Spelrum
| Giraffen | 28 |
| Krokodilen | 2 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 2 |
| Grisen Böjningslistan | 34 |
| Inloggade | 66 |
Mobilspel
| Pågående | 19 961 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| fpsorknet | 2008-09-05 23:42 | |
![]() | Godnatt på dig Elle! Hoppas du får en trevlig kväll på festen imorgon. Godnatt även till dig Tess. Och tack för att du låter Elle komma och hälsa på. | |
| kaparen - Ej medlem längre | 2008-09-06 07:17 | |
![]() | Det blev en skaplig siesta det :) vaknade en stund vid halv två när dotra kom hem från sta´n Gomorron i regnet. Nu ska här tvättas, dömmas flickfotboll ( glidtacklingsväder ) ses på seriefinal i herrarnas div 6 i samma idrott. Framåt kvällen är jag tebax ocg DÅ kan mommes få en svängom till I do I do I do eller nåt annat trevligt Ha en bra dag o kram så länge! | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2008-09-06 12:06 | |
![]() | Gomiddag....*ruskar av paraplyet* fy fasiken vad det regnar, hade ju tänkt plocka svamp till middagsmålet. Ligger allesammans och sover fortfarande? Och igår kväll och idag på förmiddan hade comhem tydligen lagt ner sin verksamhet. Så då insåg iaf. jag att jag hade åtminstonde ett beroende....Kul med nya upptäckter ;) | |
| Nicktroll - Ej medlem längre | 2008-09-06 12:09 | |
![]() | Solsken och 25 grader varmt i Tungelsta. Varmt välkommen hit! | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2008-09-06 12:10 | |
![]() | Äh, du driver med mig trollet... | |
| Ellebellebii - Ej medlem längre | 2008-09-06 12:11 | |
![]() | Hej hopp vita! :) Här regnade det innan men nu skiner solen :) Kanske tar en promenad lite senare, eller så inte ;) Ikväll får ni hålla ställningarna utan mig! Blir kul att se hur mycket jag får att läsa på söndag :) | |
| Nicktroll - Ej medlem längre | 2008-09-06 12:12 | |
![]() | Driver dagg, faller regn. :-) | |
| Ellebellebii - Ej medlem längre | 2008-09-06 12:13 | |
![]() | hej Nicke oxå :) Se du trillar in när vita kommer :P Har ni förslag på datum till familjeträffen förresten? :) | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2008-09-06 12:16 | |
![]() | Hej elle, det kallas för synkronisering. Datumet överlämnar jag åt övriga familjemedlemmar eftersom jag jobbar så knasigt. Bestäm bara så lägger jag schemat efter det. | |
| bennyboll - Ej medlem längre | 2008-09-06 12:18 | |
![]() | Tittar in för en liten snabbis:) Orkar inte läsa igenom allt, det var ju ett tag sedan sist.. Min dator är helt kaputt, hon saknar väl sonen lika mycket som jag tror jag, protesterar väl för det.. Men snart ska det komma en expert o hjälpa mej o min dator.. Är på jobbet just nu, har 4 timmars ledighet framför mej, och undrar vad jag ska hitta på? Ni mår väl bra allihopa eller? NickTrollet, Vita_, Eller, Zmiley, Kaparn och alla ni andra!? Jag mår alldeles utmärkt, jobbet är jättekul just nu, ska tapetsera ett rum ( den förlorade sonens) och har börjat på en ny linedancekurs!! Nä, nu ska jag ut på promenad medan det är uppehåll... | |
| Nicktroll - Ej medlem längre | 2008-09-06 12:18 | |
![]() | 24/12 kl. 15? | |
| Nicktroll - Ej medlem längre | 2008-09-06 12:19 | |
![]() | Hej Benny. Nice to see you. Allt väl här. Kram! | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2008-09-06 12:21 | |
![]() | Hej Benny jag saaaknar dig. Trollgubbe: lagom till Kalle alltså? | |
| Nicktroll - Ej medlem längre | 2008-09-06 12:23 | |
![]() | Mmm, Kalle Moreus ska spela på vår släktträff. | |
| Ellebellebii - Ej medlem längre | 2008-09-06 12:24 | |
![]() | Hej Benny! Vi har saknat dig ska du veta! :) Okej vita men då räknar vi med dig då? :) Nicke... självaste julafton? Jo det hade varit nice, men vet inte om alla irl familjer hade tyckt att det va okej :) | |
| Nicktroll - Ej medlem längre | 2008-09-06 12:25 | |
![]() | Vaddå, går IRL-fjantarna före cybertrollen? Då vill inte jag vara med längre, buuää. | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2008-09-06 12:26 | |
![]() | Självklart Elle.....Hmm, Kalle Moraeus, kanske skulle ta med lillsyrran då eftersom Kalle var lite betuttad i henne tidigare. | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2008-09-06 12:27 | |
![]() | Hej allihopa och särskilt benny! Jag har tagit väl hand om din man i hans saknad efter dig. Söner är väldigt bra att ha för dataproblem. Men datorer är av hankön, finns ingen annan möjlighet med tanke på deras förmåga att sätta sig på tvären och förhindra all normal kommunikation. Solen lyser över lappmarken men i morse var det rent halt ute och lingonen klirrade stenfrusna i hinken. Vad blir det för lunch idag? | |
| Ellebellebii - Ej medlem längre | 2008-09-06 12:27 | |
![]() | Nä, i min värld går alla ni före Nicke, men det finns ju andra med egna famillisar... min skulle inte bry sig, för jag firar inte med dem ändå :) Lillasysters mamma, skulle nog bli mindre glad tex... | |
| NessaLote | 2008-09-06 12:29 | |
![]() | BEEEENNY :D *kramar i massor* Jag ska på bröllop kl tre så jag sitter hows elle o klädkonsulterar! | |