Spelrum
| Giraffen | 1 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 1 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 3 |
Mobilspel
| Pågående | 19 254 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| demoniac | 2011-04-17 20:43 | |
![]() | Neeej!! Katerina MÅSTE åka!! Nu måste jag börja ringa! | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-04-17 21:55 | |
![]() | Ehm...låten..jag vet inte alltså.. | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-04-17 21:58 | |
![]() | Haha, nån snabb jävel rippa den www.youtube.com/watc...en ayXJvE7U | |
| giraffspan | 2011-04-17 21:59 | |
![]() | Jag har ju inte TV11 så det är kanske redan klart, men jag ogillar Katerina mest av de där. Men hon har ju i alla fall lite "underhållningsvärde" vilket är mer än man kan säga om Annie och Madde enligt mig. Så jag kan nog stå ut med Katerina en vecka till.... Jag tycker det var roande när Peter satta och räknade på hur många minuter han sammanlagt har pratat med Annie där i huset. Och vad han vet om henne...För att ha pratat så lite med henne vet han ju ändå en del. Men han glömde ju det där med "rumpkillen". | |
| giraffspan | 2011-04-17 22:07 | |
![]() | Grymming: "Jag tror många misstolkade det och därför blev katerina kvar två gånger. Hon hade varit utrsötad annars." Jag önskar att du har rätt, men dessvärre tror jag inte det. Jo, jag tror att många har missuppfattat men inte så att det skulle innebära att Katerina skulle ha åkt ut om de fattat rätt. Kolla bara vilka tjejer som vunnit Big Brother tidigare. Angelica Freij (2000) · Ulrika Andersson (2002) · · Carolina Gynning (2004) · Britt Goodwin (2005) · Jessica Lindgren (2006) Samtliga utom Britt Goodwin har ju varit jobbiga och väldigt pendlande i sitt humör. | |
| Gautama | 2011-04-17 22:37 | |
![]() | Fan vad skönt att Annie åkte!! Slutar inte Gurkan med att peta i sin jävla näsa hela tiden så spyr jag på riktigt! Grisigare karl får man leta efter. Fiser, rapar, pillar i näsan, har handen på kuken och somnar med snus som rinner runt hela munnen!! Ugly som fan! | |
| Snoosy | 2011-04-17 23:02 | |
![]() | Basshunter lyckades göra en snabbproducerad ''skitlåt'' i mina öron ;) Men stor eloge till han dock. Den kommer bli en hit. | |
| Månsson123 | 2011-04-17 23:04 | |
![]() | Låten kommer inte bli en hit. Den var så sjukt kass. | |
| Gautama | 2011-04-17 23:06 | |
![]() | Låten kommer absolut bli en hit på discon, det är detta som folk vill ha. Inte min favvomusik men jag kommer nog dansa med när jag hör den. | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-04-17 23:17 | |
![]() | Kan BB skicka in en jävla massa sprit och lite (snygga) gäster...... | |
| TooTicki | 2011-04-17 23:29 | |
![]() | jag tror inte heller låten kommer bli en hit. kommer säkert spelas i sommar sådär men någon hit tror jag inte det blir. | |
| demoniac | 2011-04-17 23:42 | |
![]() | Nej nu när man fick höra låten tror jag inte heller att det blir en hit! Fan att Annie åkte! Inte för att jag gillar henne men jag känner att Katerina MÅSTE ut!! Hon stör mig som faaan!! | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-04-18 00:22 | |
![]() | Katerina verkar ha en del manliga fans pga hennes kropp tyvärr. | |
| le-lou | 2011-04-18 02:09 | |
![]() | inte bara män :) Seriöst. På många andra forum finns det tillräckligt med folk som hejar på henne, kvinnor med. Antar att hon inte är avskräckande för alla :). | |
| le-lou | 2011-04-18 02:11 | |
![]() | glömde.. jag tippar på att anledning till att hon är poppis inte är att folk vill ha henne som kompis utan helt enkelt för att hon gör bra tv utan att skada någon/vara taskig som Rodney tex gör.. Hon är upp och ner ja, men inte riktigt lika utstuderat som vissa andra.. | |
| CrazyQ | 2011-04-18 04:08 | |
![]() | Nattuppdatering!!! Rodney surar rejält för att han får sitta i buren. Straff för att han kletat på kamrorna. Rodney kommer ut ur buren och super till. Så säger han att personalen i produktionen kan få suga hans bröst och k*k. Då blev han inkallad i bikten och var där 20-30 min. Innan det så hade han en rejäl fight med Katta som gick över gränsen. ( Då han psykade henne rejält. jag tycker det var grovt.) Han satt i bikten halva natten och kom inte tillbaka förän kl. 03.40. Han såg väldigt spak ut då han kom tillbaka. Sa inte ett ord. Han ska ha en träff med produktionen imorgon. Skulle tro att Roddan skitit i det blå skåpet nu! Hänger nog väldigt löst! Tjingeling! | |
| CrazyQ | 2011-04-18 04:08 | |
![]() | Förresten! Några såg också att han öppnade en av dörrarna, vilket är emot reglerna. | |
| dinodog | 2011-04-18 09:38 | |
![]() | Ta ut f.nskapet....grabben har uppenbara problem. | |
| cokki | 2011-04-18 09:51 | |
![]() | Är han dum eller.......? Har fått så många varningar och ändå ställer till det... Håller med ut me´n | |
| dinodog | 2011-04-18 09:54 | |
![]() | Haha hade vart kul om Rodney åkte ut och Annie kom in igen. Det hade nog ställt till det lite. | |