Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 1 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 4 |
Mobilspel
| Pågående | 19 254 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Månsson123 | 2011-04-17 16:12 | |
![]() | Kanske blir Annie då. :) Hoppas. | |
| Grymming | 2011-04-17 16:16 | |
![]() | Hon är helt rubbad. Jag förstår inte vilka som röstar på henne. Men jag säger som jag sagt tidigare. Jag tror folk missuppfattade hur man skulle rösta. I min värld är det mest naturligt att rösta på den man vill ha ut ur huset. Jag tror många misstolkade det och därför blev katerina kvar två gånger. Hon hade varit utrsötad annars. | |
| Månsson123 | 2011-04-17 16:22 | |
![]() | Ja det tror jag också. Egentligen fattar jag inte ens varför hon VILL vara kvar. Har inte hon varit nominerad varenda vecka förutom de två veckorna hon var immun? Det är ju ingen som gillar henne där. Jag förstår inte heller vilka som röstar på henne faktiskt. | |
| Månsson123 | 2011-04-17 16:24 | |
![]() | Och som Martin (?) sa, man kan inte var en jävla bitch ena sekunden och sedan be om ursäkt andra sekunden och tro att allt är glömt. Det funkar inte så, lilla hjärtat. | |
| TooTicki | 2011-04-17 16:52 | |
![]() | just det, jag TÅL INTE att hon kallar alla för hjärtat, gumman och sånt hela jävla tiden! GAAAH!! Jag hade slagit ner henne. | |
| Månsson123 | 2011-04-17 16:57 | |
![]() | "Jag hade slagit ner henne." Haha, word. | |
| Grymming | 2011-04-17 17:07 | |
![]() | Maj, hjääääärrrrrtat, gomman, svär på gud....usch! vidrigt! | |
| CrazyQ | 2011-04-17 17:50 | |
![]() | Min topplista! 1. Simon som vinnare! Han är den enda som kör rent spel och är sig själv där inne! Han har också ett stort hjärta! Alla i huset tycker också om honom! Dessutom tycker jag att han är rolig i fyllan! :) Kanske för att jag är norrlänning själv då och känner igen mig i honom. Haha! 2. Peter är en kul prick. Har humor och hittar på bus. ( Men inte så rolig i fyllan då han blir våldsam och lite sadistisk. ) 3. Sonia. Hon är glad för det mesta. Har inte direkt gnällt heller där inne. Och hon stod bakom Vanessa, vilket jag gillar. 4. Martin, även om han är en mes. Han och Simon är ju riktiga polare, så han måste ju få vara kvar ett tag till med Simon. men på plats 4 för att det är sån tuggande med Sara hela tiden om hur dom ska ha det. 5. Chrille är ju lite rolig! Inte så mycket mer att säga om honom. 6. Gurkan. Är så djäkla ego! Tar allt först. Solarium, cig, mat, ALLT!Hoppas har ryker snart! Och det verkar som om att BB favoriserar honom på något sätt! Han kan vara rolig ibland, men han ska inte vinna! 7. Madde, hon är då frisk och gör ingen nåt dumt. Men tråkig som en tapetblomma! Men hellre henne kvar än dom som följer nedan. 8. Sara. Som att välja mellan pest och kolera. men är less på hennes falska spel och hennes sätt att vara mot kära Martin. Less också på deras surr hela tiden om hur dom ska ha det. 9. Annie. Lika tråkig som ett paket messmör. Men åtminstone inte elak. Blir lite störd på hennes ständiga hånglande med alla i huset! 10. Rodney. Fy f-n så osmaklig människa! Hoppas han blir utkastad från huset snart! Det tråkiga är att många unga killar ser upp till honom som om att han var nån gud. Han har förstört en generation killar med sitt svammel om otrohetsgen och sitt förakt mot kvinnor! Och att man ska svina så mycket som möjligt på fyllan. *MORR* 11. Katerina. En ostabil människa som def. inte är 34 år! Hon är så förbannat falsk och som Peter sa och har rätt i, hon är en tyrann och sedan tar offerrollen. Sedan början har dom i huset stört sig på henne, med alla rätt! och jag står inte ut med hennes skrikande för jämnan! | |
