Spelrum
| Giraffen | 14 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 7 |
| Inloggade | 21 |
Mobilspel
| Pågående | 18 656 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| slånbär | 2010-12-09 20:57 | |
![]() | adlkfw-Lord oh Lord. Du är verkligen så långt ifrån sanningen så du anar inte . Herregud vad jag fick mig ett gott skratt av ditt sista inlägg riktat till mig!! Det tackar jag för-sällan man får skratta så åt ingenting. Den springande punkten i alla dina inlägg är ju att det är din definition av vad en slusk är som är ditt riktmärke. Det som är en slusk för dig är det ju uppenbarligen inte för väldigt många andra. Det kanske inte är någon som har talat om det för dig tidigare men en människas tolkning av saker och ting är inte den absoluta sanningen-långtifrån. Det är ingenting annat än just din åsikt och dom som inte håller med dig har precis lika mycket eller lite rätt. Det är bara subjektiva åsikter och inget annat. Du har rätt till din verklighetsuppfattning och tack och lov så får vi andra ha vår. För övrigt så tycker jag att hela diskussionen som förts kring Minnah och Jay under dagen är så himla ointressant . Ingen av dom hade kommit så lång i tävlingen som gjort om dom inte hade varit bra eller haft folks stöd. Jag tycker Minnah är en jätteduktig sångerska, tonsäker och framförallt en riktig fighter. Men eftersom jag själv helst lyssnar på Metal gärna riktigt tung sådan så är ju Jay självklart den bäste deltagaren i Idol hittills någonsin. Vad han pysslar med utanför scenen speciellt det som skrivs om i AB är för mig helt ointressant. | |
| Van Kantig | 2010-12-09 21:31 | |
![]() | Nu blir jag nyfiken, vad är en slusk? Jag trodde det var en typ som inte skötte sig speciellt noga, vad gäller utseende typ, kankse nåt i livsstilen också. Men vad är det för andra? Och är Jay en slusk? | |
| adami - Ej medlem längre | 2010-12-09 21:33 | |
![]() | Jay är en superstar! han är bäst. | |
| Van Kantig | 2010-12-09 21:36 | |
![]() | jaja...men är han slusk? | |
| adami - Ej medlem längre | 2010-12-09 21:39 | |
![]() | Om han röker cannabis är han en slusk. | |
| slånbär | 2010-12-09 21:42 | |
![]() | enligt adlkfw är Jay en slusk. Vi är dock en hel del här som absolut inte tycker att han ens är i närheten av att vara en slusk så det får nog stå för adlkfw. Jay är framförallt en oerhört duktig sångare och om jag inte har fattat det hela helt fel så är det det som ska vara viktigast i den här tävlingen. Vill man se tävling i utseende så finns det ju helt andra program att kolla på. Top model hade nog varit helt fel forum för Jay så det var ju tur att åtminstone han fattade poängen med Idol. | |
| slånbär | 2010-12-09 21:44 | |
![]() | adami- den finns massor av folk som röker cannabis och är så långt ifrån sluskar man kan komma. Så det är nog en rätt dålig definition på en slusk. | |
| adami - Ej medlem längre | 2010-12-09 21:45 | |
![]() | Alla jag känner är sluskar...tyvärr. | |
| adami - Ej medlem längre | 2010-12-09 21:46 | |
![]() | eller dom flesta är döda. | |
| Van Kantig | 2010-12-09 21:53 | |
![]() | Ja, då tycker jag också att han är ...sluskig! | |
| Cover Me | 2010-12-09 21:59 | |
![]() | Van Kantig; "Du verkar vara ett exempel på en sådan som saknar empati, Cover. Du förstår inte ens när det är synd om nån..." Ånej, jag saknar inte alls empati. Jag har full empati för dig t ex. Däremot förstår jag fortfarande inte varför det är synd om Jay. | |
| Van Kantig | 2010-12-09 22:03 | |
![]() | Nej, då fär du leva i ovetskap. | |
| Van Kantig | 2010-12-09 22:04 | |
![]() | Men tack för din medkänsla gentemot stackars mig. | |
| Cover Me | 2010-12-09 22:54 | |
![]() | Ja att han gör och lever så som han vill och trivs med är väl alldeles främmande förstår jag? Mvh "ej moraltant" ;) | |
| Rullarjämt | 2010-12-10 08:06 | |
![]() | Och hur vet Cover Me vad Jay trivs med...? Att han trivs med det han gör och det sätt han lever på? Han själv säger ju att han inte vill göra så (haschandet). Då kanske han inte trivs så bra med det trots allt, fastän han uppenbarligen gör det han vill. | |
| Cover Me | 2010-12-10 08:12 | |
![]() | Tja, vi har väl alla ett val antar jag? Såvitt jag vet är hasch inte vidare beroendeframkallande men vad ska han säga annars i media om han vill vara kvar i Idol - klart han måste "be om ursäkt" i media. Det betyder väl knappast att det är "synd om honom"? Hajar inte det snacket, men trivs ni med att mjäka och tycka synd om så varsågod - inte tänker jag hindra er. | |
| Savi | 2010-12-10 10:10 | |
![]() | Jay vinner ju,det vet alla vare sig han är en slusk eller inte. Jay har varit vinnare sen dag 1 på idol | |
| Resurrection - Ej medlem längre | 2010-12-10 17:25 | |
![]() | Vinner Jay i kväll då? | |
| zagg - Ej medlem längre | 2010-12-10 17:29 | |
![]() | Jay vinner. Men jag hoppas på MInnah. | |
| Satyra | 2010-12-10 18:47 | |
![]() | Klart han gör, Resurrecton. :-) | |