Spelrum
| Giraffen | 3 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 1 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 5 |
Mobilspel
| Pågående | 19 254 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| le-lou | 2011-04-15 23:03 | |
![]() | HAHAHA Den där mössan är så FRUKTANSVÄRT FUL! ser ut som en söndertvättad ryamatta, alltså den är så gräslig så jag har bara väntat på att nån ska posta en bild på den. Nu ska jag ha den som min profilbild på fb. | |
| le-lou | 2011-04-15 23:07 | |
![]() | jag önskar man kan rösta kvar mössan. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-04-15 23:10 | |
![]() | Ha ha! Den där mössan ser ut att vara släkt med Rodneys frilla. :D | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-04-15 23:36 | |
![]() | Annies svamppsykos img.thesun.co.uk/mul...58 210a.jpg | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-04-16 02:47 | |
![]() | Vidrigt borderline-beteende från Katarina. Aggressiv som fan men när hon blir oväntat tillrättavisad av Peter (way to go!) så kovänder hon och tar på sig offerroll. Usch, bara den lilla detaljen gör att jag vill ha ut henne. Å andra sidan vill jag ha ut Annie och Madde också. Den här utröstningen spelar det ingen roll vem som åker, alla skall de den vägen vandra. | |
| Grymming | 2011-04-16 08:34 | |
![]() | Jag önskar att jag hade tid och följa BB 24/7, men det har jag inte. Gissar att man missar endel samt att BB vrider sändningarna så det låter som nått annat än vad som egentligen hände. Jag stör mig så fruktansvärt på Sonia. Hon tror verkligen, på fullaste allvar, att det är nån som gillar henne på riktigt. Vidrig är hon samt att hon varken kan skriva eller prata korrekt svenska. USCH! Sara börjar bli en farlig utmanare till Peter och Simon om segern. På nått sätt måste vi få ut Gurkan. Han är rolig å så stundtals men det blir lite för mycket av honom särskilt som BB verkar favorisera honom en smula. Det är lite för tydligt och han spelar på sin invandrar grej. Ge honom en bajsvecka så ska ni få se på andra bullar. Glömde Roddan. Han har alltså legat med Madde nu, hmmm...ja det var väl ingen skräll direkt. Men där är det nog stopp för jag tror inte han får omkull katerina och Sara :) Fan jag gillar Roddan, han kan oxå ta hem BB. Det avgörs om nån vecka. Vilka är nominerade tills på sön? Gissar på Madde och katerina. Det kanske man kan kolla på BB sidan föresten. :9 | |
| Grymming | 2011-04-16 08:42 | |
![]() | Hade rätt på nomineringarna men missade Annie. OK! Shit, detta är svårt men jag lägger mina röster på katerina. Hon är ett större hot mot Simon och peter. Annie och Madde kommer ändå inte vinna så det är bästa om Katerina åker. HOPPAS! Hon har sån jävla dubbelmoral och tror så jävla bra om sig själv så jag mår illa. | |
| demoniac | 2011-04-16 09:19 | |
![]() | Gött att Katerina är nominerad!! Hon är så jävla säker på att hon sitter säker bara för hon har klarat sig förr... Jag hoppas INTE hon har sånt stöd som hon verkar tro!! Nu ska jag rösta som fan på de andra två!!! För man ska väl fortfarande rösta på de man vill ha kvar? Tycker förresten det är helt vrångt... Man borde rösta på den man vill ska åka! | |
| Grymming | 2011-04-16 09:57 | |
![]() | jag håller med! Tror katerina hade åkt tidgare om alla fattat att man skall rösta på den man vill ha kvar. Jag tog det för givet i början och säkert många med mig. Men tyvärr så har nog Madde mindre stöd. Men samtidigt så låg hon med Roddan och det kanske var lite taktiskt :) | |
| fiddelifedel | 2011-04-16 10:30 | |
![]() | Jag är så gkad att jag kan byta kanal om detta pogram kommer upp Man behöver inte titta på något som man inte tycker är bra Visst är det skönt | |
| Grymming | 2011-04-16 10:32 | |
![]() | ja det måste verkligen vara skönt för dig att du har en fungerande fjärrkontroll så du slipper se det du inte gilalr för stunden! grattis! | |
| Linn-z | 2011-04-16 10:58 | |
![]() | BB är dåligt :p | |
| le-lou | 2011-04-16 11:16 | |
![]() | jag är säker på att den dagen Sara blir nominerad, så ryker hon illa kvickt. | |
| hothothot | 2011-04-16 11:21 | |
![]() | Underbart citat av grymming nedan. Själv utrycker han sig som ett barn med felstavningar och glömda ord. Stor komik när han anser sig stå över BB-människorna, men är lika korkad själv. "Jag stör mig så fruktansvärt på Sonia. Hon tror verkligen, på fullaste allvar, att det är nån som gillar henne på riktigt. Vidrig är hon samt att hon varken kan skriva eller prata korrekt svenska. USCH!" | |
| Grymming | 2011-04-16 11:24 | |
![]() | Det är din åsikt och du läste min ;) | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-04-16 11:29 | |
![]() | le-lou: Ja, hon är en bebispratande hycklare som snärjer in sig i smålögner gentemot Martin (som lär vara jävligt poppis i stugorna). Jag tror som du där. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-04-16 11:31 | |
![]() | "Martin kommer bli tokig", sa hon innan hon stannade kvar med mighty BH. Hon visste mycket väl vad hon riskerade m a o. "Jag skulle aldrig vilja förstöra det vi har" är efterkonstruktionen. Istället för att vara rak och säga att hon inte gillar Martin på det sättet. | |
| dinodog | 2011-04-16 11:38 | |
![]() | Härligt uppvaknande i BB huset ;) Kolla in Rodneys frilla, den påminner faktiskt om Robert Terwilliger i The Simpsons. Rodney påminner faktiskt lite till utseendet med :) www.bigbrother.se/1....do dsmetall | |
| le-lou | 2011-04-16 12:18 | |
![]() | Rodneys frilla är epic! haha ihop med den tomma blicken blev detta klipp helgens höjdare ju :D | |
| Grymming | 2011-04-16 12:59 | |
![]() | Vem åker på söndagkväll då? Jag tror Madde men hoppas på Katerina. | |