Spelrum
Giraffen | 28 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 1 |
Grisen Böjningslistan | 15 |
Inloggade | 44 |
Mobilspel
Pågående | 19 495 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Miss_jk | 2008-10-22 17:26 | |
![]() | Ytterligare ett exempel på varför läktarna står halvtomma: www.dif.se/sidor/nyh...&a mp;typ=1 Polisen själva säger däremot att de i princip aldrig går in och flyttar matcher, dvs. vägrar ge tillstånd för vissa dagar. "Då måste det råda i det närmaste krigstillstånd". Däremot kan de framföra önskemål till förbundet. Beträffande matchen mot DIF så sa de att de inte har några särskilda önskemål avseende matchdag, snarare ansåg han det besvärligt ur planeringssynpunkt att datum ännu inte är fastställt. På SvFF säger de att det handlar om att tv-kanalerna måste bestämma sig om vilka matcher de ska visa. Sicken pajasserie detta är alltså. Är det konstigt att man tröttnar? Hur ska man kunna planera in denna matchen på ett vettigt sätt? Lördag? Måndag? Tisdag? Kanske ska ta ledigt hela veckan när jag ändå är på gång? Suck. | |
passus - Ej medlem längre | 2008-10-22 17:41 | |
![]() | Är det inte ofredande att länka till en sån sida? | |
Miss_jk | 2008-10-22 17:45 | |
![]() | Om du läser på länken så ser du vart den går, då kan du låta bli att gå in på den. | |
skogstorparn | 2008-10-22 17:56 | |
![]() | "Ytterligare ett exempel på varför läktarna står halvtomma" här är väl det mest självklara exemplet www.svenskfotboll.se...ft id=14999 många kanske trots allt föredrar att fajtas om sm -guld i fotboll,i stället för att tävla om"flagg & raket sm" och vem kan klandra dom? | |
Basta - Ej medlem längre | 2008-10-22 18:01 | |
![]() | Bajen bäst istan, tackar skogstorparn. Miss_jk: Så sant mig lurade du inte. | |
Miss_jk | 2008-10-22 18:05 | |
![]() | Naaaa, stackars skogstorpare som trots guldläge inte har en vettig klack att räkna med. Bitterheten hörs långa vägar. Jag är fullt medveten om att tabelläget får en hel del av supportrarna att stanna hemma, men som jag skrivit tidigare i tråden så har jag hellre 5000 hardcore än 14000 klacktjejer med "Källström" tryckt på nyinköpta matchtröjan. Dessvärre är det fler än marginalsupportrarna som stannar hemma just nu av olika anledningar. | |
skogstorparn | 2008-10-22 19:08 | |
![]() | "Naaaa, stackars skogstorpare som trots guldläge inte har en vettig klack att räkna med. Bitterheten hörs långa vägar. " nja..knappast såg i går kväll på arenan elfsborg B köra över TFF med 4-1. jag,däremot ser hellre 500 småfulla sponsorer med feta plånböcker än 1400 klacktjer med"svensson"tryckt på den nyinköpta(ellos) tröjan som du du ser har jag justerat siffrorna till elfsborgsnivå! hoppas det är ok | |
Maizena | 2008-10-22 19:12 | |
![]() | Och vad är du ute efter???? Faktum är att hur du en skriker om flagg sm så är Sthlm lagen i stortsätt alltid det lag som ni bönder helst möter. Fotboll är tifon,suppotrar,hjärta,pa ssion. Inte virkning och traktor som du tycks tycka | |
skogstorparn | 2008-10-22 19:22 | |
![]() | jag är ute efter ett sm-guld(i fotboll,bör väl tillägas i denna tråden) | |
Maizena | 2008-10-22 19:24 | |
![]() | Ja lycka till............det lär väl inte funka i år heller........... | |
skogstorparn | 2008-10-22 19:27 | |
![]() | tack ska du .maizena..det värmer!! | |
Miss_jk | 2008-10-22 20:05 | |
![]() | Vi är alla ute efter SM-guld i fotboll, Einstein. Däremot kan vägen dit göras till något bra mycket roligare än att stå på en grå arena helt utan supportrar. Varför vill man INTE ha en klack med flaggor, bengaler och grym stämning? Det fattar inte jag. | |
Maizena | 2008-10-23 11:49 | |
![]() | word! | |
Cekt | 2008-10-25 10:50 | |
![]() | Jag träffade igår en gammal kompis som visade sig bo granne med Jan Tauer. Hon berättade saker som helt plötsligt gjorde det alldeles uppenbart varför han spelade så dåligt i måndags. Eureka! Och tackar ödmjukast... =) | |
Maybach | 2008-10-25 19:58 | |
![]() | Hoppas alla såg intervjun med eguren på tv4 sport nyss. finns fan ingen med större hjärta än den mannen! El Rey Eguren! | |
Cekt | 2008-10-25 20:01 | |
![]() | Maybach: Jag har sett den tidigare intervjun men antar att detta var en ny? Jag har inte tv4 sport - kan man se den på nätet nånstans? | |
Maybach | 2008-10-25 20:07 | |
![]() | Ja, det här var en ny. Antar att den kommer upp på fotbollskanalen.se så småningom. Han saknar derbyna och vill att hans son ska få spela i Hammarby i framtiden. | |
lejonmix - Ej medlem längre | 2008-10-25 20:30 | |
![]() | ...sen vill han fläta Zengins flottiga hår och dansa med Tony i folkets park | |
lejonmix - Ej medlem längre | 2008-10-25 20:31 | |
![]() | Jag hoppas Kalmar vinner, men inte för skogsnördens skull. Bonde. Utan för att Ellos snålade och snålar med sitt konstgräs. Bengaler är inte huliganism - Avgå ALLA. Heja sthlm | |
Cekt | 2008-10-26 01:27 | |
![]() | Åh, Petter - kom hem igen! =) fotbollskanalen.se/1...er ieledare | |