Spelrum
| Giraffen | 54 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 3 |
| Grisen Böjningslistan | 37 |
| Inloggade | 94 |
Mobilspel
| Pågående | 19 561 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Jesper M | 2008-01-24 10:56 | |
![]() | Ikväll skall jag till gymet och köpa kort! Har inte tränat på jättelänge nu, tappat ca 7 kg i vikt sen jag slutade :(. Gött skall det bli :D!! | |
| Salon - Ej medlem längre | 2008-01-24 19:38 | |
![]() | Snart är de tennis 60 minuter, sporternas sport. | |
| mamman - Ej medlem längre | 2008-01-25 15:30 | |
![]() | Länge sedan jag skrev något nu... Har den senaste veckan gått ett antal promenader (minst 1 timmes) jag har cyklat 5-10 km varje dag förutom igår... Men viktnedgången hjälps inte med restaurangbesök till lunch... två besök denna vecka... | |
| Rosö | 2008-01-26 22:47 | |
![]() | Undrar bara hur ni alla vanliga människor hinner med att träna så mycket??Blir lite avis på er..önskar oxå att jag kunde avsätta lika mycket tid för träning som ni.Hur lyckas ni?? | |
| mamman - Ej medlem längre | 2008-01-26 22:54 | |
![]() | Jag tar mig tid! Allt handlar om val man gör i livet. Eller som jag brukar säga (och säkert fler än jag)"det enda man måste göra i livet är att välja och dö" Jag valde bort två timmars plugg mot en promenad och en skön dusch efteråt. Jag väljer bort TV på kvällen eller så umgås jag en timme mindre med sambon för att göra detta. Sen står träningscykeln framför TVn så det är bara att sätta sig där istället för i soffan... | |
| TomasLeonard | 2008-01-26 23:57 | |
![]() | Idag var det många övningar för några öl under gårdagskvällen krävde sin tribut( i form av smärtterapi a' la Schwarzenegger) pullovers latsdrag rodd bencurl vadpress adduktion mage puh!! Nu mår man som en prins igen! | |
| Banned - Ej medlem längre | 2008-01-27 00:02 | |
![]() | skivstångsrodd, axelpress och lite annat smått och gott igår. idag folköl, söndag blir det bänk och knäböj. har kommit igång lite lätt efter en lat höst. | |
| Salon - Ej medlem längre | 2008-01-27 00:17 | |
![]() | Kör ni bara styrka eller? Vart är kondistionsträningen undrar jag. | |
| Banned - Ej medlem längre | 2008-01-27 00:19 | |
![]() | brukar avsluta med motionscykel, sen innebandy en gång i veckan. förra sommaren sprang jag 3 dar i veckan, men så äckligt hurtig lär jag inte bli igen förrän det är badväder. | |
| Salon - Ej medlem längre | 2008-01-27 00:28 | |
![]() | Att springa är riktigt tråkigt, om man inte har tillgång till en närliggande löparslinga i en gemytlig skog vill säga. Fast innebandy är väl egentligen bättre motion än ensidig löpning, i innebandy rör man sig hur mkt som helst, sidled, intervall, snabba ruscher, bakåt, osv. Nästan lika bra som badminton. | |
| emmylicious | 2008-01-27 10:32 | |
![]() | nu har jag köpt måltidsersättning, hoppas bara att det är gott... | |
| Crzy Diamond | 2008-01-27 11:04 | |
![]() | Måltidsersättning är säkert jättegott, nästan godare än mat! Hur länge ska du ta det, och hur mycket får du äta i övrigt på dygnet, och hur länge kommer du lyckas hålla det? | |
| emmylicious | 2008-01-27 11:17 | |
![]() | "quick start" ersätt alla dagens måltider med måltidsersättning. går bra att kombinera med frukt eller någon sallad. "steady loss" ersätt 1-2 måltider om dagen med måltidsersättning. "stay fit" har jag inte läst, för det är ingenting som gäller mig :P | |
| emmylicious | 2008-01-27 11:19 | |
![]() | det visar sig vid lunchen sen om det är gott eller inte. jag är inte särskilt förtjust i mat (bara god och onyttig) så måltidsersättning funkar säkert bra. tar det så länge jag tycker att jag mår bra av det och minskar i vikt. tänker köra steady loss, för jag vill inte förlora frukosten. dagens bästa måltid. lyckas hålla det gör jag nog. | |
| Qårn | 2008-01-27 11:24 | |
![]() | God mat behöver väl inte vara onyttig heller. | |
| Qårn | 2008-01-27 11:26 | |
![]() | För övrigt gäller det väl att lära sig äta nyttigt, för när man slutar med måltidsersättningarna lär man ju annars gå upp i vikt igen. | |
| Crzy Diamond | 2008-01-27 11:28 | |
![]() | Precis, att lära sig äta rätt är ju abc när det gäller att hålla sig i form | |
| Salon - Ej medlem längre | 2008-01-27 11:50 | |
![]() | Emmy, på en skala, hur desperat är du just nu? Du verkar både desperat och totalt vilsen i ditt tillvägagångssätt, om jag vore du skulle jag tala med en dietist, och lägga upp ett kostschema som du ska följa, och vad gäller träningen, har du ett träningsschema som du följer? De du behöver nu är inte nåt hokus pokus iform av matersättning utan regelbundna måltider med mindre kalorier än vad du förbrukar och regelbunden träning och positivt tänkande, då kommer kilorna att börja rasa. | |
| emmylicious | 2008-01-27 11:57 | |
![]() | alltså, jag är inte vilsen. jag har min cykling varje dag. det har varit jobbigt sista dagarna när vi inte haft några pengar alls överhuvudtaget. jag har varit hos en dietist en gång, men det är inget jag vill göra om. jag har min "ätstörning" och eftersom jag inte får i mig allt som finns i frukt o grönsaker så känns måltidsersättning som ett bra alternativ för att kunna gå ner i vikt just nu och samtidigt försöka lära sig äta frukt och grönsaker.. känns som ett bra alternativ för mig iaf. | |
| Salon - Ej medlem längre | 2008-01-27 12:09 | |
![]() | Ligger du runt 70% av din maxpuls under cyklingen? Cyklar du längre än 40min? | |