Spelrum
Giraffen | 16 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 1 |
Grisen Böjningslistan | 22 |
Inloggade | 39 |
Mobilspel
Pågående | 19 549 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Mormodern49 | 2015-06-18 18:16 | |
![]() | Är du Muslim ock brukar du vara i en Moské , ja kanske du gör det då .gör förövrikt inte dig dummare än vad du är | |
EricaJong | 2015-06-18 18:55 | |
![]() | Så, om jag som muslim hejjar på bygget av en moské som jag kan ta mig till - då är jag indirekt terrorist alternativt stödjer terrorism, Mormodern49? | |
RambleTamble - Ej medlem längre | 2015-06-18 19:04 | |
![]() | Jag tror inte på någon gud. Frågan är vem som gör sig dum här. | |
RambleTamble - Ej medlem längre | 2015-06-18 19:13 | |
![]() | Kristna känner till Ku Klux Klan. Gör det dem indirekt inblandade i deras handlingar? | |
Mormodern49 | 2015-06-18 19:45 | |
![]() | Far ock flyg ni fattar inte någonting , ock vill inte heller förstå , vi tänker helt olika , jag inser att min hjärna inte är programmerasd , som era . Så vi kommer tyvärr inte längre tyvärr | |
Mormodern49 | 2015-06-18 19:48 | |
![]() | EricaJong hejar på bygget av en Moské , allvarligt talat vad menar du ? | |
EricaJong | 2015-06-18 19:50 | |
![]() | hejja på = vara för något. sorry att jag var otydlig. | |
Sote | 2015-06-18 20:46 | |
![]() | Mormodern- så alla tyskar under kriget var skyldiga till förintelsen eftersom dom kände till koncentrationslägren, gettona och det utbredda Judehatet? Är det ungefär så du tänker? För i så fall kan jag påminna dig om att din älskade Drottning som du beundrar så mycket är lika skyldig till förintelsen som Hitler. Hennes far var i allra högsta grad medveten om det som skedde vilket indirekt gör henne skyldig. Samma gäller kungen i så fall. Eller gäller ditt resonemang bara muslimer och terrorister? Dom allra flesta människor som besitter något sorts sunt förnuft och har en någotsånär hyfsad IQ förstår självklart att liknande resonemang är helt orimliga. Alla tyskar är inte skyldiga till förintelsen, alla katoliker är inte skyldiga till pedofili och alla muslimer är inte terrorister. | |
Mormodern49 | 2015-06-18 20:56 | |
![]() | Nej alla muslimer är inte terrorister Det har jag inte heller inte påstått . | |
Sote | 2015-06-18 21:02 | |
![]() | Vad menar du då med att dom är indirekt inblandade? Vad ska en helt vanlig svensk muslim göra åt problemet? För det finns en hel del förtvivlade föräldrar som inte hade en aning om att deras barn planerade att ansluta sig till IS. Vad skulle dom ha gjort och vad ska dom fortsatt göra? Kanske som Silvia- förneka och "vända blad"? | |
Mormodern49 | 2015-06-18 21:18 | |
![]() | Vad fan Silvia med detta att göra , Jag är inte för fler Moskéer ,punkt slut . | |
Sote | 2015-06-18 21:23 | |
![]() | Mormodern- du läste kanske inte min jämförelse med din kära Drottning och förintelsen? Jag använde ditt eget resonemang bara med du kanske inte förstår eller helt enkelt inte vill se det orimliga i resonemanget då det sätts annat perspektiv? | |
SkySpy_ | 2015-06-18 21:24 | |
![]() | inget fel på en moské. Kristna har kyrkor osv. Varför detta motstånd mot moskéer? | |
RambleTamble - Ej medlem längre | 2015-06-18 21:27 | |
![]() | Mormoderns resonemang är bara rätt då hon själv använder det. Om andra resonerar på samma sätt "fattar de ingenting". | |
danie | 2015-06-18 21:41 | |
![]() | Det finns radikala muslimer och radikala kristna man ska inte dra alla över en kam. Mormodern49 du uttryckte dig klantigt. Sedan kan man dividera om hur vida det är viktigare att bygga en moské eller nya lägenheter. Vad behövs mest. | |
ttiittii - Ej medlem längre | 2015-06-18 21:43 | |
![]() | Nu ska inte Moskén vara på attraktiv mark och en moské tjänar staten på då den kommer drivas som ett företag presis som vilken kyrka som helst .Det kommer förmodligen vara några anställda som betalar skatt,kanske 3 personer som slipper gå på bidrag,jag tycker att det är bra | |
SkySpy_ | 2015-06-18 21:44 | |
![]() | Se allt istället ur en vidare synpunkt. Vi lever alla under stjärnorna på en jord ihop. Låt oss se världen som en helhet inte gränser. Vad rör det människan om det byggs 1000 moskéer? Vi är ändå samma personer oavsett. | |
ttiittii - Ej medlem längre | 2015-06-18 21:45 | |
![]() | Det ena behöver inte utesluta det andra.man behöver inte ställa det mot varandra det är bara dumt | |
Mormodern49 | 2015-06-18 22:08 | |
![]() | Jag har aldrig uttryckt den jämförelsen , med att bygga bostäder eller Moskéer , Jag är helt enkelt emot att det byggs fler Moskéer . | |
SkySpy_ | 2015-06-18 22:10 | |
![]() | varför? | |