Spelrum
Giraffen | 5 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 0 |
Inloggade | 5 |
Mobilspel
Pågående | 20 310 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Hoodman - Ej medlem längre | 2011-03-14 21:34 | |
![]() | Ellos klädesmärkning. "Designed in Sweden" på framsidan, "Made in India" på baksidan. | |
Regal Bunter | 2011-03-14 21:38 | |
![]() | Louis Vuitton Artikeln räcker som motivation tycker jag. www.dn.se/ekonomi/ma...ta -1820000 | |
caughtbock | 2011-03-30 09:37 | |
![]() | Willys ris. Smakar apa. Köp kvalitetsris istället, och nej jag menar inte Uncle Bens. Basmatiris i stora säckar från "invandrarbutiker" (hittade inget bättre ord) är guld och dessutom mycket billigare. | |
Lillstölla | 2011-03-30 17:38 | |
![]() | Glocalnet, har inte gjort annat än att krångla, gett mig huvudvärk och orsakat mig en massa trubbel. Och kompensationen de erbjuder är inget vidare heller!! | |
demoniac | 2011-03-30 17:45 | |
![]() | Biltemas cyklar! Min dotter fick en därifrån och det går inte ens att få tillräckligt med luft i däcken! Nu ska hon få en dyrare cykel ist!! Att man aldrig lär sig- köper den billigaste som finns för barnen växer så fort, så går det fanimej inte ens att cykla på den!! | |
Litenfot | 2011-03-30 17:55 | |
![]() | Reklamen på tv,reklam HELA tiden..grr! Man hinner glömma handlingen i programmet pga all reklam! | |
le-lou | 2011-04-08 23:20 | |
![]() | fan vad sur jag är. Köpte Guldfågel kycklingbröstfile - fryst. Efter 50 minuter i ugn såg det ut så här. img84.imageshack.us/...in gen.jpg/ enligt Guldfågel: "Vår kycklingfilé möras i en speciell mörningskyl. Därefter tillsätter vi 13 % saltlake i våra frysta bröstfiléer. Tester har visat att upp till 13 % saltlake förbättrar konsistensen samt gör kycklingbröstfilén mörare. Den saltlake vi tillsätter består endast av vatten samt små mängder socker och salt. " | |
promenad - Ej medlem längre | 2011-04-10 07:05 | |
![]() | haha gud | |
Vixen | 2011-04-10 08:42 | |
![]() | Nu tänker jag vara en riktig gnälltant och gnälla på er som gnäller över att billig, näringsbefriad, prefabmat smakar illa, oavsett om det är köpt på Netto, Lidl, av märke Euroshopper eller Elderado etc När en matprodukt inte innehåller några riktiga råvaror, ( ex. guacamole med 1 % avokado) - hur kan man då bli besviken på att den inte smakar gott? SLUTA köp skiten. Och angående bacon med brosk, det är väl ingen (hallå) som tror att billig bacon är gjord av rent sidfläsk som är skuret i tunna skivor och rökt och saltat ELLER? Billig "bacon" är gjord av slaktrens som pressats ihop, så det är det konstigt att det dyker upp broskbitar i den. Alla borde bojkotta billigt kött/köttprodukter i överhuvudtaget, oavsett om det är gris, kyckling, ko, odlad fisk eftersom det med största sannolikhet kommer från extremt olyckliga djur som fötts upp med hjälp av tillväxthormoner, antibiotika och ofta besprutad soja från Brasilien. De köttprodukterna smakar ju inte ens gott/ alt något alls (om den inte sprutas full med saltlake). Och jag hoppas verkligen att folk inte nöjer sig med att gnälla på ett forum, utan även gnäller i sin matbutik när de säljer skit. | |
Zaskia - Ej medlem längre | 2011-04-10 10:01 | |
![]() | Eldorados produkter kan vara bra ibland, men vissa matvaror är mindre goda. Eldorados sylt är helt godkänd t.ex. | |
Minta | 2011-04-10 10:17 | |
![]() | Det måste väl vara det spel för barn som laddas ner nästan gratis men där varje köp av virtuella jordgubbar kostar 750 kronor irl och barnen kan köpa saker för 50 000 på nolltid. | |
magnusito | 2011-04-10 10:54 | |
![]() | Jag dissar all onödig överkonsumtion som vi ägnar oss år i vårt samhälle. Det är en dödssynd och kommer bara leda till död och föfall. Nu säger jag inte detta i religiös mening utan i krass hållbarhetsmening. | |
EbbaGreen | 2011-04-10 20:02 | |
![]() | Jag dissar philadelphiaost. Klart överprisat med en massa tillsatser. Funkar lika bra med kvarg(kesella). | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-05-05 20:49 | |
![]() | Alla som vill undvika utbrändhet, psykosgenombrott och avlägnsa naturkatastrofer till följd av fjärilseffekten: Håll er långt borta från Tre:s mobila bredband. Detta sattyg till dysfunktionell internetuppkoppling kan bli er undergång. You have been warned. | |
LovisaLovisa | 2011-05-05 21:05 | |
![]() | Köp ej NY cykel, den vill nån annan gärna ha. Köp en gammal häck istället, den får du ha ifred... | |
silverbjälke - Ej medlem längre | 2011-05-05 21:12 | |
![]() | dissar rotarymedlemskap | |
perero - Ej medlem längre | 2011-05-05 21:29 | |
![]() | Jag dissar Folksam och formulering lyder. Får du vattenskada i din lilla duschörna på 1.3 kvadratmeter anmäl det INTE till försäkringsbolaget utan anlita det dyraste hantverkare du hittar och be dom göra jobbet med en arm bakbunden i ett mörkt rum med solglasögon så blir det ändå betydligt billigare och bättre utfört. | |
Dersu | 2011-05-13 13:40 | |
![]() | 'Pesto Genevese' som finns i Ikeas förbutiker är inte pesto, det är en burk med kladdigt grönt salt. Går knappt att äta, en tesked innehåller ungefär en årsförbrukning salt :P | |
slånbär | 2011-05-13 13:44 | |
![]() | Är inne på Sylvias linje fast inte gällande tres bredband utan tre överlag!!!Dom i särklass dyraste sämsta kunkontakter, svåra att säga upp, ingen täckning m.m. Rena rama lurendrejeriet. Sedan vi i familjen figk över till tele2/ comviq är livet enkelt och MYCKET billigare.Mobilerna fungerar alltid -klockrent. | |
slånbär | 2011-05-13 13:45 | |
![]() | gick över.....gud så bråttom jag har ibland... | |