Spelrum
| Giraffen | 43 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 32 |
| Inloggade | 75 |
Mobilspel
| Pågående | 19 849 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Sangria | 2009-07-07 11:50 | |
![]() | jag spelar inte för att imponera på någon, jag spelar för att jag gillar att rulla och inget annat. Jag vinner rätt sällan och det beror på att jag dels sällan släpper en rull och dels alltid lägger ut en rull även om den öppnar upp ett guldläge för motståndaren. Vissa spelar för att dom tycker det är roligt att vinna andra men jag spelar enbart för att jag tycker det är kul att rulla. Och vadå trovärdig? För vem och vad? Jag fattar inte varför en del blir griniga när man rullar många gånger för i dom flesta fall så vinner ju motståndaren ändå just därför. Jag sitter ju inte och sparar till en rull hela tiden heller utan lägger ju även ord precis som vanligt men det är rullningarna som är kryddan. Sedan är jag fullständigt ointresserad av min rating och förstår inte varför den spelar någon som helst roll. I den här tråden handlade det ju om flest rullningar på ett spel och inte högst rating eller hur. Det finns säkert andra trådar för er som tycker det är det viktigaste. | |
| Ond_kanin - Ej medlem längre | 2009-07-07 11:52 | |
![]() | jag är rullkåt som få, tyvärr.. ibland kan jag sitta och vänta på en bokstav in absurdum. | |
| Sangria | 2009-07-07 11:54 | |
![]() | Ska även tillägga att jag numer endast spelar i böjningsrummen självklart eftersom det ju är mycket lättare att rulla där. | |
| Sangria | 2009-07-07 11:54 | |
![]() | ond_kanin: skönt att det finns fler på dom förtappades sida...... | |
| Ond_kanin - Ej medlem längre | 2009-07-07 11:55 | |
![]() | jo där kan man ju lägga va fan som helst..5 rull i en och samma match ett antal ggr, men i vanliga rum så har jag bara kommit upp i 4 st några tillfällen. | |
| Lucky_Strike | 2009-07-07 11:57 | |
![]() | Jag tror att jag lyckades gora 2 i en match. Men jag ar glad om jag gor 1! | |