Spelrum
Giraffen2
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
1
Inloggade3
Mobilspel
Pågående18 572

Forumkategorier

Användare Inlägg  
numsan2011-02-10 19:47
Antal inlägg: 6327

…och så har det blivit Tipitinas tur. =)
Tipitina vill träffa någon som kan få henne att skratta, är spontan och inte säger nej till att testa nya grejer. Vad sägs om Fattaringet? En riktig fräsching från Stockholm som alldeles nyligen påpekade att han fortfarande är med på noterna! Mediazlim skulle också kunna vara något att hänga i granen, men för att vara på den säkra sidan så kan man gå in och kolla hans blogg först på ztizze.blogg.se.

Tiptina gillar att testa nya grejer
Ska Fattaringet och Mediazlim bli hennes lustans lakejer

Woody1 är en Torsåstjej som killar musik, film, barn och hästar bland annat. Hon verkar mån om sin självständighet då hon vill träffa en kille ”med eget liv” men fortfarande öppen för att dela. Znorkle skriver inte så mycket om sig själv, men går klart och tydligt fram och visar att han minsann är här. Kan det vara något tro?

Woody1 månar om sin självständighet,
ska Znorkle säga ”da” eller ”njet”?

MalanMos har mycket gott omdöme och smak. Detta kan man utläsa genom hennes kommentar ”numsan, jag gillar hur du tänker”. Hon är en forumsräv från Gbg med vettiga åsikter och ett yttre som får pojkarna att svimma på gatan när hon går förbi. Och oj vad många Gbg-pojkar vi har till dig MalanMos. Till att börja med har vi ju min egen favorit 850710. Få karlar överträffar honom. Han har närmast perfekt musiksmak (Trots att han själv är totalt omusikalisk och blev utkörd från musiklektionerna i grundskolan. Vi hoppas att det inte medfört allt för stora men.), är vacker som få och uppvisar ett stort mått av humor och intellekt. Sen har vi ju Freddy80. Freddy80 är idrottsintresserad, tränare i innebandy, älskar att resa, tatueringar, komedier, transportledare (ja, jag tycker också att det är lite oklart om han älskar transportledare eller om det är hans yrke) och livemusik. Freddy80 har ju redan bjudit sussola på en dejt, men jag tror inte de hunnit bli exklusiva än.. Utöver dessa har vi ett wildcard i Paradispesso. Vi vet inte så mycket mer om honom än att han bor i Gbg, är född 85 och gillar att göra smileysar. Men det är ju alltid en början!

850710, Freddy80, Paradispesso – i denna treklöver
kanske MalanMos hittar precis den hon behöver

En toppenkille som 850710 måste ju få fler chanser än en endaste en. Särskilt som tösen i fråga hade oändligt många alternativ. Jag tror att 850710 och vår söta Tinna hade haft roligt på en dejt tillsammans. Tinna med sitt änglahår och som kreativitet borde kunna charma byxorna av vilken pöjk som helst.

850710 får en chans till att vinna
sitt livs kärlek – kan det va’ Tinna?
kan hon lura skjorta och brallor av killar med sin charm
eller är ryktena bara falskt alarm?

Labret är något svårmatchad. Hon skriver inte mycket om sig själv, men eftersom hon har ett krav på en ”perfekt” människa så får vi förutsätta att hon är nära perfektion själv. En smålandstös med skinn på näsan. Huruvida matchen är med en kille eller tjej spelar mindre roll, det viktiga är tydligen perfektionen. Så varför inte ge RUBEN-_- ett försök? Han bor nästgårds, så skulle det visa sig att han inte lever upp till kraven är det bara att åka hem. =) Jag skulle även kunna tänka mig en match med clubcuecas som behöver en tjej som e duktig på att poppa popcorn, använda mattpiska, spela näsflöjt och viktigast utav allt lukta gott.

