Spelrum
| Giraffen | 24 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 1 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 17 |
| Inloggade | 42 |
Mobilspel
| Pågående | 19 170 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Linders - Ej medlem längre | 2013-06-11 20:16 | |
![]() | Juel, jag ska uppfostra mina söner, två och fyrå år, till satanister! :) | |
| Sote | 2013-06-11 20:17 | |
![]() | Juel-Jävla påhopp är vad det är du håller på med!!!jag undanber mig tydligt att få några böner och skit och ändå propsar du på det. Sen gråter du över att folk är dumma och elaka mot er kristna här i tråden. Om du respekterar oss så respekterar vi dig och kan föra en diskussion utan böner och predikningar. Allt annat är påhopp och det du gör är för mig en kränkning. Ta och skärp till dig !!! | |
| stuvelsberg | 2013-06-11 20:22 | |
![]() | Juel förstår helt enkelt inte bättre. | |
| Trixxie | 2013-06-11 20:23 | |
![]() | Jag börjar ana.... TROOOOOOOOLL | |
| siwu | 2013-06-11 21:39 | |
![]() | Det har spårat ur liiite va? Att hänga med satan kan inte leda till något gott. Har hört om de som gjort det, elände. Sote- den Gud jag tror på tvingar sig inte på någon, så jag tror inte bönen påverkar dig något om du inte vill det. Det är inte som voodoo och andra onda makter. Så du kan va lugn. | |
| Claysune | 2013-06-11 22:12 | |
![]() | Att fostra upp barn till satanister låter fruktansvärt. Vill du verkligen det eller skojar du. | |
| dinodog | 2013-06-11 22:13 | |
![]() | Luktar nästan lite väckelsemöte över hela tråden. Men det blir svårt när det kommer till tungomål. Ingen kommer att begripa vad man skriver :-) | |
| Sote | 2013-06-11 22:17 | |
![]() | Siwu- det tror inte jag heller ,eller rättare sagt ,jag vet det men det handlar om brist på respekt. Om du försöker pracka på någon annan din tro genom att bombadera med bibelcitet och böner trots att personen ifråga bestämt avböjer då är det precis lika illa som om jag skulle kalla er troende för hjärntvättade idioter. Ni har all rätt till er tro och jag har all rätt attifrågasätta den. Jag diskuterar gärna bibeln och dess innehåll utifrån ett förnuftigt perspektiv men att göra det med någon som enbart rapar upp citat ger ju absolut ingenting. Det är just det som är så himla meningslöst när vissa frälsta tar plats i en diskussion. Dom tänker inte, dom kopierar och klistrar in. Det lör knappast ta någon till evigheten. | |
| Claysune | 2013-06-11 22:18 | |
![]() | Den som kan språket förstår, men varför kom du in på detta. | |
| nulltj - Ej medlem längre | 2013-06-11 22:19 | |
![]() | Språket, ja. Vilket språk är eg tungotal på? | |
| Porla - Ej medlem längre | 2013-06-11 22:21 | |
![]() | Det finns massvis med människor genom tiderna som mår dåligt av många olika anledningar. Många säger att dom mår bra sedan dom blev kristna. Varför i h-e måste man försöka knacka sönder deras tro? | |
| ingson | 2013-06-11 22:29 | |
![]() | Tvärtom förekommer också Porla. F.ö får var och en tro på satan eller gud eller vadsomhelst. Det är först när den troende gör uttalanden med sanningsanspråk som jag börjar ifrågasätta. Och när den troendes tro påverkar påverkar mitt liv kan jag t.o.m bli en smula upprörd | |
| Sote | 2013-06-11 22:31 | |
![]() | Rappakalja tror jag det heter. Tungomål alltså. | |
| Porla - Ej medlem längre | 2013-06-11 22:33 | |
![]() | När din son/dotter eller någon annan som varit på gränsen till självmord, kanske är alkoholist kommer till óch säger att han fått livslusten tillbaka genom att han träffat gud. Ska du slåss lika hårt då och säga att han/hon har fel? | |
| Porla - Ej medlem längre | 2013-06-11 22:34 | |
![]() | sorry. varit ute på galej. Lite knackig svenska. | |
| nulltj - Ej medlem längre | 2013-06-11 22:35 | |
![]() | Man får tro precis vad man vill. Jag tror på vetenskapen. Är dock väldigt skeptiskt inställd till alla som VET. | |
| Porla - Ej medlem längre | 2013-06-11 22:37 | |
![]() | Vad menar du med att du tror på vetenskapen? Det ena behöver väl inte utesluta det andra. | |
| ingson | 2013-06-11 22:38 | |
![]() | Nej,varför skulle jag göra det Porla,läste du inte vad jag skrev? | |
| Porla - Ej medlem längre | 2013-06-11 22:40 | |
![]() | sorry. ingson. Mitt inlägg gäller alla som till varje pris ska omvända en som är troende. | |
| Porla - Ej medlem längre | 2013-06-11 22:50 | |
![]() | ingson. Nej, som svar på ditt inlägg då. Ingen har rätt att kränka någon annans tro. | |