Spelrum
Giraffen | 35 |
Krokodilen | 2 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 1 |
Grisen Böjningslistan | 26 |
Inloggade | 64 |
Mobilspel
Pågående | 19 651 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
annakarineli | 2011-02-17 23:17 | |
![]() | Liten rundtripp nästa vecka: ->Stockholm -> Gävle -> Söderhamn Hälsa på vänner, hälsa på vänner och slutligen tillbringa ett par dagar med familjen! :) Ska bli otroligt skönt med några dagars semester! =D | |
LadySol - Ej medlem längre | 2011-02-17 23:18 | |
![]() | Min gissning är att det är sportlov hos er nästa vecka, AK? :) Skönt att göra annat än vardag. :) | |
annakarineli | 2011-02-17 23:18 | |
![]() | Det låter som att du har ett bra schema Lady -måste vara skönt att jobba natt och helg ibland mot att få några dagars ledighet sen utan att behöva använda semesterdagar? | |
annakarineli | 2011-02-17 23:19 | |
![]() | Kunde det ha varit, men vi har sportlov nu -Så jag väljer rätt vecka att ta några dagars ledigt -när det inte är lov! :) | |
ttiittii - Ej medlem längre | 2011-02-17 23:20 | |
![]() | sportlov och höstlov är onödigt,jag vill ha låångt sommarlov | |
LadySol - Ej medlem längre | 2011-02-17 23:22 | |
![]() | AK - Jag trivs bra med mitt schema. Vi lägger sex veckor åt gången och eftersom jag trixar in nätter också, vilket inte alla gör, får jag fler lediga dagar än många andra. Jag kan få som en minisemester mitt i en schemaperiod utan att behöva ta ut semester. :) Skönt att komma bort ändå, oavsett om det är när barnen har ledig eller inte. :) | |
LadySol - Ej medlem längre | 2011-02-17 23:23 | |
![]() | titti - höst- och sportlov har kommit att bli nödvändiga på ett sätt de inte var tidigare. Barn nu för tiden har så mycket att stå i att de behöver lite vila mitt i terminen för att orka med. Sommarlovet är ju lika långt om tidigare så missunna inte barnen lite ledigt mitt i terminen också. :) | |
annakarineli | 2011-02-17 23:27 | |
![]() | Det låter jätteskönt! Jag kommer nog att se mig omkring efter nåt liknande arbete som du i framtiden kanske. Ett sånt korttidsboende för barn/mammor+barn kanske. Det verkar intressant tycker jag. Skulle även vilja prova på att jobba på nattis. Och visst är det skönt med lite ledigt! Men att jobba under lovveckor är också helt ok för det mesta. Färre barn och mer tid för att verkligen vara med dem! :) Hellre semester när det är som intensivast! :) | |
LadySol - Ej medlem längre | 2011-02-17 23:29 | |
![]() | AK - Stället jag jobbar på ligger vägg i vägg med ett sådant ställe för familjer som av olika anledningar behöver hjälp att knyta an till/ta hand om/ta hand om varandra. :) Och ja, det är rätt skönt. Speciellt som jag får lägga mina egna tider och därefter får igenom minst 80% av det drömschema jag lagt. :D | |
Tess 08 | 2011-02-17 23:30 | |
![]() | *smiter in bara för att meddela* i sommar är jag ledig i 8 veckor! :) | |
annakarineli | 2011-02-17 23:31 | |
![]() | Härligt, härligt Lady! Jag hör av mig om jag flyttar till V-ås! ;) Kram och god natt på er nu och ha en fin, fin helg och njut av det utlovade vädret! | |
LadySol - Ej medlem längre | 2011-02-17 23:32 | |
![]() | Tess - det kändes skönt att berätta va? ;) Jag är glad för din skull. Men åtta veckors ledigt skulle ge mig bryt. :) | |
LadySol - Ej medlem längre | 2011-02-17 23:32 | |
![]() | God natt AK. Dröm sött. :D | |
tipitina | 2011-02-17 23:33 | |
![]() | Hej ni nattsuddare! Det känns så tryggt att veta att ni finns här om kvällarna när jag inte kan sova :) Börjar ni ladda upp för helg nu då? | |
annakarineli | 2011-02-17 23:34 | |
![]() | Och härligt för dig med Tess! Det står inte på förän vi är där! 1 1/2 månad sen nyår! Jisses! Det går så fort, så fort! Om en månad så ser vi snart fram emot att vi ska gå in i april! Jisses! =) Men, men, sova var det så: Natti, natti med er igen! | |
Tess 08 | 2011-02-17 23:34 | |
![]() | Det beror på vad man ska göra under "ledigheten" :) Renovera ett hus, träna inför diverse lopp osv.... | |
LadySol - Ej medlem längre | 2011-02-17 23:37 | |
![]() | Tippen - jag är glad att se dig, men tyvärr måste jag göra dig besviken. Jag ska faktiskt gå knyta mig nu. Jobbar morgon och det ryktas om att lite sömn är bra innan man går på sitt pass. Är säkert bara båg, men bäst att ta det säkra före det osäkra. :) Min helg blir fullsmockad och lite stressig, så jag längtar inte speciellt - än. :) Hoppas du lyckas sova snart. God natt! Kram <3 Tess - Bättre än att behöva jobba samtidigt som man gör dessa saker. ;) Sov gott, vännen. Kram <3 | |
tipitina | 2011-02-17 23:37 | |
![]() | Tess- vad härligt för dig! Jag skulle absolut inte ha problem med att fylla åtta veckor med vetttigt innehåll ;) | |
tipitina | 2011-02-17 23:38 | |
![]() | God natt då kära Sol! Kul att se dig en sväng i alla fall <3 | |
Bitte - Administratör | 2011-02-17 23:48 | |
![]() | Blev uppe längre , vet att jag kommer att ha svårt att sov,, och allt bara för att jag är så korkad Bitte | |