Labrets önskan om en perfekt
gör nog en och annan pojke förskräckt
men ärligt talat, hur bra tror ni att _hon_ är
på att spela näsflöjt och sånt där?
Så clubcuecas och RUBEN, gör ett försök!
Kanske får ni vända i dörren, kanske bju’r hon på kaffegök.

numsan2011-02-10 19:49

Vidare tror jag att sparbössa och Erik A skulle kunna vara något. Hon eftersöker en nallebjörn, och Erik A verkar onekligen tycka om kramar.

Sparbössa + Erik A, kan denna anrättning
leda till en större insättning?

Vad ska vi göra med vackra morsans syrr? Hur hon fortfarande kan vara singel är ett stort mysterium. Trots alla matchningsförsök så är det inte riktigt något som funkat hela vägen ut. Jag tycker nog att vi ska ge souldier en chans på denna vackra dam i denna omgång. Han är snäll kille, väldigt romantisk och älskar att kramas, kan det gå fel? Dessutom mörk vilket är ett av morsans syrrs önskemål.
Jag tänkte dessutom slänga in –baudibitch i leken. Det går inte att missta sig på denna killens charm. Dessutom är han både mörk och har ”stora fötter, jättestora” som han uttrycker det själv. Bit i den du morsans syrr!

Att morsans syrr inte fått ragg än är en jävla gåta.
Vad är problemet, grabbar, blir ni överkåta?
Nu skippar vi allt kallprat
och skickar in en soldat!
Och inga plattityder
Stora fötter, vi vet vad det betyder …

Till –baudibitch skulle jag även vilja hinta om de tre fabulösa tjejerna Lillstölla, Skugga och indiga även om ingen av de tre varit särskilt aktiva i singeltråden på senaste..

Telekinetisk behöver egentligen ingen matchning. Han är en driftig kille som tar tag i sitt eget flirtande och har enligt utsago redan varit på både en och annan betadejt. Men trots detta slänger jag in annakarineli som ett litet wildcard till honom. Denna väna dam är inte helt säker på om hon är ute på singelmarknaden på allvar eller inte just nu, men träffar hon bara rätt kille så…

Här är avstånd inget hinder för romans
tveka inte, annakarineli,
för även ett förhållande på distans
kan klaras med erotisk telekinesi!

Även om allie77 inte riktigt har velat skriva någon riktig beskrivning av sig själv eller vad det är hon söker så har hon på senaste varit en frekvent besökare i singeltråden. Så jag tror att hon innerst inne är lite sugen på en matchning. Den sköna Locomondo är ju svår att inte charmas av. Ta en kaffe och se vart det leder vet jag!

Locomondo, tager du
allie77 att bli din hustru?
Ok, det gick lite fort fram
men kanske en dejt kan bli fruktsam?

Watchman gillar ”fyndiga” vitsar. Det kan man utläsa av hans presentation. Förutom det så älskar han musik, alternativa flickor och rött hår. Någon som stämmer klockrent på den beskrivningen vet jag inte om jag kan erbjuda just nu, men eftersom han även skriver att det ”inte är något tvång” så tycker jag att han borde ge Zuzette en chans. Eftersom de båda bor i vår vackra hufvudstad så kan inte en krogrunda vara så svår att få till tillsammans. Vem vet, kanske uppstår ljuv musik?

Ljuv musik, en menuett?
Watchman, limma hårt på Zuzette!

helbe267 har faktiskt givit mig lite huvudbry. Hon vill så gärna träffa en trevlig karl, men är lite orolig för att avståndet ska vara ett problem. Och mycket riktigt hittade jag inte riktigt några självklara matchningar. Inte geografiskt i alla fall. Dock tycker jag verkligen att hon ska ge smörbit och Fnesa Plugg en chans. Båda charmiga män som kanske är beredda att flytta på sig om gnistor slår?

Helbe267 vill ha en trevlig karl.
Kan hon och Fnesa Plugg eller smörbit bli ett par?
Och killar, skulle resan ej leda till nån gnista
har ni fått ett tillfälle att i Sverige turista!

