Spelrum
| Giraffen | 3 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 1 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 2 |
| Inloggade | 6 |
Mobilspel
| Pågående | 19 254 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| le-lou | 2011-04-15 09:39 | |
![]() | Detta med "hade de kyssts innan eller inte" - är det nån form av gränsdragning för om det verkligen var "ok" för Martin att ha sex i Oasen? Lite samma problematik som när man är ett par - och tar en dags uppehåll varpå den ena partnern går ut och har sex den ena kvällen, när den andra sitter hemma och funderar på känslor, förhållandet bla bla bla. Sen blir man ihop igen dagen efter, sexgrejen kommer fram och så är det fullt taikon. Den "otrogna" kan då alltid hänvisa till att "vi var inte ihop" och därmed har han/hon inte gjort nåt fel. Jag tycker inte det handlar om det alls - det handlar om vad man visar själv att man vill och känner i sitt beteende och i sina handlingar. Det är allt som räknas, inte om man är ihop/inte ihop eller har kyssts/inte kyssts. Nu bubblar jag men jag är så tagen av en för jävla äcklig mardröm som jag vaknade av att jag MÅSTE sitta och fokusera på nåt helt annat ämne ett tag för att släppa. Har ångest x 100 just nu :( | |
| Gautama | 2011-04-15 13:06 | |
![]() | Håller med le-lou här ovan i funderingarna kring Martin och Sara. Det är urlöljligt att dra så stora växlar på det som Sara gjorde. Jag anser inte att Sara har gjort fel. Hon säger själv att hon inte vill ha ett förhållande och hon gillar att hänga med Martin men har inte så starka känslor som Martin hävdar att han har. Jag hade garanterat gjort samma sak som Sara gjorde. Herregud det var några pussar. Då tycker jag Martins var bra mycket värre ur alla perspektiv. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-04-15 16:39 | |
![]() | Damer, jag håller inte med. Nu kan jag förvisso ha taskig koll på detaljerna, men som jag ser det: När Martin kom in i Oasen hade ingenting hänt mellan honom och Sara (vilket frustrerade honom) - han hade heller inget hopp om att något skulle ske eftersom hon stod fast vid att hon hade pojkvän och inget kunde göra därför. De förutsättningarna förändrades sen. Sara blev tillgängligare, hon och Martin betedde sig allt mer som ett par - kyssar, ögondrunkning och flätade fingrar. Att då ta initiativet att hångla upp någon annan betyder inte att man inte är fri att göra det, men att man kan bedömas som märklig och illojal på ett helt annat sätt. Saras agerande var mer oaptitligt också för att det var pretty uppenbart hur BH:s sk "kändisskap" (zzzz) påverkade henne. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-04-15 16:46 | |
![]() | Rodney dunkar på Madde... Med tanke på läget mellan Patrik och Rodney så gör Madde bort sig som låter nåt sånt hända, men det förvånar mig inte. Hon känns som en stor fluffig IKEA-soffa i ett offentligt utrymme - den som vill får slå sig ner. Rodney å sin sida slår sig ner precis överallt där han får. Palsternacka som hånglar med tångräka tänker jag inte ens kommentera av risk för att drabbas av akut anemi. | |
| Gautama | 2011-04-15 17:55 | |
![]() | Håller med dig i sak Sylvia, klart är ju att de inte hade så värst mycket innan han gick in i Oasen. Men jag kan ändå tycka att de gör en sådan stor sak för några pussar och möjligt en kyss eller två. De är ju inte tillsammans. Sen att Sara säger att hon enbart var hångelsugen och att det inte handlade om Basshunter är ju ren lögn. Hon blev lite kändiskåt och smickrad av att han flirta med henne. Man kan inte klandra henne, hon är ung och inte så mycket erfarenhet vad jag förstår. CrazyQ har Simon berätta om sin hjärnblödning och hur allvarlig den var? Eller har du läst någonstans om det? Jag har bara hört att han haft en men inte mer än så, är lite nyfiken. Jag vill också att Simon ska vinna, han är den enda värdiga vinnaren där inne. Men han är skitjobbig när han är full, och det beror nog inte enbart på hans hjärnblödning utan har nog med personlighet att göra också. | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-04-15 19:29 | |
