Spelrum
| Giraffen | 27 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 10 |
| Inloggade | 37 |
Mobilspel
| Pågående | 19 393 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Robstinat - Ej medlem längre | 2011-09-16 20:58 | |
![]() | Han är ju en cyniker. En cyniker i en cynisk bransch. | |
| -FaMo- - Ej medlem längre | 2011-09-16 20:59 | |
![]() | Han har enorm power på sitt eget sätt, som alltid vart lite burdus. Bra musik är en smaksak, däremot har han gjort enormt mkt säljande musik, i flera årtionden. Förstår att det gör ont om man inte platsar, att få kommentarer "slängda" i nyllet gör ont om man inte går vidare. Men man kan inte tycka synd om de som inte klarar formatet. De får söka sig till Talang eller The Voice eller så istället... | |
| recidivfara - Ej medlem längre | 2011-09-16 21:02 | |
![]() | nej, inte cynisk alls. | |
| Robstinat - Ej medlem längre | 2011-09-16 21:04 | |
![]() | Bard är även gammal djävulsdyrkare. Han har många strängar på sin lyra. :-D | |
| Obstinat- | 2011-09-16 21:08 | |
![]() | Famo: Jag tycker ändå det är äckligt, hur många singlar han än sålt. Och att recidivfara förstår honom förvånar mig inte alls. | |
| recidivfara - Ej medlem längre | 2011-09-16 21:09 | |
![]() | inte ens det rob, zoroastriaist . och en av de mest empatiska människor jag mött. men folket ska tillskriva honom mycket öht. sådan är foklighetslösheten:) | |
| recidivfara - Ej medlem längre | 2011-09-16 21:11 | |
![]() | haha, nej hanna, bra där!:) | |
| Robstinat - Ej medlem längre | 2011-09-16 21:14 | |
![]() | Jag förstår precis vad du menar, Hanna. Bard är på många sätt en osympatisk människa i mina ögon. Men han har sina förtjänster. Han kan musik/artistbranschen bättre än de flesta. Att förolämpa deltagarna som inte faller honom i smaken är dock givetvis jäkligt onödigt. | |
| Robstinat - Ej medlem längre | 2011-09-16 21:16 | |
![]() | Tja, alla som tittar på Idol kan nog se att grabben med kortbyxor inte har världens största och varmaste hjärta. :-) | |
| recidivfara - Ej medlem längre | 2011-09-16 21:23 | |
![]() | eller så kan några se att det kan handla om att spela med i ett folkligt spel eller att ha hjärta för individen och artistskapet. men eg. älskar jag bard bäst på politikens arena:) | |
| -FaMo- - Ej medlem längre | 2011-09-16 21:23 | |
![]() | Tycker Kirsti va värre i så fall. Förvånad över hur ofta Alexander visat sina mjuka sida. | |
| -FaMo- - Ej medlem längre | 2011-09-16 21:24 | |
![]() | *sina mjuka SIDA... jaja :D | |
| Robstinat - Ej medlem längre | 2011-09-16 21:27 | |
![]() | Men jag tycker det är konstigt. Han kan jäkligt mycket om artistbranschen och musik öht. Ändå verkar det som att han måste hävda sig hela tiden, som en trulig fjortis. Nä, lite mognad där och han skulle få min och många andras fulla respekt. | |
| recidivfara - Ej medlem längre | 2011-09-16 21:30 | |
![]() | bli inte förvånad M. alexander är ganska avskalad. han är en känslomänniska. men konsekvent med vad som skall vara var. flaggning för bard gör bort sig är istället att han engagemang för utanförskaps-personer kan bli för stort = tappa lite omdöme. | |
| Bitte - Administratör | 2011-09-16 21:31 | |
![]() | Retar mig på fredagskvällströtthet Bitte | |
| recidivfara - Ej medlem längre | 2011-09-16 21:32 | |
![]() | rob, om alla brevid säger grattis till förhållandet och "3-årsdan", kicki. och du tänker- vänta nu... då kommer du att dömas som trulig fjortis när du påpekar det uppenbara. | |
| Robstinat - Ej medlem längre | 2011-09-16 21:47 | |
![]() | Sanningar kan sägas på otruligt vis. :-) | |
| recidivfara - Ej medlem längre | 2011-09-16 22:03 | |
![]() | tas emot på otruligt vis kanske. annars är det samma och det vet du någonstans. otruligt är devisen:) | |
| Lillstölla | 2011-09-16 22:25 | |
![]() | Bristen på sms! | |
| Björn K-hamn | 2011-09-16 22:54 | |
![]() | Vi graderade upp oss från en gammal "bekväm" praktisk skinnsoffa i julas till en ny smäcker soffa i linnetyg med massa lulllull-kuddar. Problemet med den nya soffan är att den är en kräkmagnet. Samtliga spyor, vilket är ett antal sedan man uppfunnit vinterkräksjukan för att hålla barnen hemma från dagis, har sedan dess startat i soffan och slutat på parketten ett par meter därifrån. Idag kan vi räkna in 2 dynor från soffan, 1 kudde, 1 trådlöst tangentbord som kontaminerade efter kvällen övning. Mattan fick den största smällen och ligger numer i en svart sopsäck i garaget. Redan förra gången undrade jag vad som fick mig att gå med på att byta ut den gamla skinnsoffan innan barnen kan klassas som tillförlitliga att åtminstone resa sig upp innan de sätter igång, nåja man ska inte gråta över kastade spyor. | |