Spelrum
| Giraffen | 26 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 7 |
| Inloggade | 33 |
Mobilspel
| Pågående | 18 917 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| promenad - Ej medlem längre | 2011-05-03 20:10 | |
![]() | Ja, men hur stavas det. Är du sur? | |
| grönöga - Ej medlem längre | 2011-05-03 20:12 | |
![]() | Eh.. Nä, inte det minsta sur. | |
| promenad - Ej medlem längre | 2011-05-03 20:13 | |
![]() | Det lät ju surt. | |
| grönöga - Ej medlem längre | 2011-05-03 20:14 | |
![]() | Sorry, var absolut inte menat så. | |
| promenad - Ej medlem längre | 2011-05-03 20:16 | |
![]() | och Tack, det känns bra nu :) | |
| crooked rain - Ej medlem längre | 2011-05-03 20:17 | |
![]() | Finns det bevis på att han varit "död i många år nu" då, Lewis? | |
| grönöga - Ej medlem längre | 2011-05-03 20:18 | |
![]() | Så bra. :) Jag skriver/säger "Bin Laden", vet inte om det är rätt, går tydligen att skriva hans namn på lite olika sätt (eller, folk gör det iaf) | |
| ANDERStG | 2011-05-03 20:21 | |
![]() | اس&am p;#1575;م&# 1577; بن مح&am p;#1605;د بن عو&am p;#1590; بن لا&am p;#1583;ن | |
| Systersol - Ej medlem längre | 2011-05-03 20:22 | |
![]() | :) | |
| promenad - Ej medlem längre | 2011-05-03 20:23 | |
![]() | ok anders. Yes grönis. | |
| Lewis_T | 2011-05-03 20:56 | |
![]() | crooked rain, När det gäller en snubbe som har extremt dålig hälsa som ska hålla säg gömd från sjukhus vilar det nästan på de som säger att han lever att bevisa att han lever. Men ett antal CIA chefer har gått ut och sagt att han är död liksaså Hamid Karzai och Benazir Bhutto. Sen de uppenbara fejkfilmerna för att få honom att se levande ut är skämt. | |
| __1__ - Ej medlem längre | 2011-05-03 20:58 | |
![]() | Jag förstår inte att folk tvivlar på att han är död. Han blev ju skjuten rakt i knoppen och på några andra ställen enligt uppgift. Det finns helt inget att tjäna på att ljuga om hans död då konsekvenserna av att det skulle komma ut är allt för stora. Det är trovärdigt att han stryker med om man skickar in fyrtio testosteronstinna elitsoldater i hans hus som alla drömt våta drömma om att få spruta sitt bly i Usama. Den största fjädern i hatten för 999 av 1000 amerikanska militärer. Däremot så tror jag inte på att han gömde sig bakom ett hjälplöst fruntrimmer och därtill gjorde motstånd, speciellt inte när han enligt amerikanarnas egna uppgifter var obeväpnad. Antagligen så joggade de smått adrenalinstinna elitsoldaterna in i huset och började pepprade på allt med kroppsform. Om kvinnan stod mellan terrorgubben så är det mer än tacksamt att påstå att han tog skydd bakom henne. Soldaterna verkade ha haft som uppdrag att peppra på alla i huset. Så snacket om att han gömde sig bakom köksfrugan tror jag på när jag sett videofilmen som enligt samstämmiga uppgifter verkar finnas att tillgå från ett fyrtiotal kameravinklar. Man får ju hoppas på en oklippt version istället för något slags directors cut. Att dom har dumpat honom i pluret redan behöver däremot inte vara helt sant. Jag tror att dom är ganska sugna på att obducera honom enligt konstens alla regler. Det kan nog anses vara intressant att ta redan på vad han ätit de senaste dagarna, vilka mediciner han har i kroppen, om han vårdats på något speciellt sätt, etc etc. Vilket inte alls är någon dålig info om man vill rekonstruera och skapa en bild av hur han har levt och vilka tänkbara kontakter han har kunnat haft de senaste åren. Samtidigt kan de ju alltid ha pulat några väl utvalda kroppsdelar i ett örngott med en stenbumling och snört över bord för att ha en korrekt story att dra. | |
| silverbjälke - Ej medlem längre | 2011-05-03 21:20 | |
![]() | såg lite saker på www.aftonbladet.se/w...29 65188.ab som antagligen kan vara kul för konspirationsivrare. hur kommer det sig att en ledare för en sk rik organisation sover på en skitmadrass i något som ser ut som en pundarkvart och det ligger en vit digitalvåg på golvet framför sänggaveln? de sköt en crackpundare och kanske haft usama sedan länge? | |
| __1__ - Ej medlem längre | 2011-05-03 21:31 | |
![]() | Silverbjälke - du är nått på spåren. Usamas look-alike sov helt enkelt i en obäddad och nerblodad säng med lakanen på trekvart. Den här pundarn hade också alltid sina saker utströdda på golvet eftersom garderoben var sönderplockad och sönderslagen. Att jänkarna letade igenom hans sovrum och gjorde en flygande husransakan i ilfart kan ju inte på nått sätt förklara skicket på städkvalitén. Sen att städhjälpen blev skjuten i småbitar hör ju inte heller hit. | |
| __1__ - Ej medlem längre | 2011-05-03 21:37 | |
![]() | Silverbjälke - jag vet inte om det finns någon IKEA-butik eller någon återförsäljare för Hästen i Abbottabad. Jag har hört att Bin Ladin var en enkel människa som gillade det lilla i tillvaron, lite som Jesus. Han nöjde sig tydligen med nytvättade torrmanglade linnelakan på en enkel vardaglig resårmadrass så länge han fick sitta och filosofera över världsislamiseringen. | |
| silverbjälke - Ej medlem längre | 2011-05-03 21:38 | |
![]() | men madrassen och digitalvågen då? ok att madrassen är lyx om man haft en grotta innan. men ändå, såg du den? och vad fan väger man när man sitter gömd i en pundarkvart i över 3år? jag tror städhjälpen var en tjackhora och den skjutne bara en snubbe som ville se ut som gandalf | |
| silverbjälke - Ej medlem längre | 2011-05-03 21:39 | |
![]() | kan vi inte låtsas att något är skumt bara för att trissa upp alla konspiratorer lite :) | |
| __1__ - Ej medlem längre | 2011-05-03 21:46 | |
![]() | Då ska jag hjälpa till. :) Det var rätt att det var Usamas våg, men vid tillfället för tillslag så hyrde Michael Jackson huset. Så jävla ironiskt att det var han som strök med. Ni kan ju alla se Hillarys chokade uppsyn på bilderna från kabinettet i Washington. | |
| crooked rain - Ej medlem längre | 2011-05-03 21:50 | |
![]() | Lewis, BL skyddades ju uppenbarligen av några inom regeringen/säkerhetstjäns ten så att fixa fram en dialys tror jag knappast vore sjukt svårt. Hamid Karzai har ju inga invändningar mot att Bin Laden dödades igår, och det där Bhutto sa var ju en felsägning. Och om det nu inte var en felsägning så finns det ju ändå inga bevis hennes påstående skulle vara sant. Och om nu BL skulle dött för länge sen, varför skulle Vita Huset mörka hans död för att plötsligt avslöja den idag, så långt senare? Det skulle ju vara löjligt riskabelt. | |
| gnill | 2011-05-03 22:13 | |
![]() | ska en demokrati ägna sig åt mord och hämnd? och om de gör det ska de ses/hyllas som hjältar? ... bara undrar... | |