| Grymming | 2011-04-17 18:12 | |
![]() | Min list blir nog så här... 1. Peter: Vi har exakt samma humor och tänker väldigt lika i många situationer. 2. Simon: Det är jämnt skägg mellan Peter och simon men väljer peter före simon eftersom jag tycker Peter har liiite roligare kommentarer, simon hänger mer med. 3. Rodney: Jag gillar honom trots att han är svinig. Han är ärlig och provocerande på ett roligt sätt ibland. jag köper inte otrohetssnacket men han är underhållande i tv. 4: Christian: Än fast han inte verkar ha nån egen vilja så är han ändå rätt skön 5: Martin: Han är ändå ganska smart och rolig trots sin unga ålder. Tycker han verkar vetig dock lite mesig och för mjuk mot Sara. Gillar han och Peters samtal ibland 6: Sara: Mest för att hon är snygg, men hon var mycket snyggare i början. Hon borde ta bort tungpiercingen för hennes mun blir ännu större med den i. Tror hon kan bli en outsider till segern. 7. Madde: Jag tycker egentligen inget om henne men hon är så mycket bättre än resten ändå. 8. Annie: totalt intetsägande som är lite läskig tycker jag. 9. Sonia: Har så väldigt svårt för svarta kvinnor som måste hävda sig. Det är lugnt jag accepterar er ändå. Ni behöver inte vara kaxiga och visa hur mycket ni INTE bryr er 10. Katerina: kommentarer överflödiga. Jag fattar inte vilka som röstar på henne. Måste vara ett gäng som bara vill jävlas med resten. 11. Gurkan: faktiskt så kommer gurkan sist eftersom han inte sökt själv till BB och har varit med i så mycket annat på tv så det blir mest pinsamt. Men han är rolig...fast det håller inte | |
| ajohansson | 2011-04-17 18:20 | |
![]() | Idag vill jag att Annie ska ut... hon är bara för mycke ... Sen retar jag mig på Rodney, kan inte han sluta rota i kallingarna? Han är ju bara så äcklig.... Simon ska vinna , sen måste Katerina vara kvar ett tag till, de blir fart med henne.... Anette | |
| le-lou | 2011-04-17 18:22 | |
![]() | nej Katerina kan ha många dåliga egenskaper men hon är ju alltid den som verkar bry sig när nån behöver prata iaf eller mår dåligt. Det gillar jag. | |
| Grymming | 2011-04-17 18:24 | |
![]() | Jag klarar av att rodney tar sig mellan benen. Det är bara att blunda. Men med Katerina måste jag både blunda och hålla för öronen! Usch! | |
| ajohansson | 2011-04-17 18:46 | |
![]() | Jag klarar av de , att han tar sig mellan benen . MEN VARFÖR gör man de? Han håller ju på hela tiden ........ | |
| Snoosy | 2011-04-17 18:52 | |
![]() | Grymming, alla killar i topp ;) Skämtåsido. Känner nästan likadant. För mig kan Simon eller hör och häpna Christian, vinna. ;) Däremot Peter. Tycker han är lite av en skvallerkärring på ett elakt sätt, liksom flera av tjejerna är. | |
| Grymming | 2011-04-17 18:54 | |
![]() | Ja killarna i topp eftersom dom är klart roligast. Av tjejerna har SAra bäst humor! | |
| CrazyQ | 2011-04-17 18:58 | |
![]() | Rodney har väl dragit på sig någon könssjukdom....därför allt grävande i kallingarna! :-/ Men dom skulle ju vara testade innan dom kom in.....men Rodney har väl fejkat sina test....:-S | |
| ajohansson | 2011-04-17 19:06 | |
![]() | Crazy: Hihihihi | |
| Grymming | 2011-04-17 19:11 | |
![]() | stakars Sanna, sonia och madde dåra! | |
| Gautama | 2011-04-17 19:46 | |
![]() | Ska bli kul att se vem som åker ikväll. Ikväll spelar det inte så stor roll, gillar ingen utav dem något särskilt. Men jag skulle tycka på pin jävelskap att det vore kul om Annie åkte. Om hon får åka mot Madde så kanske hon kommer ner på jorden igen och inte tror så jävla gott om sig själv hela tiden. | |
| CrazyQ | 2011-04-17 20:39 | |
![]() | Gautama: Annie åker nog om man ser på röstningarna på BB´s sida. | |