Det är något oklart om fantastiska SylviaPlath (ingen människa har väl varit så saknad som hon var undertiden hennes frånvaro från betapet) är singel eller inte. Jag trodde att hon var tillbaka på marknaden, men igår såg jag minsann något om en karl i glädja sig-tråden. Men om det nu är så att hon faktiskt är tillbaka på marknaden så kanske Lars Lucidor kan vara en bra rebound-kille?

SylviaPlath, less isn’t more
din rebound-kille kanske kan bli Lars Lucidor?

numsan2011-02-10 19:49

Vidare tror jag att sparbössa och Erik A skulle kunna vara något. Hon eftersöker en nallebjörn, och Erik A verkar onekligen tycka om kramar.

Sparbössa + Erik A, kan denna anrättning
leda till en större insättning?

Vad ska vi göra med vackra morsans syrr? Hur hon fortfarande kan vara singel är ett stort mysterium. Trots alla matchningsförsök så är det inte riktigt något som funkat hela vägen ut. Jag tycker nog att vi ska ge souldier en chans på denna vackra dam i denna omgång. Han är snäll kille, väldigt romantisk och älskar att kramas, kan det gå fel? Dessutom mörk vilket är ett av morsans syrrs önskemål.
Jag tänkte dessutom slänga in –baudibitch i leken. Det går inte att missta sig på denna killens charm. Dessutom är han både mörk och har ”stora fötter, jättestora” som han uttrycker det själv. Bit i den du morsans syrr!

Att morsans syrr inte fått ragg än är en jävla gåta.
Vad är problemet, grabbar, blir ni överkåta?
Nu skippar vi allt kallprat
och skickar in en soldat!
Och inga plattityder
Stora fötter, vi vet vad det betyder …

Till –baudibitch skulle jag även vilja hinta om de tre fabulösa tjejerna Lillstölla, Skugga och indiga även om ingen av de tre varit särskilt aktiva i singeltråden på senaste..

Telekinetisk behöver egentligen ingen matchning. Han är en driftig kille som tar tag i sitt eget flirtande och har enligt utsago redan varit på både en och annan betadejt. Men trots detta slänger jag in annakarineli som ett litet wildcard till honom. Denna väna dam är inte helt säker på om hon är ute på singelmarknaden på allvar eller inte just nu, men träffar hon bara rätt kille så…

Här är avstånd inget hinder för romans
tveka inte, annakarineli,
för även ett förhållande på distans
kan klaras med erotisk telekinesi!

Även om allie77 inte riktigt har velat skriva någon riktig beskrivning av sig själv eller vad det är hon söker så har hon på senaste varit en frekvent besökare i singeltråden. Så jag tror att hon innerst inne är lite sugen på en matchning. Den sköna Locomondo är ju svår att inte charmas av. Ta en kaffe och se vart det leder vet jag!

Locomondo, tager du
allie77 att bli din hustru?
Ok, det gick lite fort fram
men kanske en dejt kan bli fruktsam?

Watchman gillar ”fyndiga” vitsar. Det kan man utläsa av hans presentation. Förutom det så älskar han musik, alternativa flickor och rött hår. Någon som stämmer klockrent på den beskrivningen vet jag inte om jag kan erbjuda just nu, men eftersom han även skriver att det ”inte är något tvång” så tycker jag att han borde ge Zuzette en chans. Eftersom de båda bor i vår vackra hufvudstad så kan inte en krogrunda vara så svår att få till tillsammans. Vem vet, kanske uppstår ljuv musik?

Ljuv musik, en menuett?
Watchman, limma hårt på Zuzette!

helbe267 har faktiskt givit mig lite huvudbry. Hon vill så gärna träffa en trevlig karl, men är lite orolig för att avståndet ska vara ett problem. Och mycket riktigt hittade jag inte riktigt några självklara matchningar. Inte geografiskt i alla fall. Dock tycker jag verkligen att hon ska ge smörbit och Fnesa Plugg en chans. Båda charmiga män som kanske är beredda att flytta på sig om gnistor slår?

