Spelrum
| Giraffen | 29 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 17 |
| Inloggade | 46 |
Mobilspel
| Pågående | 19 534 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Lillstölla | 2011-08-21 22:42 | |
![]() | Hej AK! Lady: Låter som en riktigt bra helg! | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2011-08-21 22:45 | |
![]() | Jo, det har varit det. :) Vad har du hittat på, förutom att fira mamma? | |
| annakarineli | 2011-08-21 22:46 | |
![]() | Se där! Det låter som att ni har haft en trevlig helg båda två -Lillstölla och Lady :) Det är bra med mig med. Har inte tillbringat lika mycket tid vid datorn på sistone, vilket är rätt skönt ändå =) | |
| Lillstölla | 2011-08-21 22:47 | |
![]() | Har blivit del sömn, grymt trött igen, sen har jag fixat hemma, varit ute o cyklat lite, var så himla härligt igår så passade på :) Kollat på film med. Lite sånt. | |
| Lillstölla | 2011-08-21 22:48 | |
![]() | AK: Ja du har helt rätt, lite semester från datorn behöver man ibland!! Hoppas du också har haft det bra i helgen! Vad har du hittat på? | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2011-08-21 22:50 | |
![]() | Låter rätt skönt, Stölla. Och jag håller förresten med; Heath Ledger är a piece of work. ;) AK - jag har haft det riktigt bra på sistone och har inte heller haft så mycket med datorn att göra. :) | |
| mikenomad - Ej medlem längre | 2011-08-21 22:51 | |
![]() | Hej svejs på er alla! Hoppas ni alla saknat mig jättemycket eftersom jag inte varit inne sedan onsdagen :) | |
| annakarineli | 2011-08-21 22:52 | |
![]() | Jag har precis som du sovit en hel del! Middag med vänner, tvättat lite, sprungit en vända, middag ute med en kompis, ännu mera sömn och idag lite mera hemmafixande :) Det har med andra ord varit en otroligt lugn helg. Skönt med såna ibland tycker jag. Ibland behöver jag bara få vara för att ladda upp batterierna på nytt! :) | |
| annakarineli | 2011-08-21 22:54 | |
![]() | Visst är det skönt Lady! :) Det är gott att höra att du också har det bra :) Hoppas Göteborgstrippen blir kalas med! Götet är ju alltid trevligt! Du får vinka lite när du far förbi om du reser tågledes! ;) | |
| mikenomad - Ej medlem längre | 2011-08-21 22:56 | |
![]() | Göteborg?? Då måste man ju stå ut med Kal o Ada ju ;P | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2011-08-21 23:00 | |
![]() | Hej mike. Klart jag saknat dig! Har visserligen inte varit här så mycket själv, men faktiskt tänkte jag på dig senast idag. Jag var på toa hos en vän och där låg ett ex av Agent 9. Du poppade av någon konstig anledning upp i skallen på mig. :P AK - Jag kommer att vinka tills jag går ont i armen, oavsett de konstiga blickarna jag lär få av mina medpassagerare. :P | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2011-08-21 23:01 | |
![]() | Mike - Ummmm, nej. Jag tänkte nog inte söka upp just dem faktiskt. ;P | |
| Tess 08 | 2011-08-21 23:03 | |
![]() | Mike!!Precis den jag saknat!! Hoppas du har saknat mig också | |
| Lillstölla | 2011-08-21 23:06 | |
![]() | Lady: Mm, Heath Ledger är ja eller var underbar! Har precis sett en film där en kvinna drogs mellan två män spelade av Colin Farrell och Christian Bale, vet ju vem jag hade valt :D Har kortfattat varit en filmhelg full med en massa snygga killar!! | |
| mikenomad - Ej medlem längre | 2011-08-21 23:06 | |
![]() | Jepp har saknat er alla. Nåja dom trevliga åtminstone :) Lol. agent-X9 | |
| mikenomad - Ej medlem längre | 2011-08-21 23:09 | |
![]() | nä jag har träffat Kal o Ada, dom är inge trevliga typer. hoppas det finns några trevliga Göteborgare haha. Nä det blir nog kul. Det var ett tag sedan för mig men jag gillar Götet. | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2011-08-21 23:09 | |
![]() | Jäklars. Ja, klart jag menade Agent X-9. Det var en tävling bästa Modesty framsidan på sista sidan. Jag tyckte rent spontant att de alla var mycket sämre än vad de var förr. Modesty såg ut som en vassnäsad bitch med Clepoatrasminkning. :/ | |
| Lillstölla | 2011-08-21 23:10 | |
![]() | Nej så besviken jag blev nu, har ju alltid föreställt mig att Kal o Ada är riktigt trevliga! | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2011-08-21 23:11 | |
![]() | Jag har inte varit där på oerhört länge, men har missat det där med att det finns otrevliga göteborgare. Har bara träffat gladlynta och trevliga sådana. :D | |
| mikenomad - Ej medlem längre | 2011-08-21 23:12 | |
![]() | lady, jag skrattade inte åt att du missat ett x, utan att du tänkte på mig hehe. Tråkigt med omslagen. Fröken Blaise ska ju se cool ut :( | |