Spelrum
| Giraffen | 32 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 29 |
| Inloggade | 61 |
Mobilspel
| Pågående | 19 465 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| anneli72 - Ej medlem längre | 2009-05-03 17:14 | |
![]() | Det var svenskarna som bidrog med cyanvätet till Hitler. | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2009-05-03 17:17 | |
![]() | Jag kan verka lite dum.men det vet jag. | |
| sophistry - Ej medlem längre | 2009-05-03 17:24 | |
![]() | Hej, jag heter Maja Svensson och bor i Stockholm. Jag är 87 år gammal och arbetar som musiker. Av mina Intressen är golf nr ett. Jag har inga barn än så länge. Mitt hårfärg är rött och ögonen är svart- grå- randiga. Favoritmusiken för mig är dansbandsmusik och artisten Céline Dion. | |
| swedien | 2009-05-03 17:25 | |
![]() | "Det var svenskarna som bidrog med cyanvätet till Hitler." Vad har det med poltitik och Svenskar att göra...Hitler var tysk..gör det automatiskt alla tyskar till nazister? Förstår inte riktigt vad du vill ha sagt med det inlägget.... | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2009-05-03 17:33 | |
![]() | Jag menar att det finns idioter överallt i samhället. tom Wallenbergare | |
| LowProfile - Ej medlem längre | 2009-05-03 17:34 | |
![]() | Pannbiff is the shit! | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2009-05-03 17:36 | |
![]() | Förstör inte min debatt nu! | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2009-05-03 17:38 | |
![]() | När jag lyckats få igång en debatt,så kommer det in oseriöst folk. | |
| milly25 | 2009-05-03 17:46 | |
![]() | Jag heter Helena Karlsson och bor i Flen. Jag är numera avliden och jobbade som Snickare. Mina intressen är krig och insekter. Jag har ett barn men det kommer fler inom snar framtid(?!) Jag har kritvitt hår och svarta ögon med en släng av beige i. Min musiksmak är opera, jazz och country. Favorit artisten är marlyn manson..... | |
| RockLobster | 2009-05-03 18:30 | |
![]() | Jag heter Viktoria Roswall och bor i Göteborg. Är 47 år gammal och jobbar som snickare när jag inte går på spinning som är mitt främsta intresse. Har 2 barn, och svart hår. Älskar teckno och favorit artisten är Pippi långstrump. | |
| pöta | 2009-05-03 19:27 | |
![]() | Hej! Mitt namn är Olof Svärdståhl. Jag bor i Wieliczka i Polen, är 61 år gammal och arbetar som arkitekt. Mitt största intresse är konserverade champinjoner. Jag har inga barn, men tänker att jag kanske skulle vilja skaffa ett. Mitt hår är grått och ögonen urblekt svarta. Jag lyssnar helst till somrig raggae och favoritartisten är Pivot. | |
| Yonderboy - Ej medlem längre | 2009-05-03 19:35 | |
![]() | Jag heter Hans Mohl, jag bor i Sthlm/Årsta. Är 59 år, är snickare. Jag gillar karaoke, golf och kampsport, gillar att lyssna på hårdrock och eurodisco men min favorit artist är hör och häpna den ena stående Glenn Gould, har inge barn. Är gråhårig, och har blågröna ögon. | |
| wildcard | 2009-05-03 21:19 | |
![]() | Jag heter Jeanette Modig, jag bor i Göteborg och är en 73-årig tågförare. Jag jobbar med alkohol. Jag har fem barn. Min hårfärg är svart, liksom mina ögon. Min favoritmusik är improviserande jazzmusiker som sjunger dobbidobbidabba och liknande. Den bästa artisten är Louie Armstrong. | |
| __Linda86__ | 2009-05-03 21:24 | |
![]() | Marie Gälldin, från Ljungarum. 53 år gammal, vet inte riktigt vad jag jobbar med. Att spela golf är min favorit intresse. Har inga barn, men grått hår i alla fall,likadant är det med ögonen. Jag lyssnar helst på dansband, och favoriten är Amy MacDonald. | |
| Quelle | 2009-05-03 22:06 | |
![]() | Johanna Vries, från Halmstad. 54 år gammal. Tror att jag är civilingenjör. Jag älskar att träna boxning och titta på formel 1. Jag har inga barn, ljusblått hår och en ljusbrun nyans på ögonen. Min musiksmak pendlar mellan jazz och reggae. Favoritartisten är Firehouse. | |
| Nunnelunan | 2009-05-03 22:16 | |
![]() | Jag heter Britta Sonesson och bor i Västerås. Jag är 75 år och jobbar son snickare. Mina intressen är allmänna, mest tycker jag om att visa upp mig naken. Jag har inte några barn och mitt hår har jag tagit av mig för kvällen. Det var tidigare svart. Ögonen har jag slutit, men de var tidigare ljusgrå. Den bästa musik jag vet är country. Tyvärr spelar inte min favoritartist Grace Jones så mycket countrymusik, även om Love On Top Of Love har lite countrykänsla mellanåt! | |
| ewaleena - Ej medlem längre | 2009-05-03 22:26 | |
![]() | Hej allihopa, jag heter Elisabeth Andersson och bor i Stockholm. Jag är inte längre med er på jorden man jag finns nog i någons tankar, kanske! I min verksamma ålder var jag möbelsnickare och min make och jag fick sedemera 2 välskapta barn. På min fritid, den lilla som fanns, ägnade jag mig och skitprat och knyppling. En utsökt kombination på min ära. Nu när jag ser tillbaka på mitt liv som rödhårig med svara ögon så var det inget lätt liv att leva, man blev ju så lätt kallad allt möjligt fult! Lyssnade oftast på jazz och blues även om mina stora favoriter var Foreigner, men ni vet hur det kan vara under grupptryck, man törs helt enkelt inte gå mot strömmen.. Tack för mig och hoppas vi ses här uppe snart.. :) | |
| brizze | 2009-05-04 01:10 | |
![]() | Stephanie Nilsson, från Oslo. Är 56 år och jobbar på en strumpfabrik i frankrike. Tycker om att spela golf. Jag har inga barn, men håret mitt är vitt som snö (okissat) och ögonen är svarta. Oftast lyssnar jag på techno-trams men favoritartisten är Amy Winehouse. | |
| LadyZara | 2009-05-04 01:41 | |
![]() | Mari Frostfeldt är mitt namn. Jag bor i Eriksberg, Uppsala och är 63 år. Jag är mångsysslare och på min fritid tycker jag mycket om att åka långfärdsskridskor. Jag har inga barn. Mitt hår är grått och ögonen svarta. Dansband a lat Christer Sjögren är musik i min smak. The Knife är mitt favoritband. | |
| cathincka | 2009-05-04 03:38 | |
![]() | Hello! Eija Olsson heter jag bor i Nordstan är 69 år och har 2 barn. Jag jobbar som sjöman. Har beiget hår och vit solkiga ögon. Jag älskar maskar och larver. Musik jag gillar är operetter och mitt favo band är Radio Gaga | |