Spelrum
| Giraffen | 4 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 3 |
| Inloggade | 7 |
Mobilspel
| Pågående | 18 950 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| SkySpy_ | 2013-11-21 19:06 | |
![]() | Håller med fulsnack. | |
| corlini | 2013-11-21 19:12 | |
![]() | fulsnack har rätt, jag tror vi är betydligt värre på det. ändå är det vi som gapar när någon ser oss som objekt, visst är vi rättvisa och duktiga i alla lägen. den man som säger emot fattar inte kvinnor eller lever i en grotta. min man har hittat en smitnings variant i trängda lägen eftersom han hummar något och sedan blir upptagen för det var nåt viktigt han glömt. | |
| mönjelilja - Ej medlem längre | 2013-11-21 19:16 | |
![]() | Nej, jag tror att det är vanligare att män objektifierar kvinnor. Hfranke, skojar ju. | |
| nulltj - Ej medlem längre | 2013-11-21 19:19 | |
![]() | Aaaahhhh, fulsnacks länk tidigare. Mvh Storbölar | |
| SkySpy_ | 2013-11-21 19:27 | |
![]() | fulsnack har en nyanserad intressant bild av männens objektifiering. Sorgligt att alltid ses som ett objekt. | |
| corlini | 2013-11-21 19:30 | |
![]() | män är enklare och mindre fulla av snuskiga baktankar än vi tror. ni är enkla att läsa av, enkla att förstå och inte så fulla av BS som vi tjejer ofta är, iaf i smågrupperingar. därför har jag man, det är bra att ha och jag älskar honom bla just för detta. | |
| mönjelilja - Ej medlem längre | 2013-11-21 19:31 | |
![]() | Ses du alltid som ett objekt, menar du SkySpy_? Verkar trist om du inte vill bli det. Lika trist som för tjejer som inte vill bli det. Men vad det innebär kan väl ha olika betydelse för olika personer i olika sammanhang. Som vanligt... | |
| nulltj - Ej medlem längre | 2013-11-21 19:32 | |
![]() | Tror förvisso att fulsnack har en poäng, men att kvinnor gör det mer grovt och utstuderat, män objektifierar mer av (kulturell?) vana och slentrian. Och tycker inte det minsta synd om skyspy, tramsvarning. | |
| SkySpy_ | 2013-11-21 19:32 | |
![]() | Allt har väl att göra med vad man visar upp som fasad egentligen. Men ja.. Jag har erfarenheter av objektifiering. | |
| mönjelilja - Ej medlem längre | 2013-11-21 19:33 | |
![]() | Det får stå för dig, Corlini, att män är enkla och utan så mycket baktankar. Jag har träffat flera mycket komplicerade typer som var svåra att förstå sig på... Dessutom fulla av BS. | |
| SkySpy_ | 2013-11-21 19:36 | |
![]() | Vi män är enkla och för det mesta ganska rakt på. Nulltj.. Välkommen hem från paradiset förresten. Jag tramsar väl aldrig? | |
| nulltj - Ej medlem längre | 2013-11-21 19:39 | |
![]() | Att åka sig över hur jobbigt det är att bli objektifierad är trams när det kommer från dig; t ex eftersom du själv tycker att det är ok, t om vackert, med en fisketidning vars grej är att fota fiskar ihop med nakna tjejer (som helt uppenbart inte fiskar) istället för att visa (påklädda) tjejer som är grymma på fiske; precis som man visar (påklädda) män som är grymma på fiske. | |
| nulltj - Ej medlem längre | 2013-11-21 19:40 | |
![]() | Tack, förresten. | |
| nulltj - Ej medlem längre | 2013-11-21 19:40 | |
![]() | Oja, inte åka. | |
| fulsnack | 2013-11-21 19:40 | |
![]() | Jag vet inte, jag... Är män verkligen så enkla då? Eller är de helt enkelt så enkla att det blir så förbannat svårt för en komplicerad, överanalyserande person som mig att förstå enkelheten? Vill gärna tro att kvinnor & män är lika mycket enkla eller svåra, om än på olika sätt. | |
| SkySpy_ | 2013-11-21 19:43 | |
![]() | Fisketidningen hade jag förträngt faktiskt. Jag var nog i min svaga manliga utsvultna period just då.. Fiskar och nakna tjejer går ju inte alls ihop ju. | |
| fulsnack | 2013-11-21 19:43 | |
![]() | För övrigt objektifierar jag aldrig. Hur gör man? Vad innebär det? Jag är ytlig som få, men blir knäsvag av män med snygga hjärnor. Och hjärtan. | |
| fulsnack | 2013-11-21 19:45 | |
![]() | Vadå, det gör det väl visst? Nakensushi är ju värsta grejen! | |
| mönjelilja - Ej medlem längre | 2013-11-21 19:49 | |
![]() | Skojar du, fulsnack? Jag vill i alla fall inte plocka sushibitar från någon främmande kvinno- eller manskropp :-( | |
| nulltj - Ej medlem längre | 2013-11-21 19:50 | |
![]() | Nä, det var väldigt osmakligt. Till skillnad från sushi. | |