Spelrum
| Giraffen | 49 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 2 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 23 |
| Inloggade | 74 |
Mobilspel
| Pågående | 18 942 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| slånbär | 2011-06-18 00:38 | |
![]() | men självklart betedde han sig inte som ett djur. | |
| promenad - Ej medlem längre | 2011-06-18 07:15 | |
![]() | Djuren beter sig bättre! | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2011-06-18 09:19 | |
![]() | slånbär kommer han ihåg någonting av sin student när han var så full att han badade i fontänen?om du inte viste det så går det faktiskt att ha roligt utan alkohol,min son har så bra självförtroende att han inte behöver dricka alkohol för att ha roligt,ja djuren beter sig bättre du har helt rätt promenad | |
| promenad - Ej medlem längre | 2011-06-18 09:41 | |
![]() | :) Men man kan bada i fontänen utan att vara full titti, det är ibland "tradition". Vi tjyvbadade på simstadion med kläderna på. Det var oxå roligt! | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2011-06-18 09:54 | |
![]() | ok,men jag tror nog inte att du skulle göra det i sergelfontänen med tanke på alla som kissat i den,det är många hemska saker som skulle vara ogjorda om inte alkohol var med i bilden,det finns trots allt inget som ställer till större problem en just alkohol,splittrar familjer mord mm | |
| promenad - Ej medlem längre | 2011-06-18 10:01 | |
![]() | Det skulle jag med glädje gjort om jag tog studenten i Sthlm. Jag älskar sthlm. | |
| Lazach - Ej medlem längre | 2011-06-18 10:25 | |
![]() | Slånbär, du verkar ha en helt perfekt son. Helt fläckfri, och wow vilken insyn du har i hans tonåriga liv. Grattis. | |
| Defrob | 2011-06-18 10:29 | |
![]() | Men alla beter sig inte så illa på studenten, även om det är tragiskt att vissa beter sig så illa som det beskrivs här. Man får väl vara lite nyanserad! | |
| slånbär | 2011-06-18 11:08 | |
![]() | Ttiittii-han var defenitivt inte så särskilt full- han var inte synbart påverkad när han kom hem efteråt. Han badade för att det är tradition inte för att han var full. Självförtroende har han så det räcker och blir över och har väldigt roligt även utan alkohol men besitter även förmågan att hantera alkohol på så sätt att han kan dricka måttligt och har aldrig varit särskilt full. Jag är uppvuxen i ett missbrukarhem så jag vet nog bättre än du vad alkohol har för bi effekter men det har inte gjort mig till en absolutist för det. Mina barn fick inte dricka innan dom var myndiga och kan nu utan problem hantera det på ett bra sätt. Han är tillräckligt självsäker för att klara att ha kul både med och utan alkohol. Lazach-jag anar ett viss mått av ironi men tyvärr måste jag putta ner dig från dina höga hästar och tala om att faktiskt så har jag en oerhört skötsam son-på riktigt. Jag är sjukt stolt över honom faktiskt. Och jo-jag har väldigt bra insyn i hans tonårsliv-jag känner alla hans kompisar och vet vart dom går och vad dom gör. Just nu är vi på Metaltown i GBG (rockfestival) och dom bor på vandrarhem och jag har kontakt med dom hela tiden. Inatt hämtade jag upp dom och körde hem dom efter att först ha hämtat min sjuttonåring och hans kompis och kört dom hem (till våra vänner som vi bor hos). Så jag är en delaktig förälder , curlar skulle många säga, men jag har mycket bra koll utan att lägga mig i precis allt. Kan jag hjälpa dom så gör jag det och dom vet att jag alltid ställer upp. Så du behöver inte ironisera för det finns faktiskt folk som fixar att ha tonåringar utan att tappa greppet. | |
| Lazach - Ej medlem längre | 2011-06-18 11:13 | |
![]() | Fantastiskt Slånbär. Du får härmed mammamedaljen att behålla för alltid. | |
| magnusito | 2011-06-18 11:20 | |
![]() | Det är bedrövligt, ingen stil alls. Vulgärt! | |
| aih | 2011-06-18 11:36 | |
![]() | JAg hade själv två studenter i år o de skötte sig hur galant som helst. Visst firade de med sina vänner o familj och de rejält men absolut inget svineri. | |
| Vetenskap - Ej medlem längre | 2011-06-18 17:15 | |
![]() | "Lazach 2011-06-16 14:00 Antal inlägg: 11 Slavat i skolan... Undrar om de som skriver "äh, låt dom ha kul, händer ju bara en gång i livet" tycker det skulle vara okej med ett flak fullt av nybakada pensionärer som slavat i arbetslivet i mellan 30 och 50 år som super skallen av sig, skiter på folks gräsmattor och slår sönder utemöbler, med Sven-Ingvars på högsta volym ur en fet anläggning. Jag menar hallå, 12 år i skolan jämfört med 40 år i arbetslivet... Jisses vad man borde tillåta då!" Jag känner lite att det var riktat mot mig. Givetvis ska du få svar. Om några pensionärer skulle ha intresse av att göra det så skulle jag unna dom det till 100%. Rätt roliga människor skulle jag kalla dom. | |
| -Robbish- - Ej medlem längre | 2011-06-18 17:36 | |
![]() | He he, kul idé faktiskt. :-) | |
| Snurransnurr - Ej medlem längre | 2011-06-18 17:40 | |
![]() | Lider med hunden Mats jag, stackars honom, vi får hoppas att det inte händer nästa student igen! | |
| Jorick | 2011-06-18 17:40 | |
![]() | Förr när man tog studenten så fanns det ju, i alla fall enligt min farfar, arbete. Men som det är nu så finns ju risken att man måste studera i åtminstone 4-6 år till innan en respektabel förvärvsinkomst börjar trilla in och då blir det lätt så att studentfirandet blir ett rejält fylleslag så att de stackars ungdomarna får känslan att dom har åstadkommit något meningsfullt... Dagens samhälle verkar behöva en verklighetsflykt ibland, att somliga beter sig som svin då skulle man ju kunna skylla på antingen dålig uppfostran eller ett mindre schysst ölsinne. | |
| koksiken | 2011-06-18 17:43 | |
![]() | Vetenskap: min farsa och hans fru är pensionärer... de är på resa genom Sverige just nu... var bor du och har du en gräsmatta som de kan använda som toalett? Kanske utanför din dörr? Utemöbler som de kan hoppa på? Rutor att trasha? Svårt att tro att det skulle intressera dem att bete sig så, precis som det är svårt för mig att bete mig som ett svin eller min dotter att ens kasta kolapapper på marken... men vad gör man inte för att glädja andra? =) | |
| Måns_E | 2011-06-18 18:22 | |
![]() | Nej det är inte ok att bete sig som ett drägg bara för att man är full, och att bli askalas som 19-åring ute i ett bostadsområde och slå sönder saker förstår jag inte riktigt hur man kan försvara. Inte ens om man själv har varit full och dum nån gång och gjort något liknande. Att ha spela-högt-utomhus-tävlin gar på vardagsnätter/morgnar är inte heller något som studenter undantas från. För övrigt har jag inget emot om de har kul, festar och dricker alkohol. | |
| Måns_E | 2011-06-18 18:23 | |
![]() | *Förbudet mot spela-högt-utomhus-tävlin gar på vardagsnätter/morgnar är inte heller något som studenter skall undantas från. | |
| StefanPett - Ej medlem längre | 2011-06-18 18:47 | |
![]() | Tyvär är det väl så att de unga ofta får sina rollmodeller från vuxen världen ,När det gäller supande finns det gott om vuxna "föredömen" i riket. | |