Spelrum
| Giraffen | 22 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 10 |
| Inloggade | 32 |
Mobilspel
| Pågående | 18 656 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Satyra | 2010-12-09 13:08 | |
![]() | Van Kantig - äadölfw:s inlägg 2010-12-09 12:56 var ju ett svar till le-lou:s strax innan det, så att de ska ha kommit i en sådan oordning att man helt tappar bort sig, tror jag nu inte gäller i det här fallet. ;-) Din "Bättre stämma i bäcken" tror jag förövrigt är vad som orsakat "erkännandet" nu - om jag får gissa. | |
| Satyra | 2010-12-09 13:11 | |
![]() | Van Kantig - "2010-12-09 13:07" Ok, extremt luddigt skrivet i så fall, dock. | |
| Van Kantig | 2010-12-09 13:11 | |
![]() | Hoppas Minnah blåser huvudet av alla! Juryn, publiken, Tv-tittarna och Jay. | |
| Satyra | 2010-12-09 13:19 | |
![]() | Minnahs röst är i mina öron alltför slätstruken för att kunna betecknas som något speciellt, som jag hör det. Därför tror och hoppas jag att hon inte vinner. Jay däremot är extremt tonsäker och har en "egen" ton i sina stämband, som jag lätt skulle känna igen om jag hörde honom, utan att se honom. Det är den största skillnaden på dessa två - enligt mig. | |
| slånbär | 2010-12-09 13:24 | |
![]() | äadlkfw 2010-12-09 10:26 " Och att redan ha scenvana, det borde ju inte vara en merit i sig, med tanke på att programmet riktar sig till oupptäckta förmågor. Viktigare att se hur personerna utvecklas under tiden istället. Dina motiveringar är ju helkonstiga, Slånbär. " Eh? Nu hänger jag inte med alls i ditt resonemang. För det första så står det ingenstans att programmet i första hand vänder sig till oupptäckta förmågor speciellt med tanke på att det är rätt många av deltagarna genom åren som har varit mer eller mindre etablerade artister. För det andra så i dina senaste inlägg har allt handlat om vad dom har sagt och gjort utanför scenen och skriver dessutom att om Minnah inte träffar någon annan så kommer du inte rösta på henne. Hur hänger det ihop med vikten av hur dom utvecklats på scenen egentligen? Själv skiter jag fullständigt i om dom sätter på varandra precis innan dom kliver på scen imorgonkväll eller bara är vänner för det är ju fullständigt ointressant i sammanhanget. Det är ju det dom presterar på scenen som avgör och inte deras personligheter och göranden utanför scenen. Kan även tillägga att din slutsats angående vilka som dras till "sluskar " som du kallar det så är du så ute och cyklar så det är skrattretande. Antingen är du väldigt oerfaren och enkelspårig eller så är du man. Satyra-håller fullständigt med dig!! | |
| le-lou | 2010-12-09 13:25 | |
![]() | jag hejar på minnah. Jay sjunger bra, ingen tvekan om det men att han har en så unik ton håller jag inte med om. Han låter som väldigt många sångare, Nicklebacks, Creeds - ja den typiska usavästkustrocksgrejs. Minnah kanske är inte den mest orginella i världen heller, men jag uppfattar hennes röst som mer personligare iaf och framförallt så bankar mitt hjärta för kämparandan hon har - åker ut och tar igen. Mäktigt, girlpowah! | |
| Van Kantig | 2010-12-09 13:33 | |
![]() | Jag tycker också att hon kna låta slät. Dock brukar hon väl vara tonsäker? Jag har itne sett alla framträdanden dock. Denna tyckte jag hon gjorde överrasknade bra, helt fantastiskt egentligen: www.tv4play.se/noje/...id =1098647 | |
| Van Kantig | 2010-12-09 13:45 | |
![]() | Nja, nu har lyssnat mer, så slät är hon kanske inte: www.tv4play.se/noje/...id =1156728 | |
| äadlkfw | 2010-12-09 13:54 | |
![]() | Slånbär: "Kan även tillägga att din slutsats angående vilka som dras till "sluskar " som du kallar det så är du så ute och cyklar så det är skrattretande. Antingen är du väldigt oerfaren och enkelspårig eller så är du man." Du har ingen humor tänkte jag säga, men det har du ju... du tror att jag är man för att jag har åsikter som du inte gillar!! En sluss är en slusk, är en slusk. Och en del gillar sluskar, bland annat du. En del gillar dem inte. Bland annat jag. Av dina tidigare inlägg känner jag mig rätt säker på att du uppfylller samtliga kriterier som jag radade upp, och som du så frenetiskt brottas mot. Och du har rätt, jag är enkelspårig såtillvida att jag tycker att Jays röst är slät. Hes och slät, intetsägande. | |
| Van Kantig | 2010-12-09 14:09 | |
![]() | Vår gissning var rätt, om relationen: www.tv4.se/1.1940332..._f orvirrad | |
| Satyra | 2010-12-09 14:34 | |
![]() | Ja där ser man, Van Kantig och jag förstår hans resonemang faktisk. Skulle inte heller vilja diskutera mitt privatliv med media INNAN jag ens gjort det med de berörda. :-/ Angående Minnahs ut- och inkommande igen ... Tror nog att flesta som åkt ut - om de som Minnah fick möjlighet att komma tillbaka igen - skulle presterat mycket bättre ett andra varv. Känns ju knappast som hennes förtjänst att hon fick den möjligheten ... Därför ser jag inget "girlpower" i den saken. | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2010-12-09 14:55 | |
![]() | Får dom ingen mediaträning eller? Alla "kändisar" brukar ju dementera in i det sista. | |
| Van Kantig | 2010-12-09 15:36 | |
![]() | Det var bra att han sa något, som gick att förstå. Nu fick jag lite mer till övers för honom. Prognos: Men jag tror att Minnah för hans del mest är ett utslag av den situation de befinner sig i. Det känns som hon är på en annan nivå. Det räcker inte i längden med Jay. De lever olika världar. han komemr återgå till både flickvän och hasch. Hoppas jag har fel förstås. | |
| Resurrection - Ej medlem längre | 2010-12-09 16:14 | |
![]() | Brukar du ha problem med att förstå vad Jay säger? | |
| Van Kantig | 2010-12-09 16:18 | |
![]() | Ja, speciellt imorse i TV4. Stundvis sa han inget alls, som om det var blankt i hjärnan. | |
| Satyra | 2010-12-09 16:34 | |
![]() | Jag har i alla fall inte alls svårt för att förstå vad Jay säger, tycker inte han verkar ha svårt att uttrycka sig och de gånger han svävar på svaren beror det ju uppenbart på att han inte vill svara. Inget märkligare än så. Blank i hjärnan verkar han absolut inte, i mitt tycke. | |
| Tiniieh | 2010-12-09 16:43 | |
![]() | GO JAY! Elin var min stora favorit, men nu får jag hålla mig till Jay. Bara fruktansvärt glad att Weise åkte. | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2010-12-09 17:39 | |
![]() | www.aftonbladet.se/n...82 53415.ab håller med fan | |
| Van Kantig | 2010-12-09 17:52 | |
![]() | Klarspråk:) | |
| Cover Me | 2010-12-09 17:52 | |
![]() | Kärleksrelation..? Att de fattat tycke för varann och känner att de är mer än "bara" vänner - är det verkligen inte fler som råkat ut för det utan att vara varken otrogen eller kär? | |