Helbe267 vill ha en trevlig karl.
Kan hon och Fnesa Plugg eller smörbit bli ett par?
Och killar, skulle resan ej leda till nån gnista
har ni fått ett tillfälle att i Sverige turista!

Det är något oklart om fantastiska SylviaPlath (ingen människa har väl varit så saknad som hon var undertiden hennes frånvaro från betapet) är singel eller inte. Jag trodde att hon var tillbaka på marknaden, men igår såg jag minsann något om en karl i glädja sig-tråden. Men om det nu är så att hon faktiskt är tillbaka på marknaden så kanske Lars Lucidor kan vara en bra rebound-kille?

SylviaPlath, less isn’t more
din rebound-kille kanske kan bli Lars Lucidor?

numsan2011-02-10 19:52

Oden10 tror jag är en tjej för nikotinkick som söker en trevlig intelligent och harmonisk, och gärna idrottsintresserad brunett. Nu är det ju svårt att veta om Oden10 är brunett eller inte eftersom hon inte har någon bild, men som tidigare nämnt så finns det ju hårfärgningsmedel..

Blond eller brunett, svårt att veta utan bild
Men vi får hoppas att Oden10 gör nikotinkick helt vild

Ett som är säkert är att vi INTE ska skicka rasmüs på dejt med apbur. Rasmüs verkar hämmad av intelligenta tjejer och har ett behov av att hävda sin ”manlighet”. Dessvärre leder detta till att jag inte kan ge honom någon matchning i singeltråden. Gör om, gör rätt!

En del ska bara hålla på och spexa
Det leder ofelbart till bakläxa
Med tanke på utebliven matchning, Rasmüs,
får du träna hårt på konsekvensanalys

För nyinflyttade Jezzz ligger West Ham, vänner, öl, film och musik nära hjärtat. Denna bedårande tös är ute efter någon som är intelligent, full av skratt, sportintresserad, inspirerad, ödmjuk, manlig och snäll. Vad sägs om en lätt alkoholiserad ung man, fin kille i ett fult skal söker den mänskliga motsvarigheten till sommarkatt. Krav: Gilla snarkattacker, senapssill. Ej hår på ryggen? Inte det? För i så fall hade NykvarnarN passat perfekt. Men lät inte det lockande så kanske GBGkille86 passar bättre? Trots att hans nick antyder att han bor på västkusten så är han faktiskt bosatt i Stockholm och verkar vara en riktig goding. Dessutom är han både rolig och kan köra tåg!!

För sommarkatten bjuder vintern på tristess
som kanske kan lyftas av nyinflyttade Jezzz
Skulle Nykvarnarn inte duga så betänk
att GBGkille86 sitter på numsans avbytarbänk

GBGkille86 skulle även potentiellt kunna vara något för vår kära Lillstölla.

Lillstölla har genom numsans försorg
parats ihop med en kille från Göteborg

Så har turen kommit till Burmita. Burmita söker en snäll, godmodig, ärlig, glad och busig kille. Vad sägs om Lenty? Han verkar inneha alla de egenskaperna. Och vitsar kan han också underhålla med, det har vi alla fått erfara..

För att underhålla Burmita
Behöver Lenty ingen rekvisita

Som vanligt är det ett gäng som är väldigt svårmatchade pga bristfällig information. Det är svårt att trolla med knäna när man inte varken vet vilka de är eller vad de söker. När man inte ens vet ålder eller bostadsort blir det ännu lite svårare.. Så jag skriker ”DUNK FÖR KLABBET ETT TVÅ TRE” och slänger in katarina77, Loscoch, lllAliaslll och Systersol som i en liten ormgrop där de får matcha sig själva tills de återkommer med mer info.

