Spelrum
Giraffen | 23 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 13 |
Inloggade | 36 |
Mobilspel
Pågående | 20 385 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Obstinat84 | 2012-01-20 18:46 | |
![]() | Har inga systrar va ja vet :) | |
recidivfara - Ej medlem längre | 2012-01-20 20:46 | |
![]() | retar mig på att nu när jag betalade flickornas ridläger så debiteras mitt konto med samma summa som den fina hopp-ponnyn kostade. | |
Delicious - Ej medlem längre | 2012-01-20 21:11 | |
![]() | Asså..fattar inte www.youtube.com/watc...bU BMklQSVU Eller var det bara en väldigt lång reklamfilm för RM? | |
recidivfara - Ej medlem längre | 2012-01-20 21:28 | |
![]() | retar mig på att macen är död av virus och jag inte kan skapa en sammanfogad bild på min dator från 80-talet. vill vara med i film tråden! | |
recidivfara - Ej medlem längre | 2012-01-20 21:29 | |
![]() | retar mig på att människor respekterar och till och med ser upp till tönten petter askergren. | |
recidivfara - Ej medlem längre | 2012-01-20 21:35 | |
![]() | sen retar jag mig på att jag är minst ett dygn för sent för att påtala att det mest genestiskt remarkabla med cloe s. är att hon saknar ben. vilket tyvärr gör hela skapelsen till det mest mediokra man kan tänka sig. eller iofs, de är ovanligt korta. to speak of genetisk wonders. | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2012-01-20 21:36 | |
![]() | Retar mig på barnvägran som pose. "Såhär frigjord från kvinnorollen är jag minsann." Nej, det är inte trotsigt, bara lite ledsamt. Och nej, ingen speciell behöver känna sig träffad. Har stött på företeelsen irl. | |
recidivfara - Ej medlem längre | 2012-01-20 21:37 | |
![]() | vem syftar du på nu SP!? man HÄPNAR! | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2012-01-20 21:38 | |
![]() | Sen vill jag ha en decadent-väska jag såg idag men vägrar bränna de pengarna på nåt så löjligt som en liten opraktisk väska. | |
nystan1 | 2012-01-20 21:39 | |
![]() | Pappskallar! | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2012-01-20 21:40 | |
![]() | Jag syftar givetvis på första bästa lättkränkta kjolstyg som inte kan föra en oaffekterad diskussion, VEM ANNARS? | |
recidivfara - Ej medlem längre | 2012-01-20 21:42 | |
![]() | sorry sylvie. inte att lägga som din mening. men, ja, jag håller med. tänkt på det en del. samhällstonen idag, eller kanske hellre för tio år sedan har lagt pardon på tänkande människors hjärnor. helgonskapet (i PK) smakar gott. man tänker onda och goda. där de onda hänvisar till sådant som människan kan känna på sig. som att kvinnan är bäst lämpad för barn. och det goda är alla framsteg från stegling och slaveri (inklusive könsbyta). | |
recidivfara - Ej medlem längre | 2012-01-20 21:43 | |
![]() | ja, vem faan ANNARS:) | |
Spira - Ej medlem längre | 2012-01-20 21:45 | |
![]() | Jag retar mig på att jag sitter här och hänger vid datorn.... | |
köttvals | 2012-01-20 22:02 | |
![]() | jag stör mig på alla tjejer som gapar när dom målar på mascara... stäng munnen! | |
recidivfara - Ej medlem längre | 2012-01-20 22:05 | |
![]() | retar mig på människor, "kvinnor", som gör fula miner när de tvättar ansiktet. väldigt illa. | |
jpcnrd - Ej medlem längre | 2012-01-20 23:25 | |
![]() | Det är ståndmässigt med barn. Jag vill ha tio stycken. De skulle få köa utanför mitt personliga bibliotek på julafton, där jag suttit hela dagen och smuttat whisky och rökt cigarr i en läderfåtölj. Sedan skulle de få komma in, en och en, och berätta hur snälla de varit hela året, och jag skulle lyssna noggrant och kanske ställa någon följdfråga till de som varit särskilt duktiga. Pojkarna, uppklädda i knästrumpor och shorts, skulle sedan bocka och få skaka min hand, flickorna skulle ge mig en kram och en puss på kinden (och efteråt skulle de fnittrande skvallra om hur jag luktade rök i skägget). Men de skulle inte fnittra inne i mitt bibliotek. De skulle vänta andaktsfullt på att jag tog fram en julklapp åt dem, och i samma ögonblick som de fick paketet i sin hand skulle jag hålla kvar det, titta strängt på dem genom buskiga ögonbryn och ge dem ett ''god kristi födelsedag'' och en cigarrpuff i ansiktet. Sedan skulle de få tillåtelse att lämna rummet. | |
Harlort - Ej medlem längre | 2012-01-20 23:31 | |
![]() | seven deadly sins | |
recidivfara - Ej medlem längre | 2012-01-20 23:37 | |
![]() | jaaps vision kräver en ful och understimulerande fru, då jaap man bli sådan. inte så jätterolig alltså. | |
Delicious - Ej medlem längre | 2012-01-20 23:40 | |
![]() | Herregud. | |