Spelrum
| Giraffen | 26 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 19 |
| Inloggade | 45 |
Mobilspel
| Pågående | 19 206 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Gordon Gekko | 2009-10-16 09:20 | |
![]() | Nu slipper ÖIS böta för sin banderoll tack vare stöd och planerade manifestationer på initiativ av Black Army och Frank Ågren från BajenGruppen. Men det är väl snabbt glömt att "stockholmarna" gjort nåt bra för svensk läktarkultur också.... Jag tror det hela fick en notis i metro eller nåt, viktigare än så var det tydligen inte. | |
| Yonderboy - Ej medlem längre | 2009-10-16 09:47 | |
![]() | Ja, fint att det blir något mer matnytigt ifrån läktataren än glopord. | |
| miljonären - Ej medlem längre | 2009-10-16 10:17 | |
![]() | är det hockeyn? | |
| Maybach | 2009-10-17 18:11 | |
![]() | hahaha elfsborgs straff... varför ska vi ens spela fotboll? kan inte domarna bara bestämma ett resultat för matcherna innan? | |
| skogstorparn | 2009-10-17 19:19 | |
![]() | håller med dig maybach..de är så man skäms som elfsborgare..men ishi har ju inte velat spela fotboll sen elfsborg stoppa övergången till rosenborg..ok han "fixa" tre poäng ,men skämde ut klubben..hoppas nån tar honom i örat ordentligt.. | |
| EivorM - Ej medlem längre | 2009-10-17 20:02 | |
![]() | snygg armbåge | |
| skogstorparn | 2009-10-17 20:08 | |
![]() | Eivor,du menar inte Alvbåge? | |
| Maybach | 2009-10-17 23:24 | |
![]() | 1. är du elfsborgare skogspastorn!? 2. tycker man ska skämmas mer över domarkåren än ishi. | |
| Pingiskillen - Ej medlem längre | 2009-10-17 23:27 | |
![]() | Det blir inte lättare för domarkåren att sköta sitt jobb om spelarna slänger sig som om någon skjutit av knäna med en hagelsprakare. | |
| skogstorparn | 2009-10-17 23:58 | |
![]() | maybach..jag vet att din klubb har förlorat allt vad heder och ära heter ,och att ni är desperata..din förening har ju skämt ut sig otaliga gånger så jag förstår om ni har gett upp på alla plan..men så är det faktiskt inte för alla andra,dessa tre poäng mot TFF ger en fadd eftersmak..och pingiskillen har ju helt rätt!! inte lätt att dömma när vissa inte vill spela.. jag står för att jag kan kritisera en spelare i mitt lag som skämt ut sig.. | |
| Gordon Gekko | 2009-10-18 13:06 | |
![]() | www.aftonbladet.se/s...59 75246.ab Bara att hålla med. Det är jääävligt lustigt hur domarna ska göra matchavgörande felbedömningar i varenda match numera. | |
| Maybach | 2009-10-18 13:53 | |
![]() | Blir inte ortiz avstängd för sin armbåge, som charlie blev för sin eftersläng, så bombar jag diciplinnämndens kontor. | |
| Miss_jk | 2009-10-18 13:56 | |
![]() | Men är dom helt tappade bakom en vagn, blåvitt? Ska DOM snacka om fusk?! Herregud, vad säger man? | |
| Pingiskillen - Ej medlem längre | 2009-10-18 14:09 | |
![]() | Ja men nu var det inte en go göteborgare som fuska Miss_jk. Det måste du fatta att det är en väldig skillnad. | |
| Toverland | 2009-10-18 14:13 | |
![]() | Maybach// Du kan nog börja bygga bomben då....... Ortiz kan tyvärr inte bli avstängd i efterhand eftersom domaren gjorde en bedömning och utdelade straff på plan i form av frispark och gult kort..... Enligt Aftonbladet får då inte disciplinnämnden ta upp fallet även om en anmälan kommer in..... Tycker själv det är ett skämt, det var solklart rött, liksom det inte var en helt korrekt utdömd straff för Elfsborg, skillnaden är att jag har sett minst 5 repriser i olika vinklar på Internet och TV, domaren och hans kollegor på plan måste göra en bedömning på mindre än en sekund...ibland blir det fel, ibland avgör det tyvärr utgången av en match..... Eftersom jag själv är Elfsborgare gnäller jag inte idag men jag är nykter nog att säga att om TFF hade fått en sådan straff igår istället hade jag nog varit asförbannad. För övrigt anser jag att alla Blåvitt-supporters som gnäller om fusk och orättvisor idag skall rannsaka sig själva först, hur många av dom skrev inte i olika forum för mindre än en månad sen att viss form av fusk hör till och att alla fuskar när Christensen flyttade stolpar.....? | |
| Zmrzlina | 2009-10-18 14:25 | |
![]() | Angående göteborgarns rant om elfsborgs fusk vill jag säga följande: HAHAHAHAHAH. | |
| Miss_jk | 2009-10-18 14:50 | |
![]() | pingiskillen, vad menar du? Det var ifk:are som klagade på att Ishizaki och Ortiz fuskade, då menar jag, precis toverland sa, ifk kanske borde se om sitt eget hus först, innan de klagar på att andra fuskar. | |
| Pingiskillen - Ej medlem längre | 2009-10-18 15:15 | |
![]() | Miss_jk; Jag gjorde ett försök att vara lite ironisk. "Ja men nu var det inte en go göteborgare som fuska Miss_jk. Det måste du fatta att det är en väldig skillnad." | |
| Miss_jk | 2009-10-18 15:29 | |
![]() | Ah, my mistake... =) | |
| Pingiskillen - Ej medlem längre | 2009-10-18 15:44 | |
![]() | Just nu går resultaten inte Bajens väg, både Örgryte och Bp leder. Fan! | |