Spelrum
Giraffen | 4 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 1 |
Inloggade | 5 |
Mobilspel
Pågående | 19 823 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
trashone - Ej medlem längre | 2008-10-04 00:27 | |
![]() | Sotfinger: Och ändå envisas de med "lilla du" eller "lilla gumman" | |
Sotfinger | 2008-10-04 00:45 | |
![]() | M-o-g-n-a tanter, sa jag. Det finns skitkärringar också. | |
trashone - Ej medlem längre | 2008-10-04 00:49 | |
![]() | ;) Asså? | |
ANDERStG | 2008-10-04 08:16 | |
![]() | Givetvis bör yngre kvinnor uppmuntras med det underfundiga "lilla gumman" eller kanske en klapp på baken. I "Once Upon a Time in the West" förklaras varför hårt arbetande män bör få klappa kvinnor på baken. Ingen idé att fortsätta diskussionen innan ni bekantat er med detta debattinlägg från 1968. | |
klobba2 - Ej medlem längre | 2008-10-04 08:22 | |
![]() | Just nu, att smyger omkring snutar där jag bor........ | |
ryssbrud - Ej medlem längre | 2008-10-04 08:37 | |
![]() | att jag får kissrys av yogan | |
ANDERStG | 2008-10-04 08:39 | |
![]() | Försökte vidga mitt ordförråd med att söka på google men enda kissryset jag fann var en rad i en blogg "Vissa har fått såkallat kissrys och andra blivit rumpade =) Strange!" Jag fick alltså fler frågor än svar. Någon som vill förklara? | |
ryssbrud - Ej medlem längre | 2008-10-04 08:46 | |
![]() | haha vad är rumpad? hehe men typ lite svid när man kissar, så eg är det inte riktigt kissrys. Kissrys är sånt man hade som liten, skönt rys när man kissar, den där lättnadskänslan ni vet | |
Dunderbar - Ej medlem längre | 2008-10-04 11:16 | |
![]() | Jag fattar inte att ni ens lägger energi på att störa er på småsaker. Det är ju knappast något som ger något bra. Man har ju bara ett liv, varför slösa det på att vara irriterad och småtjurig på småsaker.? Man kan ju inte direkt kalla intelligent? *ler lite charmigt och retsamt* | |
Dunderbar - Ej medlem längre | 2008-10-04 11:20 | |
![]() | Jag har läst en del inlägg som SylviaPath har skrivit, hon som skapade den här tråden. Du får det verka som om du är en av de där kärringana som har fått en pinne i rumpan som gör att du retar dig på det mesta. Ta tag i ditt eget liv istället för att lägga energi på att störa dig på vad andra gör. | |
ryssbrud - Ej medlem längre | 2008-10-04 11:23 | |
![]() | jag känner inga kärringar med pinne i rumpan, finns det såna så tror jag de har VALT en pinne i rumpan eller så har du sett för mkt porr | |
mrperfect | 2008-10-04 11:24 | |
![]() | Var går gränsen mellan småsaker och större saker? Jag retar mig på skadegörelse, så fort någon förstör något så kostar det pengar för mig--och dig, det skall komma någon och exempelvis byta ut den där trasiga lampan och arbetstid kostar också pengar, förutom materialet, kanske någon tusenlapp för en krossad lampa förutom att folk känner sig otrygga vid skadegörelserelaterad mörkläggning. Eller om någon repar lacken på lyxbilar, ägarna till lyxbilen har säkert råd att reparera den men bilen är ju inte i originalskick längre och allt besvär med att köra till verkstaden osv osv. | |
ryssbrud - Ej medlem längre | 2008-10-04 11:26 | |
![]() | mrperfect: det är då man bara vill ge upp | |
ryssbrud - Ej medlem längre | 2008-10-04 11:30 | |
![]() | svar ja | |
trashone - Ej medlem längre | 2008-10-04 11:35 | |
![]() | Sweet! Jag skall bara klä på mig min catsuit i latex innan jag börjar. | |
Suds McDuff | 2008-10-04 11:48 | |
![]() | Jag stör mig på att volymen på grejer på you tube är så varierande. Dock oftast på tok för lågt om man jämför med datorljuden så att säga. | |
mrperfect | 2008-10-04 11:51 | |
![]() | Ryssbrud, intressant ståndpunkt, jag ger ALDRIG upp, Tre Kronor skulle ha nytta av mig, synd bara att jag inte spelar i samma division som dom grabbarna :) | |
mrperfect | 2008-10-04 11:52 | |
![]() | Suds McDuff: Det värsta är väl att en del inspelningar är inspelade med ALC ( Automatic Level Control) så att alla nivåer bli lika höga? | |
Dunderbar - Ej medlem längre | 2008-10-04 13:03 | |
![]() | Nu vore det passande att skoja lite om PMS med mer, men jag antar att det skulle bara göra det värre...*ler* | |
trashone - Ej medlem längre | 2008-10-04 13:07 | |
![]() | Denna dag gör mig pissarg :S Jag önskar jag inte brydde mig. | |