Spelrum
| Giraffen | 14 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 5 |
| Inloggade | 19 |
Mobilspel
| Pågående | 19 596 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Tess 08 | 2009-03-07 14:27 | |
![]() | Jag skulle vilja träffa Robban och se vad han har för personlighet. Han verkar dock byta telefonnummer stup i kvarten, så varje gång jag har fått tag i det så byter han.... Han öppnar inte när jag ringer på dörren heller... | |
| hannaroman - Ej medlem längre | 2009-03-07 14:28 | |
![]() | Jag vill med träffa Robban. :o | |
| Tess 08 | 2009-03-07 14:30 | |
![]() | Jag sjöng utanför hans fönster en natt, men den enda som reagerade var gubben som sov i trappuppgången, så nu är HAN efter mig... | |
| -Robson - Ej medlem längre | 2009-03-07 14:31 | |
![]() | Byter adress också. Damerna på folkbokföringen jobbar i dubbla skift på grund av mig. | |
| -Robson - Ej medlem längre | 2009-03-07 14:32 | |
![]() | hannaroman 2009-03-07 14:28 "Jag vill med träffa Robban. :o" *Tar det inte personligt* | |
| Tess 08 | 2009-03-07 14:32 | |
![]() | Damerna?? Dom heter faktiskt Kerstin och Agnetha, Kerstin är min moster (hur tror du annars jag kan fixa din adress så snabbt??) | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2009-03-07 14:33 | |
![]() | Jag har tagit en öl med Kåre Mölder. Han var hur trevlig som helst. | |
| tfgm | 2009-03-07 15:10 | |
![]() | Jag är med i Caroline af Ugglas kör, och hon är verkligen en jättehärlig och kul människa! Helt prestigelös, det är det inte ens så många "vanliga" människor som är. Hennes man, Heinz Liljedahl (som varit med i Ratata bl a) är också supertrevlig. | |
| Sussi_sushi | 2009-03-07 16:50 | |
![]() | Den roligaste gången jag såg en kändis var att se Alexander Bard en gång på en Icasupermarket i Stockholm, han var klädd i skjorts fast de var lite kallt ute. En annan gång såg jag Peter Jöback gå efter Götgatan i Stockholm, lite lustigt efter som jag lyssnat på den där låten "Stockholm i natt" då han säger som att han håller till på Södermalm. Jag tycker det mest är lustigt att se kändisar när de är i sin vardag, om de går och handlar eller nåt, för då känner man verkligen att de egentligen inte övermänskliga utan bara som vilken människa som helst, bara att de valt att ha ett jobb som gör dem mer synliga för oss övriga icke kändisar. | |
| Viktor_M - Ej medlem längre | 2009-03-07 16:59 | |
![]() | har inte direkt träffat så mycket kändisar, men har varit lite runt dem en hel del. Har jobbat som crew vid en del evengemang och sånt. Rhapsody In Rock, bland annat. Och då ser man ju en del på nära håll och får ett intryck. Sussi: Jo, det är lite kul, när man ser dem i vardagen så ser de ut som vilken dödlig som helst. Gick förbi Rickard Wolf på Söder en gång, fast han såg i och för sig ganska odödlig ut ^^ det är ju trots allt Wolf vi pratar om, pojken på månen. | |
| DennisPlz | 2009-03-07 17:24 | |
![]() | Jag har sett prinsessan Madeleine kräkas genom näsan. Vet inte om det var för mycket vin eller om det var en del av dieten. | |
| Maja G | 2009-03-07 17:44 | |
![]() | Jag var kompis med Daniel Karlssons syster i tonårenj jag har ätit och småpratat ihop med Little Gerard ( lite smådryg om jag får säga det) Amy Diamond såg jag titt som tätt här i stan, Olle Nordin likaså och till slut har jag kommit på att jag är släkt med Skellefteås tränare Hans Särkkijärvi ( min farmors systers barnbarn eller kanske tom barnbarnsbarn!:) | |
| alexon | 2009-03-07 17:46 | |
![]() | jag träffar svenska mästaren i scrabble nån gång i veckan. toppenkille. | |
| Ond_Kanin_ - Ej medlem längre | 2009-03-07 17:48 | |
![]() | har avhyst dr alban, e-type och leila k från krogen när jag jobbade som dörrvakt. dom var inte trevliga. Har supit med ted "olyckan" åström och med the corrs, de var trevliga. | |
| Ond_Kanin_ - Ej medlem längre | 2009-03-07 17:53 | |
![]() | Har dessutom jobbat i en videoaffär som Göran Greider, Agne Jälevik och nån rederietskådis som jag inte kommer ihåg namnet på frekventerade tämligen ofta. Agne hyrde porrfilmer en masse... | |
| -Robson - Ej medlem längre | 2009-03-07 17:55 | |
![]() | He he :-) | |
| Ond_Kanin_ - Ej medlem längre | 2009-03-07 17:57 | |
![]() | Alexander Bard, J-O Waldner, George Scott, Ingo, Ankan Parmström, Nebosja Novacovic och Mattias Asper var trevliga, Tomas Brolin, Mats Sundin, Petra Nielsen och Björn Gustafsson(den yngre) var tämligen otrevliga. | |
| Quelle | 2009-03-07 18:02 | |
![]() | Caroline af Ugglas är en rolig prick. Träffade Jojje Jönsson när jag var med en klass på badhuset. Peter Wahlbeck, Jörgen Persson och Bengt "Bengan" Johansson är några andra som man promenerat förbi i affären eller på stan. Härom veckan gick jag förbi Daniel Breitholtz. Han såg ut att ha lagt på sig lite (?)... | |
| bove | 2009-03-07 18:02 | |
![]() | Jag sprang på Mikael Wiehe med en barnvagn framför sig på en liten bakgata i Malmö. Han såg fånigt glad ut. Annars ser jag knappt aldrig några kändisar, jag är väl för självupptagen eller nåt. | |
| tfgm | 2009-03-07 18:02 | |
![]() | Jag såg hela gänget BWO på Arland i höstas. AB tog den dyraste räkmackan la jag märke till. Och söte Martin satt och lekte med sin lap-top hela tiden. | |