Spelrum
| Giraffen | 31 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 13 |
| Inloggade | 45 |
Mobilspel
| Pågående | 19 305 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Mollee2 - Ej medlem längre | 2013-08-11 21:09 | |
![]() | jag håller med dig pabster, övervikten ÄR ett problem. men att bete sig aggressivt för att nå fram med dina ståndpunkter funkar sällan. det märkte jag ju själv nu när jag var riktigt otrevlig tillbaka. tror inte att det finns någon här som anser att överviktiga barn med diabetes och hjärt-och kärlsjukdomar är något eftersträvansvärt. och att du försöker antyda något sådant för att nå fram med din ståndpunkt, är också rätt lågt. | |
| pink ribbon - Ej medlem längre | 2013-08-11 21:15 | |
![]() | Jag älskar Jamie Oliver. Han engagerar sig även för bättre djurhållning. Vad som gjorde starkast intryck på mig i den här videon var likkistan stor som en dubbelsäng. | |
| Mollee2 - Ej medlem längre | 2013-08-11 21:17 | |
![]() | Har faktiskt sett den filmen också, och den är bra. | |
| NicerTrouser - Ej medlem längre | 2013-08-11 21:17 | |
![]() | Jag tror på riktigt att vi kan lösa problemet med övervikt genom att mobba de överviktiga lite. Kalla dem "berg" t.ex. Eller varför inte skjuta in ett litet "fläsk-" när vi ändå håller på. Om de bara får veta hur dåligt det är att vara tjock kommer de att komma till insikt. Då borde problemet snart vara ur världen! Är inte det fiffigt så säg. | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2013-08-11 21:22 | |
![]() | ja nt iaf det mest ironiska du skrivit,du har dina glims ibland :) | |
| Bitte - Administratör | 2013-08-11 21:22 | |
![]() | Igen annan vet varför någon blir överviktigt och jag kan tala om att redan i dag särbehandlas överviktiga negativet i samhället på många olika vis . Och ska vi ha olika avgifter för överviktig, rökare damer eller herrar som dräkt sig i parfym mm,mm. Sedan är det INTE alls så lätt som alla tror att göra nått åt sin övervikt , och dessvärre har många redan bantat sönder sina kroppar , för det är det som man gör. Man bantar 20 kilo och går upp 30 och så håller man på . För tro INTE att en överviktigt INTE försöker göra nått åt sin situation . Att sedan "tyckare" ska ha rätt att uttrycka sig nedlåtande gör mig faktiskt förbannad, Och nu gör som någon säger åt mig lämnar tråden innan jag blir för arg Bitte | |
| solros79 - Ej medlem längre | 2013-08-11 21:22 | |
![]() | Jag har aldrig varit överviktig som tur är! Däremot har jag varit väldigt mager, jag vägde 40 kg. Jag kunde inte äta någonting utan all mat kom bara upp. Det berodde på en cysta i hypofysen som jag hade men det tog 2 år innan den upptäcktes. | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2013-08-11 21:26 | |
![]() | som tur är så är det inte värkligheten här inne,så det spelar ingen roll Bitte. hos vissa är verkligen lyset på men ingen är hemma | |
| Mollee2 - Ej medlem längre | 2013-08-11 21:27 | |
![]() | Fina Bitte <3 Du är bra. | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2013-08-11 21:31 | |
![]() | eller hur Molle,bitvis är hon klok som en bok | |
| SämstpåBeta | 2013-08-11 21:35 | |
![]() | Det var lågt Mollee, nästan mobbing faktiskt! :)! | |
| SämstpåBeta | 2013-08-11 21:35 | |
![]() | Vilken bok, Bibeln ttiittii? | |
| xxxANxxx - Ej medlem längre | 2013-08-11 21:36 | |
![]() | Tack för alla intressanta inlägg..Både sött och surt..Men alla får vi ju ha våra åsikter.. Och det är jätteviktigt..Tillslut kanske det blir nåt bra av allt..vem vet? | |
| NicerTrouser - Ej medlem längre | 2013-08-11 21:38 | |
![]() | Vi fick aldrig veta om du röker, super och solar ohälsosamt mycket. Gör du det? | |
| Mollee2 - Ej medlem längre | 2013-08-11 21:41 | |
![]() | SämstPåBeta: Jo jag vet. därför jag bad om ursäkt. | |
| Bitte - Administratör | 2013-08-11 21:42 | |
![]() | ttiitti Vad det gäller verkligheten för överviktiga så är det precis det som sker här inne nu , de personerna blir kallade "berg" vilket i min värld är väldigt nedlåtande ,. Till xxxANxxx citerar jag en fd kollega , Man får tycka och tänka vad man vill men man måst INTE alltid säga allt. Bitte | |
| SämstpåBeta | 2013-08-11 21:43 | |
![]() | Att särbehandla folk utifrån deras yttre attribut funkade väl sådär i Sydafrika. Apartheid är inte eftersträvansvärt! | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2013-08-11 21:46 | |
![]() | det var inte så jag menade Bitte,jag menade att vad de än tycker här inne så är det ingenting av det som kommer ske i verkligheten.Att någon kallar folk för berg säger mycket mer om den som fäller uttrycket en om någonting annant | |
| SämstpåBeta | 2013-08-11 21:52 | |
![]() | Du slår ju nya rekord ttiittii! Läs ditt senaste inlägg igen!! | |
| MiaFredrika | 2013-08-11 21:54 | |
![]() | För mig låter det som om personen som startade den här tråden hade en dålig upplevelse under en resa och bestämde sig för uppmana alla "berg" att banta, så hennes liv blir lite lättare. Jag är ingen sylfid men jag tar inte upp två platser på varken flyg eller tåg eller buss. Däremot tycker jag att män tar upp väldigt mycket plats på ovannämda transportmedel. De sitter alltid och skrevar med benen och breder ut sig. Kan vi kanske se till att dom betalar dubbelt om dom ska åka kommunalt eller flyga? | |