![]() | Lustigt att Martin undanhöll att han blev sjukt besviken när han inte fick in Minela. Enligt mig är det bara vanligt bullshit från killar som han (och Peter, jobbiga jäveln) kör på. Sara har sagt att Martin är som en bror och att han får hångla med vem han vill och hon gör det samma. Sen om dom gör något så fine men dom kommer inte bli något par i huset. VAD är det snubben inte fattar. Alltid när killen vill men tjejen inte är det tjejen som är störd och EGENTLIGEN vill hon fast hon "spelar svår". Sånt är sånt Bajs enligt mig. Vilken efterbliven människa "spelar svår"?! Dock kan man ha en startsträcka innan man pökar på vem som helst som Roddan gör. Frimärket Martin borde lägga sig i en annan säng och fatta att ett nej är ett nej. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-04-15 19:34 | |
![]() | Men det är det ju inte i det här fallet - Saras "nej" har ju blivit "ja" ett antal gånger vid det här laget. Därmed inte sagt att hon är skyldig Martin någonting, men jag tycker inte man kan klandra honom för att han är förvirrad. | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-04-15 19:34 | |
![]() | Ville gå in och kräkas på Peter när han på någon fest bad Sara att ligga med Martin för att vara schysst typ. "Han vill ju så gärna". Jag tror att Peter vill ha trekant med Sara och Martin så efterhängsen som han är. Varför varnar inte BB Peter men Rodney hela tiden? Han satt och snacka taktik i koder och skit. "Lönnfeta vader och lugg måste bort"..-.- | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-04-15 19:40 | |
![]() | Jag tror Peter nöjer sig med att drömma/flukta. Det var därför Sara + BH irriterade honom så. Det hotade hans egen position som självvalt femte hjul. | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-04-15 19:40 | |
![]() | Faktiskt är det upp till Martin att backa när/om han märker att Sara inte vill nåt mer än hångel. Han verkar ju vara kär i henne och ingen kommer rädda hans eget hjärta. Tror de flesta vet hur det känns när den ene gillar den andra mer, det är inte lönt att ränna efter såna. Det är DET Peter borde säga till Martin, inte att han ska hålla ut. Vilken vän säger till någon "gå efter den där personen som inte vill ha dig!"?..höh | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-04-15 19:44 | |
![]() | Har hon sagt till Martin rakt ut att hon inte vill nåt mer än bara hångel? Isåfall ja, då får han slicka sina sår och byta taktik. Jag tycker dock hon känns som sorten som vill ha bekräftelsen men inte ansvaret. | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-04-15 19:49 | |
![]() | Peter frågade om hon kunde ligga med Martin och då sa hon "Här inne, näää..Utää, jaaa". Men hon är ju konstig på nåt vis som sagt. Katerina sa typ att Sara gör det för att "marknadsföra sig". Kan tänka mig det eftersom hon marknadsförde sig till BB som en rolig och galen tjej (...) och nu vill hon åka räkmacka på att vara gulliga-paret med Martin typ. | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-04-15 19:49 | |
![]() | Och Martin satt där när Peter frågade tror jag. | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-04-15 19:56 | |
![]() | Kul att Sonia tror att Rodde gillar henne mer än de andra tjejerna. Igår i poolen sa hon typ "han säger ju såhär yeeeah och så till mig och skojar med mig och så" HAHA. Han säger fan så till allt och alla. Roligast när dom hade hångeltävling i poolen och Sonia vann och Rodde testade att hångla med Sonia och sedan sa "domaren måste vara full!" Faan vad sur hon blev xD Stackarn | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-04-15 21:34 | |
![]() | "Hångeltävling" - uäck! Jag hade aldrig fixat att kyssa folk på beställning. | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-04-15 21:43 | |
![]() | Det var skapligt frivilligt även om Roddan inte såg asnöjd ut över att hångla med Annie först ^^ Hoppas BB tar med när Annie kissar på gården bakom/framför (beror på hur man ser..) poolen och Peter tittar ner och ba "vad fan gör duee?" Fyfan | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-04-15 21:46 | |
![]() | Hoppas hon ryker nästa utröstning. Farväl regnbågsfärgade huvtröja! | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-04-15 21:48 | |
![]() | Haha! Yes. Lurvmössan är ändå bäst.. bbsverige.files.word.../a nnie.jpg | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-04-15 21:57 | |
![]() | Men omg - vem stylar Annie? Buttericks? Lajvarnas riksförbund? | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-04-15 22:42 | |
![]() | Eller hur haha, det är nån kombo där. Sjukt att man ändrar uppfattning om folket hela tiden. Förra veckan älskade jag Peter, nu vill jag slå honom lite lätt. Martin var jag småförälskad i första veckorna, nu vill jag bara rycka i hans lilla näsa och hälla elefantpiss på honom när han gör sin dans. Gillar fan ingen just nu. | |