Spelrum
Giraffen2
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
0
Inloggade2
Mobilspel
Pågående18 941

Forumkategorier

Användare Inlägg  
corlini2013-11-30 07:12
Antal inlägg: 3172

kevin är ju faktiskt ganska värdelös, det spelar ju ingen roll viken låt han gör så gör han alla exakt likadant och bara står där och försöker se öm, valpig, söt, glad ut och man hör inte skillnad på glad, arg, ledsen, pigg, djup eller lättsam sång.

han är faktiskt rent av kass och jag antar att det är pga alla 12åriga tjejer han är kvar och inte pga talang.

Sote2013-11-30 08:47
Antal inlägg: 3557

Gunilla- Det är nog inte dina öron det är fel på men alla har ju inte förmågan att bedöma musik utifrån ett musikaliskt vis. Du är helt enkelt tondöv. Inget att skämmas för , det är många som är. Tur är ju det för det finns ju en hel del artister som annars inte skulle ha några alls som lyssnade på dom.......

segaråttor - Ej medlem längre2013-11-30 09:40
Antal inlägg: 88

Tror att Erik ska vara glad att han slipper Globen! Hur många av alla som gått vidare och vunnit hela skiten har det blivit något av? Nej Erik har garanterat en lysande karriär framför sig :)

magnusito2013-11-30 09:56
Antal inlägg: 4982

Hoppas detta gynnar Erik på lång sikt. Han är ji i en helt annan klass. Elin är charmig, men inte samma kalliber.
Kevin ... oj oj då skruvar man på sig så pinsamt är det.

Gunilla _2013-11-30 10:05
Antal inlägg: 4425

Nä Sote, tondöv är jag då inte :) Erik är inte bättre än nån annan i år och hans karriär kommer nog att bli lika fantastisk som Mollys (som jag minns att jag fick fan för att jag ogillade 2011 :D)

Fjällan_2013-11-30 10:20
Antal inlägg: 732

Jag har strötittat lite då och då och måste säga att hela säsongen varit ett skämt, en fotbollslallande grabb och en juckande tjej i final, ja va säger man? Uppenbarligen är inte rösten i fokus!

XinXau - Ej medlem längre2013-11-30 10:35
Antal inlägg: 28

Ja en juckande grabb hade ju varit bättre:P

Lepsroh2013-11-30 13:18
Antal inlägg: 11

Pinsamt var ordet. Men det pinsamma är att vuxna människor kan bete sej så bedrövligt. Klart man måste få tycka att nåt är bra och nåt annat är sämre men det här är "way over the edge". Inser mer och mer att mobbing bland barn ( som vi förfasas så över) aldrig kommer att minska, snarare öka. Dessa underbara vuxna förebilder hemma i tvsoffan borgar väl för detta. *gråter en skvätt*

Sote2013-11-30 14:32

Gunilla-Molly???Vem fan är Molly?? Nån sån där som åkte till Japan och blev kändis där? För nån Molly har då jag inte hört eller sett i radio eller andra sammanhang.

pink ribbon - Ej medlem längre2013-11-30 14:39
Antal inlägg: 2906

Ifjol var det väl en Molly med?
Jag har passivt och stundtals kikat på lite av Idol i år men det suger. Tråkigt och dåligt! Jag uppfattade gossen som åkte ut igår och han verkade riktigt duktig.
Skämskuddar åt en del.

Gunilla _2013-11-30 15:29

Sote; precis.

Gunilla _2013-11-30 16:39

Det här var det bästa framträdandet i årets Idol tycker jag - dessutom betydligt bättre än originalet :)
open.spotify.com/tra...lG RsoExr17

Gunilla _2013-11-30 16:41

www.youtube.com/watc...wV YpgDdnpw

mrperfect2013-11-30 19:43
Antal inlägg: 11437

Va? Juckande tjej...å här sitter jag och spelar betapet #Flåsfarbror perfect

-FaMo- - Ej medlem längre2013-11-30 20:39
Antal inlägg: 2999

Gunilla, Amanda Jenssen o den där söta lintotten vad hon nu hette har redan kört med dom rösterna, tror folk ville ha något annat helt enkelt.
Men en "söt" kille utan röstresurser va väl kanske inte helt korrekt i ett sånt program tycker jag.

Gunilla _2013-11-30 20:49

-Famo-; syftar du på Sarah M i inlägget ovan? Tycker inte alls att hon liknar varken Jenssen eller Fondell (om det var henne du tänkte på) röstmässigt.

Ingen av årets deltagare är väl redo att bli några liveartister men i studio låter de riktigt bra. Allihop :)

Sote2013-12-01 00:57

Ja ja om man går på hur en del uppfattar bra musik och musikalitet så är det ju inte så konstigt att en som Kevin är i final. Om man jämför svenska idol med orginalet så är det ett jävla skämt. Deltagarna i American Idol håller en så otroligt bra klass att månnga av dom som åker ut i första gallringen lätt skulle kunna vunnit den svenska.

Vilja1232013-12-01 03:30
Antal inlägg: 1050

Ja du Sote vad rätt du har! Kollat på American Idol o många av dom deltagarna är duktigare än vissa av våra etablerade musiker. Vad har Laila Bagge gjort innan idol? Missat nåt?

dinodog2013-12-01 07:43
Antal inlägg: 4973

Hade Alexander Bard inte favoriserat Erik, utan hållt sin skäggiga trut stängd. Så hade Erik säkert gått vidare.
Men nu valde han att kasta skit på Kevin i program efter program, och höja Erik till skyarna i varje program.

Så gör man inte om man är professionell. Det Bard gjorde var ren och skär mobbing av en och samma person.
Det kommer att gå bra för Erik ändå han är redan en duktig sångare.
Förra årets vinnare Amanda Fondell har man inte hört så mycket av. Och henne gillade inte jag alls. Däremot Moa henne spelar dom ofta på radion och hon var min favorit.

Sote2013-12-01 09:16

Dinodog- Håller inte med . Är det något dom ska vara så är det väl ärliga? Det är en tävling som syftar till att få fram en artist som ska klara sig i en bransch som ofta är stenhård. Visserligen så är Bard onödigt elak i sina kommentarer många gånger och hade vunnit på att vara mer korrekt i sina kommentarer men ofta så har han ju haft rätt. Rent musikaliskt så har inte kevin en chans om han ska ha en karriär för han har helt enkelt inte det som krävs rent sångtekniskt och musikaliskt. Det har däremot Erik som dessutom är betydligt yngre.

Men om dom hade varit lite strategiska så skulle Juryn ha tänkt på att dela ut lite mer jämn kritik för det har ju visat sig att den som blir sågad vid knäna i ett program sällan hamnar bland dom två sämsta helt enkelt för att tittarna röstar med hjärtat och inte med hjärnan. Man röstar för man tycker synd om dom. Men ska man klara sig i en så hård bransch så är ju detta bara början. Dom kommer ställas inför många tuffare utmaningar sedan när dom ska stå på egna ben. Detta i konkurrens med redan etablerade artister.

Visar sida: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?