Spelrum
Giraffen | 0 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 1 |
Inloggade | 1 |
Mobilspel
Pågående | 19 560 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Gautama | 2012-05-22 00:52 | |
![]() | 32 grader var nog att ta i..., man räknar grader i skuggan, men det verkar inte alla förstå. | |
mrperfect | 2012-05-22 00:54 | |
![]() | ja så var det nog, va klok du är Gautama :) | |
mrperfect | 2012-05-22 01:11 | |
![]() | Jag varken älskar eller hatar åskan, den är intressant och "full av spänning" men man måste ha respekt för den. | |
Kiriro | 2012-06-08 22:45 | |
![]() | måste bara påpeka att det faktiskt VAR 32 grader i skuggan längs västkusten när skribenten skrev det. Där jag befann mig fick jag "nöja mig" med 27... | |
Kiriro | 2012-06-08 22:47 | |
![]() | Och ska jag hålla mig till ämnet så älskar jag åskan, men har respekt för den. Jag får mysrysningar av ljudet, och blixtarna är vackra! Har fått för mig att man inte ska stå i fönster när åskan är nära och flippar därför på liten kise, som också älskar åska, som prompt ska vara i fönstret hela tiden. Nån som vet om det ligger nåt i att man inte ska vara i fönster vid åska? | |
sisterray | 2012-06-09 03:56 | |
![]() | Jodå åska kan vara mäktigt och häftigt men inte för alla, hade en polare som fick panikångest när det åskade, en av hans gymnasiekamrater dog (förbrändes) då han satt vid ett träd under en kanotfärd med klassen, lärarinnan som befann sig i ett tält invid blev förlamad av samma nedslag. Jag har absolut respekt för åskan precis som de flesta som vet vad den kan åstadkomma. | |
Schalke_04 | 2012-06-09 08:12 | |
![]() | Är absolut inte rädd för åskan, men har däremot stor respekt för den. Typ undviker öppna fält, sjöar o så. Blev överraskad på havet förra året av ett hastigt inkommande åskväder, det bildades på ca 10-15 min. Då var jag ärligt skitskraj. Inte kul kan ja lova. | |
Fruktskrutt | 2012-06-17 02:41 | |
![]() | Just nu pågår ett häftigt åskväder här. :) Lättskrämd som jag är, så både skrek och hoppade jag till, när åskan var precis över huset och blixten och knallen kom nästan samtidigt. Imponerande, mäktigt, fantastiskt, underbart och skrämmande. :) | |
MRydin | 2012-06-17 02:47 | |
![]() | Jag är fruktansvärt rädd för åska... Sitter just nu och läser på vänners facebook att de precis vaknat av ett extremt åskväder. Kommer det hit, kissar jag ner mig och ligger och gråter.. Det är vid sådana tillfällen min enda trygghet är min mamma. Sitter i sen barnsben antar jag. | |
Branco - Ej medlem längre | 2012-06-17 04:16 | |
![]() | Är jag inomhus är det lugnt, men utomhus... hujedamej. Var tvungen att söka skydd i en björngrotta en gång under ett extremoväder. Utan björnar, men ändå... | |
minnsann - Ej medlem längre | 2012-06-17 07:18 | |
![]() | Tänk så mysigt att krama en bamsebjörn då det åskar:) | |
blue_moon | 2012-06-26 17:53 | |
![]() | Då plockar jag fram den här tråden igen. Nej jag är inte direkt rädd för åska, men jag har väldig respekt för den. | |
Lill-IT | 2012-06-26 19:46 | |
![]() | Gillar inte när åskan kommer rakt över. På håll kan jag tycka att det är ett fint skådespel. Peace and Love har haft blixtnedslag idag med flera som fått ström genom sig: www.aftonbladet.se/n...50 34184.ab | |
Lillstölla | 2012-06-26 20:00 | |
![]() | Satt och kollade på regnet med katten häromkvällen och helt plötsligt small det till, jag hade spöat Usain Bolt i det läget! Fan så snabb jag var in och dra ut alla kablar och kvick in under filten och gömma mig. Jag vet inte vad det är som gör att jag är så rädd för både blixt och dunder, men usch vad jobbigt det är när det åskar! | |
vonsan-62 - Ej medlem längre | 2012-06-26 20:04 | |
![]() | Kan vara mysigt att krypa upp i soffan när det åskar men jag flög upp ifrån köksstolen en gång ( av rädsla) när åskan slog ned mellan syrrans och mitt hus. Trodde jag fick den rakt i ryggen den gången. När jag var liten satt jag under kösbordet:) | |
med | 2012-06-26 20:24 | |
![]() | Lite läskigt är det när åskvädret är mycket nära | |
minnsann - Ej medlem längre | 2012-06-27 04:05 | |
![]() | Åskväder är det som jag väntar på. Ett riktigt ordentligt, så mysigt.) | |
ttiittii - Ej medlem längre | 2012-06-27 09:16 | |
![]() | Åska är inget kul,datorerna tenderar att gå sönder | |
pepscake | 2012-06-27 14:52 | |
![]() | Jag har en ganska seriös fobi för åska, det är nog den enda riktiga fobin jag har. Känns skitlöjligt, för i teorin är det ju mysigt and all, men jag får totalpanik. | |
Shegoat | 2012-06-27 14:59 | |
![]() | Fy faan för åska, jag är så rädd att jag blir blind på ena ögat om jag är utomhus..När jag var liten så kom de in ett eldklot genom öppna spisen och brände av stolsbenen där jag satt.. Antar att de är därför jag e livrädd, mest för blixten, när de blixtrar så räknar jag alltid till smällen och blir alltid lika rädd för den om de e nära. | |