Spelrum
Giraffen | 12 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 2 |
Inloggade | 14 |
Mobilspel
Pågående | 18 950 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
coolkitty | 2008-05-10 00:08 | |
![]() | MSN. it's stupid I knowz. jag har skiten, jag bara undviker att använda. jag har för mig att jag läste i någon obnoxious DN-artikel som ställde frågan "vilka är dagens neandertalare?" någon 70-talisblondie som svarade att folk som inte använde msn vara det. eller så var det mobiltelefoner. jag visste inte om jag skulle skratta eller bli lite arg/förolämpad. det är så fel bara. det är sporthulinganer som är neandertalare ffs! | |
tuta | 2008-05-10 00:26 | |
![]() | ja har haft telefonfobi som ja nu kommit över. får fortfarande en känsla av panik om telefonen ringer o ja inte vet vem de e som ringer. men de e inte så stakt nåmera o ja klarar av att svara i den ändå. sen vetja inte om de kan kallas fobi, men känner stark obehag mot tandborstar. använda tandborstar. o om de råkar finnas ens en droppe intorkad tandkräm, fyyy! då åker den i sopen diirekt! *tur man har ett lager med tandborstar hemma* | |
Grymming | 2008-05-10 00:29 | |
![]() | hihi....tandborstfobi...d en var ny | |
Fantasi_regn - Ej medlem längre | 2008-05-10 00:40 | |
![]() | Svindel! Är sjukligt rädd för höjder och det blir bara värre och värre. Någon som har något bra tips hur man kommer över det får gärna höra av sig. | |
Algazoth | 2008-05-10 01:11 | |
![]() | agorafobi, telefonfobi och kanyler. | |
UffeUppsala - Ej medlem längre | 2008-05-10 01:20 | |
![]() | Jag hatar att bli jagad runt köksbordet av en varg när det är nybonat när jag har yllesockor | |
JENSEN Södra - Ej medlem längre | 2008-05-19 20:03 | |
![]() | Fobi för duvor, äckliga flygande små råttor, som aldrig tvättat sig som går och pickar där med sina hvuuden och flyger impulsivt och typ flyger på en och skiter på en ibland.. och allmänt ful och äcklig färg och gör ingne nytta, dom bara är i vägen... | |
Henn Glysén - Ej medlem längre | 2008-05-19 20:05 | |
![]() | Jag har väl inga fobier direkt, men undviker helst råttor, höga höjder och urologer. | |
magre_memed | 2008-05-19 20:06 | |
![]() | duvor dem ska man väl inte vara rädd för:=) | |
Henn Glysén - Ej medlem längre | 2008-05-19 20:07 | |
![]() | Jag håller med om att stadsduvorna inte är så jättetrevliga. De verkar vara lite ohygieniska på något sätt. | |
MimmL - Ej medlem längre | 2008-05-19 20:20 | |
![]() | jag gillar inte kryp men särskilt inte sniglar! tänk er stora el. små slämiga varelser som bara förstör i tädgården vad ska man göra för att ta bote do?? | |
LadyZara | 2008-05-19 21:02 | |
![]() | Jag är sjukligt rädd för hajar (och krokodiler). Jag är nog inte ensam om detta. Men min rädsla sträcker sig lite lite längre... När jag var yngre klarade jag inte av att bada ens i badkar och under en simlektion blev simläraren tvungen att kalla upp alla (inklusive mig, ja jag blev tvingad att simma i bassängen trots att jag höll på att gå sönder av skräck) ur bassängen för att jag var säker på att där fanns en krokodil. Idag hanterar jag min hajskräck ganska väl. Klarar av badkar och simbassänger (om det inte är mörkt) och även sjöar och hav om jag hela tiden intalar mig att det inte finns nåt farligt. Tyvärr inser inte vänner och bekanta vidden av min fobi och det räcker att någon lite skämtsamt säger "det kommer en haj" för att jag ska få panik och ta mig ur vattnet fortare än kvickt. Jag tittar på bilder och filmer med hajar och krokodiler för att bota min skräck, men är fortfarande livrädd trots att det bara är bilder. Räcker med en havsscen i en film för att jag ska bli rädd... Funderar på ett besök till universeum i sommar för att se om hajskräcken kan lindras. | |
Henn Glysén - Ej medlem längre | 2008-05-19 21:06 | |
![]() | Krokodiler är fasansfulla. Ryser bara jag tänker på de lömska bestarna med jättekäkarna. | |
konstantine | 2008-05-19 21:12 | |
![]() | jag har klaustrofobi o så är jag helt sjukt mörkrädd.. | |
Vigdir | 2008-05-19 21:12 | |
![]() | LadyZara - du är inte ensam om din fobi, jag har en god vän som inte kan bada i "blåa" vatten, inklusive simbassänger, eftersom hon hela tiden tänker på hajar. Själv är jag efter massor av års plåga av med min största fobi: råttor, möss och andra gnagare. När jag inte kunde vistas i skogen som jag älskar för att jag var paniskt rädd för dessa smådjur insåg jag att det var dags att göra något vettigt åt det. Så efter en tids egenterapi gick det faktiskt att hantera det hela. Jag tycker fortfarande att råttor och möss är obehagliga på fel plats, men stod vid min resa till Vietnam ut med att äta middag medan en stor, fet råtta åt sin ett par meter bort. Rätt bra, med tanke på att jag tidigare fick kasta tidningar om de innehöll bilder på möss och inte klarade av barnböcker med minsta råttbild... | |
konstantine | 2008-05-19 21:13 | |
![]() | + såna där äckliga mördarsniglar.. ryser av bara tanken. | |
konstantine | 2008-05-19 21:14 | |
![]() | såna där heter det väl inte? SÄRSKRIVNING!!!!!!! | |
brandman29 | 2008-05-19 21:18 | |
![]() | Jag är inte rädd för någonting alls!!! | |
Metalnymf - Ej medlem längre | 2008-05-19 21:19 | |
![]() | Höjder, maskar och fötter... Skulle säga att höjder och maskar är fobier då jag får ren och skär ångest av det. Fötter är bara oanständigt vidriga... tycker man ska hålla skillnad lite på vad en fobi är... | |
mommesfrites - Ej medlem längre | 2008-05-19 21:23 | |
![]() | jag är rädd för brandmän...nej, förlåt, skojar...jag beundrar brandmän! Fobi för äckliga toaletter, skulle jag kunna säga. Kan f ö inte se TV4:s program Rent hus, eftersom jag får kväljningar av det. | |