Spelrum
Giraffen17
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
10
Inloggade27
Mobilspel
Pågående19 605

Forumkategorier

Användare Inlägg  
emmylicious2010-03-21 00:43
Antal inlägg: 4501

Ett TV-program som gått på TV sen 1997. Hur kan du ha missat det?

sv.wikipedia.org/wik..._l %C3%A5ta

Snoosy2010-03-22 09:44
Antal inlägg: 4273

Tycker inte om det nya temat med mycket sång och lite lek ;)

wildcard2010-03-22 15:04
Antal inlägg: 1966

Jag brukar se detta men jag vet inte om jag har blivit för gammal för denna form av lek?
Tyckte att tjejerna inledde programmet med att sjunga en hel låt för varje ord, jag orkade inte se klart.
Frida Öhrn är grym, jag älskar hennes röst när hon är själv, har en skiva med Oh Laura och en med Frida och Bo Sundström. Dessa skivor är så bra!

Peter Zettman är en man som sitter i styrelsen på ett av våra mest cyniska sms-låneinstitut (om det nu heter så). Med mest cyniska så menar jag att de har inriktat sig på att låna ut till unga, ovetande "offer" utan egen inkomst eller annat sätt att kunna betala tillbaka...
med detta ville jag säga att jag har svårt för att respektera honom då han inte ens ville kommentera i radion hur de tänker när de väljer ut sin målgrupp.

snorklan2010-03-22 16:16
Antal inlägg: 1686

Blev jätteglad över att "Så ska det låta" var igång igen.. Men det gick snabbt över när brudarna skulle sjunga en hel jäkla låt på vartenda ord. Och gitarrsmurfen borde de kicka ur gruppen för hon lät galet illa.

Pojkbandet vågar jag inte ens säga nåt om för då slutar jag väl aldrig kräkas över hur hemska de är..

..Men annars är det kul att det är tillbaka igen :)

_--Robban--_ - Ej medlem längre2010-05-09 18:07
Antal inlägg: 336

Nya bekantskaper för mig denna vecka också. Anna Maria Espinosa, vilken fantastisk kvinna. Vackraste uppenbarelsen man sett hittills i år.

Visar sida: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?