Spelrum
| Giraffen | 42 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 2 |
| Grisen Böjningslistan | 28 |
| Inloggade | 72 |
Mobilspel
| Pågående | 19 277 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2009-01-08 18:28 | |
![]() | Jag kan varken ogilla eller gilla Pernilla Wahlgren eftersom jag inte känner henne. Hade jag haft en personlig relation till henne, hade jag givetvis haft en annan utgångspunkt än den jag har nu: Att jag kan reta mig på hennes röst och påklistrade leenden. What's new? | |
| Dalkullan | 2009-01-08 18:29 | |
![]() | Jag är benägen att hålla med Sylvia...har också hört från någon som träffat Pernilla vid några tillfällen att hon är osympatisk...nu var det väl kanske inte just det ordet som nämndes då...men innebörden är den samma Och jag undviker också henne...på tv och så =) | |
| patboone | 2009-01-08 18:30 | |
![]() | Det var du som kallade henne osympatisk. | |
| Revben - Ej medlem längre | 2009-01-08 18:30 | |
![]() | Vända andra kinden till är inte riktigt min grej:) Och är bibeln verkligen rätt sak att ta upp när man pratar om empati och respekt för medmänniskor? Inte riktigt va? Trist att vi kommer bort från ämnet PW dock, jag vidhåller att hon verkar supergullig i sin blogg. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2009-01-08 18:30 | |
![]() | Patboone: En misshandlad kvinna är alltid värd vår empati, men inte per automatik vårt gillande. En misshandlad kvinna är inte betjänt av att man reducerar henne till rollen "misshandlad" och slutar se henne som en person. | |
| Revben - Ej medlem längre | 2009-01-08 18:30 | |
![]() | Sorry, hon var redan tillbaka(PW alltså). | |
| Dalkullan | 2009-01-08 18:31 | |
![]() | Kommer bort från ämnet?...skulle vi inte reta oss här? *förvirrad* | |
| Limerick - Ej medlem längre | 2009-01-08 18:31 | |
![]() | Snacka om miss i castingen för de som gör reklamfilmer och väljer Pernilla Wahlgren som frontfigur. Merparten av målgruppen byter snabbt kanal. :) | |
| Dalkullan | 2009-01-08 18:32 | |
![]() | asg limerick...jag avskyr hennes hårfärgsreklam ;-) | |
| patboone | 2009-01-08 18:32 | |
![]() | Jävla skvaller. Lämna det åt Se&Hör. Jag har hört från någon som hört från någon etc. Och Ozzy äter levande fladdermöss? | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2009-01-08 18:32 | |
![]() | Du blandar ihop korten, Pat. Jag skrev att jag hört att hon var osympatisk men inte att jag inte gillar henne. Hon är bara en av många skuggfigurer i kändisvärlden som man bläddrar förbi. | |
| Dalkullan | 2009-01-08 18:34 | |
![]() | Du Pat...mina uppgifter baserar jag inte på någon skvallertidning utan från en person i min närhet jag litar mycket på.....vem tänker jag inte nämna. Sen gillar jag inte henne överhuvudtaget sen länge tillbaka och då menar jag den person hon är på tv, intervjuer och sånt. | |
| Revben - Ej medlem längre | 2009-01-08 18:35 | |
![]() | Jag retar mig på religiösa fast det är väl för magstarkt för detta forum. Sylvia har iaf helt rätt, att ursäkta kvinnors otrevliga beteende med att de är just kvinnor(och därmed per automatik offer på ett eller annat sätt) blir fel. Alla har vi väl isf något att skylla på när vi beter oss osympatiskt? Att förstå det är en sak, att respektera det är en annan och att visa empati behöver inte ens ha med saken att göra. | |
| Ordgräwaren - Ej medlem längre | 2009-01-08 18:35 | |
![]() | patboone, man kan väl inte vara värd nåns empati? Möjligtvis sympati, men jag är inte helt säker på att just en misshandlad kvinna alltid kvalificerar sig för varken det ena eller andra | |
| Saga-li - Ej medlem längre | 2009-01-08 18:35 | |
![]() | jag gillar christina schollin iaf | |
| Revben - Ej medlem längre | 2009-01-08 18:35 | |
![]() | Och den störigaste av alla kärringar är fortfarande Marcus Birro. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2009-01-08 18:37 | |
![]() | Ha ha! | |
| patboone | 2009-01-08 18:40 | |
![]() | Sylvia: Så du tror inte att livssituationen påverkar personligheten. Vad vet din "säkra källa" om de bakomliggande orsakerna. Förmodligen ingenting. Bättre då att gå hem och hålla käften än att sprida illvilligt skvaller om en offentlig person. Dessutom är det befängt att reta sig på människor man inte vet ett jävla dugg om. Småaktigt svenskt bakom-gardinen skvaller retar mig. För det var väl det tråden handlar om? :) | |
| Saga-li - Ej medlem längre | 2009-01-08 18:40 | |
![]() | helt ärligt, jag försökte se på porr herregud det är inte särskilt intressant man vill liksom bara ha sex på riktigt istället jag satt o tänkte EW och "herregud" och "men vilken tönt" och sådant jag trodde faktiskt att porr var bättre men det funkar inte särskilt och sen BÖGporr, det funkade inte alls- där kände jag mig ännumer utanför | |
| Saga-li - Ej medlem längre | 2009-01-08 18:41 | |
![]() | pat: bara för du är kompis med henne, jag tror ifs hon är helt okej, trevlig o så | |