Spelrum
| Giraffen | 11 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 2 |
| Inloggade | 13 |
Mobilspel
| Pågående | 19 842 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Lill-IT | 2008-09-13 10:47 | |
![]() | Rob, vilken ådra... | |
| Nicktroll - Ej medlem längre | 2008-09-13 10:50 | |
![]() | Thanx a lot, Lillan. ;-) | |
| Älvdrottning - Ej medlem längre | 2008-09-14 14:03 | |
![]() | Jag har visat dig allt, jag har öppnat mig helt för dig , visat sidor som ingen annan sett. Jag har blottat min känslor för dig, utan att du kanske har ,sett vad jag sagt, I det fallet har jag nog inte talat fullt ut, inte varit helt ärlig. Fast ärlig har jag inte ens varit med mig själv, jag vet innerst inne, men vill jag erkänna det. Och hur löser jag allt som följer med om jag följer den känslan, och vad kan framtiden ge mig? | |
| _Candid - Ej medlem längre | 2008-09-14 14:30 | |
![]() | Jag tycker att det var vackert skildrat Älvdrottning =) Att försöka vara helt öppen mot någon, och ändå inte nå fram... | |
| Älvdrottning - Ej medlem längre | 2008-09-14 14:54 | |
![]() | Tack, den är skriven för nått år sedan | |
| Bitte - Administratör | 2008-09-15 09:24 | |
![]() | En grå morgon en grå dag, så kan en dag i livet se ut. Men även en grå dag , kan innehålla glädje och lycka. En grå dag mitt i livet, ger oss minnen att ta med. Minnen att vårda och bevara. men kanske även minnen att glömma och lämna. Även en grå dag, är en del av livet,, Bitte en grå dag i oktober 071030 | |
| Skogs Finnen | 2008-10-17 12:41 | |
![]() | I tårne dalen en hutt kan vara som en hel dunk i rycken Skogs Finnen | |
| __Robban__ - Ej medlem längre | 2008-11-29 21:14 | |
![]() | Djävulsmörka regnkaskader piskar skoningslöst den bräckliga asfalten. I rännstenen rinner en flod av vatten som förorenats av mina bittra tårar. Mitt samvete kör in långa vassa knivar i mitt hjärta, och i själen är det natt och isande kallt. Jag vänder upp mitt förgrämda ansikte mot himlen för att finna någon slags tröst. Men jag vet, jag vet att det redan är för sent. För sent för botgöring, för sent för att be om förlåtelse, för sent för försoning. En endaste dag av förgiftat sinne räckte för att återigen krossa allt det jag bryr mig om och älskar. Den här gången dog allt, och det var jag som var bödeln; en patetisk, idiotisk och infantilt paranoid bödel. Om jag blott fick en önskan i detta liv skulle jag önska att ni kunde se och förstå hur mycket jag älskar er. För alltid kommer ni att finnas i mitt hjärta. Med förtvivlat tunga steg går jag hemåt i mörkret. Regnet smattrar mot den gamla järnvägsstationens tegeltak - och ensamheten har aldrig känts så fruktansvärt smärtsam som nu. | |
| Ellebellebii - Ej medlem längre | 2008-11-29 21:20 | |
![]() | tangenterna knattrar när fingrarna flyter katten jamar, inget lejon ryter sitter varm under pläden vinden susar i träden regnet smattrar och det är kallt nu kommer jag inte på mer så detta får vara allt :P | |
| Bitte - Administratör | 2008-11-29 21:23 | |
![]() | Robban, den var fin hmm, tuff .. är den egen upplevd, det känns så på det du skriver Kram Bitte | |
| cibo13 - Ej medlem längre | 2008-11-29 21:25 | |
![]() | robban är bra grönis? är du lesbisk en fråga bara | |
| BiNo8 - Ej medlem längre | 2008-11-29 21:57 | |
![]() | jätte fint:) | |
| Femme_Fatale | 2008-11-29 21:58 | |
![]() | Skriva är inte min grej men kan se att det finns de som kan det här med skriva......vackert. | |
| __Robban__ - Ej medlem längre | 2008-11-29 22:01 | |
![]() | Bitte: Ja, man kan säga att det är självupplevt. Jag skrev emellertid texten för cirka ett år sedan. I dag hittade jag den i datorn och tänkte att den möjligtvis kunde platsa under rubriken "Skrivande, skapande". | |
| Lill-IT | 2008-11-29 22:03 | |
![]() | Robban <3 | |
| Femme_Fatale | 2008-11-29 22:03 | |
![]() | Robbis...var är den då? | |
| Femme_Fatale | 2008-11-29 22:04 | |
![]() | Lillit...du ser snuskigt sexig ut ;-) | |
| Lill-IT | 2008-11-29 22:05 | |
![]() | Tack:-)) ... tror jag | |
| Femme_Fatale | 2008-11-29 22:05 | |
![]() | hehe...du tror rätt =) | |
| -Robbish- - Ej medlem längre | 2011-06-19 19:50 | |
![]() | Femme_Fatale 2008-11-29 22:04: "Lillit...du ser snuskigt sexig ut ;-)" Hi hi <3 En vingklippt parakit i en bur som givit upp allt hopp sjunger endast i moll En fånge bakom en mur som bara ser trädets topp vet att inget längre spelar någon roll En fiskare med trasigt garn kan aldrig förlåta att gud lät hans skepp förlisa En mor som förlorat sitt barn kan inte sluta gråta över livets ständiga orättvisa | |