Spelrum
Giraffen | 37 |
Krokodilen | 2 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 23 |
Inloggade | 62 |
Mobilspel
Pågående | 19 872 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
yogamama - Ej medlem längre | 2009-03-28 18:06 | |
![]() | Kom just på nåt.. nattvandra? Då misssar du ju fotbollen ikväll... | |
Tess 08 | 2009-03-28 18:06 | |
![]() | Kapis, klart jag inte glömt källare och städningen.. trodde dock du skulle komma ensam ;-) (börjar inbilla mig diverse saker...) | |
Behringer | 2009-03-28 18:07 | |
![]() | pojkallsvenska... Jisses... nä inte riktigt Nivån är väldigt varierandebland killarna och tjejerna, både vad gäller skicklighet som fotbollspelare och regelkunskap... | |
Tess 08 | 2009-03-28 18:08 | |
![]() | Lejonmix. Ja ALLA (inkluderat dig alltså) !!!! och några extra!! | |
Behringer | 2009-03-28 18:09 | |
![]() | smällar man får ta, Yogi... Men det lär säkert startas nån tråd i ämnet, bara att läsa där hur det gick :) Inbilla på du, tess.... kanske får du veta hur det förhåller sig i sommar.... | |
Tess 08 | 2009-03-28 18:09 | |
![]() | ... | |
Tess 08 | 2009-03-28 18:10 | |
![]() | (kommer på en massa saker att skriva, men få som jag kan skriva här om jag vill vara kvar) | |
Tess 08 | 2009-03-28 18:19 | |
![]() | Apropå vin så sitter jag med en kopp kaffe nu... gott! | |
Behringer | 2009-03-28 18:22 | |
![]() | kaffe blir bra... så jag kan var pigg o allert med damsällskapet inatt :) | |
Tess 08 | 2009-03-28 18:26 | |
![]() | Ja, det var ju det också... det kan ju behövas något uppiggande för att gå "långpromenad" på två gifta kvinns. För det var väl långpromenad du kallade det? Eller var det nattvandring? | |
Behringer | 2009-03-28 18:29 | |
![]() | nattvandring är det rätta ordet... det är så det står på ryggen på våra röda fina jackor.... | |
Maja G | 2009-03-28 18:29 | |
![]() | Vad är det jag har sagt?? Nu är Håvee i SM-final!!! HURRA!!!!!!! Och vin är gott, speciellt rödvin...Har tagit två glas nu efter att ha haft en vit månad ( låter som om jag är värsta alkis ju:) Jag skulle bara bevisa för mig själv att det går att dricka mineralvatten också emellanåt! Nu blev jag nyfiken på Behringers uttal om 2 gifta, men inte gifta med varandra??? | |
Tess 08 | 2009-03-28 18:32 | |
![]() | Maja -Vi har många frågor angående Kapis och hans diverse uttal... Kapis - Ok, kalla det vad du vill *blink blink* | |
lejonmix - Ej medlem längre | 2009-03-28 18:34 | |
![]() | jag kollade just tabellen för sveriges lag i fotbollens vm-kval. följer inte detta så noga då det varken är AIK som lirar och att det inte finns några AIK:are i landslaget just nu, men hade tänkt se matchen mot portugal ikväll. såg att sverige redan har spelat tre matcher. nån som vet vilka sverige mött och hur det gått i dessa? nån som vet? behringer kanske? | |
Tess 08 | 2009-03-28 18:37 | |
![]() | Vilka lejon har dom korsat för att få fram mixen??? Har länge funderat på detta... | |
Maja G | 2009-03-28 18:39 | |
![]() | Men lejonmix...Fotboll?? Zlatan i all ära, och Behringer som domare, och sonen, min som en av smålands bästa juniortränare... Sedan är det inte mycket mer att diskutera inom fotbollen. Caprice?? | |
Behringer | 2009-03-28 18:39 | |
![]() | jag borde veta, lejon... men det har varit så mycket annat i vinter så hårddisken har inte hunnit lagra... men på svenskfotboll.se bör du kunna hitta svaret... | |
lejonmix - Ej medlem längre | 2009-03-28 18:47 | |
![]() | vad finns det förutom fotboll? Brukar följa landslagets kval- men dom senare åren är det bara när det väl drar ihop sig till mästerskap, eller riktigt viktiga/svåra matcher i kvalen till mästerskapen som intresserar. AIK's fotbollsektion räcker gott och väl för mig. Jag Älskar AIK=) ja du maja =) vad finns det förutom fotboll? -jo visst ja, en själlös sport där lagen byter namn och klubbmärke för sälja fler kepsar till småbarnen - håcky va? fy vilken löjlig sak. www.youtube.com/watc...an nel_page här har ni tjejer som kan, kommer ihåg att du gillade dessa "strutar" behringer ;) | |
lejonmix - Ej medlem längre | 2009-03-28 18:49 | |
![]() | Tess 08 inga lejon alls, det är ett ord som jag kom på och som jag märkte lugnade min handikappade syster... | |
Maja G | 2009-03-28 18:53 | |
![]() | Eftersom jag har gossar som spelade/ och är juniortränare i fotboll, så visst är jag intresserad av det.. MEN just nu är Hockeyn det viktigaste, och Håvee ligger mig mycket varmt om hjärtat! Innebandy är också en sport som ligger mig varmt om hjärtat..Nu är ju inte Jkpg eller Mullsjö så på topp, men .... Äldste grabben spelar i Månsarps innebandyklubb numera och de är på G... | |