en slang genom munnen och hela vägen ner till tarmen för att ta prover) 2: Jag har ett smeknamn som kommer av lesbisk sex 3: Har fått "böta" 3.500 kr när jag slutade mitt jobb som svetsare. Något som jag inte ångrar då det inte var för något allvarligt och jag fick goda omdömen när jag slutade tjänsten. 4: Jag har spontant dramatiserat upp de födslovärkarna min mamma hade när hon födde mig och min storebror. Detta i pressrummet på ett vinter-OS. Allt för att för en rysk döv tant förklara att min bror är gift med en ryska. 5: Jag är så pass överrörlig att jag har haft känningar av det och fått sjukgymnastik för att lära mig motverka det. 5: | |
Huzan | 2010-10-27 12:27 | |
![]() | * jag har bott på internat * jag har seglat i full storm * jag älskar inälvsmat * jag har suttit i häktet två gånger * jag är född utan blindtarm | |
SiriusMusta - Ej medlem längre | 2010-10-27 12:42 | |
![]() | 1. är halvfinne 2. är vänsterhänt men gör nästan allt annat med höger 3. har aldrig färgat håret 4. har aldrig druckit 5. är sjukt beroende av kaffe | |
MTM74 | 2010-10-27 12:45 | |
![]() | * Jag äcklas av fötter * Fick ett erbjudande av en man om att bli mor till hans barn, skulle få 800000 om året i resten av mitt liv, jag tackade nej. * Jag var en troublemaker i skolan * Har lång stubin, men när jag blir riktigt arg så vet jag inte vad jag gör. * Gråter näst intill aldrig | |
Skugga | 2010-11-14 22:22 | |
![]() | 1: Är oförklarligt förtjust i saker som går att öppna och stänga, som lådor, askar, luckor mm. 2: Har flyttat ca 17 gånger sedan jag var 16 år. 3: Svärmar för 1700-talet och känner ibland att jag är född 250 år för sent... 4: Dagdrömmer ofta när jag ska sova, men numera somnar jag så snabbt att jag hinner knappt komma någon vart i drömmerierna. :) 5: Undrar då och då om det finns sociala regler som alla förstår utom jag... | |
Daggdroppe | 2010-11-14 22:26 | |
![]() | 1. Jag är grym på att spela kort 2. Jag är ganska grym i Guitar Hero (Om jag är in the moood) 3. Älskar kött och kaffe 4. Beroende av lypsyl 5. Hatar ohygienska människor | |
SuperUlf | 2010-11-14 22:34 | |
![]() | 1. Jag är sjukligt rädd för katter... ryser bara vid tanken! 2. Har utövat både segling och orientering ett antal år 3. Är nästan översocial, älskar människor och framför allt att träffa nya! 4. Älskar att skriva! Vad som helst men framför allt noveller! 5. Har ett marsvin vid namn Nougat | |
mrperfect | 2010-11-14 22:41 | |
![]() | 1) Jag är mycket musikalisk och spelar piano men tekniken räcker inte riktigt för svårare stycken men jag är rabiat då det gäller att tokka pianostycken precis som jag vill och brukar såga en del mycket välkända pianister 2) Nuförtiden så är jag mycket matintresserad 3) Jag gillar inte att dricka kaffe och kan ibland bli irriterad då folk absolut måste ta en kaffepaus 4. Min nattsömn bör vara 7,5 timme minst för att jag skall vara människa under dagen och nå min högsta cerebrala kapacitet 5. Jag äger två båtar och två bilar | |
mrperfect | 2010-11-14 22:42 | |
![]() | 6) och två fastigheter :) | |
Lillstölla | 2010-11-14 22:43 | |
![]() | 1. Jag hatar, verkligen hatar ormar, hemska djur! 2. Kan inte sluta köpa te, skor och böcker. 3. Finns bara 4 män jag kan tänka mig att gifta mig med och då enbart för deras underbara hjärna. 4. Jag sjunger i duschen och dansar runt i lägenheten när ingen hör eller ser. 5. Kan inte resa utan att ha en bok och/eller korsordstidning med mig | |
liizan | 2010-11-14 22:51 | |
![]() | 1 jag har världens fobi för spindlar 2 jag tror på spöken 3 jag har världens bästa pojkvän 4 jag älskar hästar 5 Jag hatar att vara ensam hemma ! | |
Daggdroppe | 2010-11-14 22:54 | |
![]() | Hur kan folk skriva ut att ni har knarkat? Om ni nu är seriösa.. | |
LadySol - Ej medlem längre | 2010-11-14 23:00 | |
![]() | 1. Jag har en förkärlek till ödlor. Inte levande utan i trä, smycken och prydnader. 2. Jag stannar alltid vid gröna saker när jag är ute och handlar, oavsett vad jag letar efter. 3. Jag är tondöv. När jag jobbade på småbarnsavdelning på dagis skrattade barnen när jag "sjöng". 4. Har engelska som modersmål. 5. Har fobi mot spindlar. | |
Lillstölla | 2010-11-14 23:02 | |
![]() | LadySol: kanske vill köpa mina träödlor då;) | |
LadySol - Ej medlem längre | 2010-11-15 00:10 | |
![]() | LillStölla - du vet hur du ska få en tjej intresserad... ;) | |
HappyGrace | 2010-11-15 00:19 | |
![]() | 1. Har haft krystvärkar i närmare 12 timmar. 2. Har jättesvårt att hålla föredrag då jag är så nervös att göra bort mig. 3. Älskar att tvätta händerna och smörja dom. 4. Längtar efter ett helt vanligt Svenssonjobb, 8-17 mån-fre... 5. Skulle inte kunna leva utan diskmaskin. | |
alexon | 2010-11-15 03:15 | |
![]() | 1. har sovrumsväggarna fyllda av notblad. 2. klarade mensas inträdesprov. 3. läser gärna fröding och poe, dom är bra på att rimma. 4. ser lars gullin och gerry mulligan som mina största idoler. 5. inbillar mig att jag har autism. | |