In i ormgropen och stäng dörren
Ni slipper ej ut förrän
ni kan oss svara
vilka som lyckats sig para

Eftersom både nygiants, Thoron_ril och Lyyn_ verkar vara väldigt nöjda med att vara singlar så ska jag inte besvära dem med en matchning.. =)

nygiants, Lyyn_ och Thoron_ril,
wtf is the deal?
Att vara singel är pest och pina
Era familjejuveler kommer att förtvina.
Räkna upp era goda sidor en i sänder
och lägg ert öde i numsans händer!

numsan2011-02-10 19:53

Sen har vi ju alltid vår fantastiska ramsay. Jag är ledsen att säga att jag inte har hittat någon perfekt matchning till henne denna gång heller. Mitt bästa förslag är att hon kommer ner till Malmö och gör matchningarna MED mig nästa gång. Alternativt väljer och vrakar bland männen i min umgängeskrets. Vem hon än vill ha är han (eller hon för den delen) hennes!

Somliga de får välja och vraka
Säg vem som ska få ramsay som maka

Även Dersu har blivit lovad en irl-matchning. Jag står fast vid mitt ord och utlovar en sådan när han är tillbaka i Skånska myllan i augusti.

En liten fossing på skånsk mylla
skulle Dersus kärleksliv förgylla

Så var det ju oundvikligt att vi skulle komma till apbur.. (Även om jag dragit ut på det in i det sista.) Hon har inte så höga krav säger hon. Hon vill bara ha en karl som är smartare än henne och som står ut med att hon inte kan hålla käft. Men jag vet inte om jag under mitt 28åriga liv någonsin träffat en man som överträffar hennes intellekt. Jag får helt enkelt erbjuda även henne en livematchning någon gång istället.

Man kan matcha de flesta, men det finns en gräns
på gott och ont har apbur en överlägsen intelligens!

Resurrection - Ej medlem längre2011-02-10 19:54
Antal inlägg: 11463

puh!

numsan2011-02-10 19:54

Puh - det lyckades till och med smita in en liten dubbelpostning där på vägen.. Well well.. Håll till godo gott folk!
Nu har jag gjort mitt, nu är det dags för er att se till att nåt händer! =)

suzylucy2011-02-10 19:58
Antal inlägg: 234

numsana we love you!

suzylucy2011-02-10 19:58
Antal inlägg: 234

Öhh. numsan och inget annat skall det stå!

ramsay - Ej medlem längre2011-02-10 20:04
Antal inlägg: 9204

damn numsan, och res!:D

Telekinetisk2011-02-10 20:07
Antal inlägg: 134

Bra jobb numsan och co! :) Ska ta itu med matchningen omgående!

numsan2011-02-10 20:08

@ ramsay - Jag vet, man kan tro att vi inte har några liv. Eller att vi är sjuka i huvudet. Eller en kombination. ;)

Eken_702011-02-10 20:10
Antal inlägg: 372

Numsan, vilket fantastiskt jobb!

numsan2011-02-10 20:13

Tack Eken! Men vi har saknat dig i tråden! Jag trodde inte du var med på matchandet längre? Annars hade jag ju lagt in dig på listan såklart!!
Jag kan skicka lite privata matchningstips till dig någon dag.. =)
(efter att jag återhämtat mig från det här, jusr nu känner jag mig inte supersugen på att matcha något mer...)

8507102011-02-10 20:19
Antal inlägg: 5222

tummen upp till Nums och Res!

Eken_702011-02-10 20:26
Antal inlägg: 372

Åh, tack! Numsans VIP matchning måste ju vara nåt alldeles extra!

mrperfect2011-02-10 21:00
Antal inlägg: 11437

Numsans redogörelse var svettig att läsa, 8 timmar , herregud!

numsan2011-02-10 21:06

Vill ni att det ska vara mindre svettigt att läsa så får ni väl sluta vara så många som skriver upp er för matchning då! Jag tyckte ändå att jag försökte dra ner det textmässigt den här gången i jämförelse med tidigare.. =)

mistmaster2011-02-10 21:08
Antal inlägg: 4626

jösses! vilket jobb.
alla tummar upp! :-D

bias2011-02-10 21:18
Antal inlägg: 151

Singel.

Visar sida: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?