Spelrum
| Giraffen | 28 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 14 |
| Inloggade | 42 |
Mobilspel
| Pågående | 19 779 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| skogstorparn | 2008-06-24 19:16 | |
![]() | Ja det ska fan va förbundskapten.. Detta liknar väldigt mycket melodifestivalen .dom senaste åren har ju martin stenmarck,the ark och perelli varit så gott som klara vinnare innan det började.. Eller också tror vi att att vi fortfarande är ett världslag bara för att vi tog vm brons-94,ungefär som engelsmännen som fortfarande tror att dom är bäst i världen för dom vann vm-66 | |
| elPatron - Ej medlem längre | 2008-06-24 19:21 | |
![]() | på fusk dessutom -66 | |
| Konnässören | 2008-06-24 19:39 | |
![]() | Har inte orkat med att läsa igenom hela tråden, men jag är av den bestämda att Lagerbäck ska GÅ! Om inte självmant så ska han ha foten. Fem raka EM/VM i all ära... Det stora problemet med Lagerbäck är att måste hålla sig till vad taktikpärmen. Annars petas man. Eller så måste man vara pensionär för att platsa. Sverige ställde upp till match i EM med vad som bäst passade pärmen inte med de bästa spelarna på platserna. Elmander - Forward. Sebastian Larsson - Bänkad, sidleds Daniel, okej, han gjorde sina bästa insatser någonsin, men att därför peta Kim Källström... Nä jag köper inte det. Källström, S Larsson m fl har inte rutin nog att spela i landslaget sägs det... Att F Stoor fick spela gjorde nog säkert ont i Lagerbäck, och dessutom gjorde han bra ifrån sig. Men att låta Stoor spela beror nog mer på att Alexandersson blev skadad inte på nåt annat. Henrik Larsson.... Nu svär jag väl när jag säger att NU är han för gammal för landslaget, Lagerbäck kommer att tjata på Henke även om han så måste ha hjälp av ledsagare och rullator. Om Lagerbäck mot all förmodan skulle avgå, vad vill jag ha för ledare? Jo, en ledare som låter de individuella kunskaperna hos varje individ komma fram, och formar därefter det bästa laget du kan sätta på planen, så vi inte skapar nya Pär Zetterberg, en av de största talangerna Sverige efter 94, men som tackat nej pga just det att han inte godtog att hans talanger kväsdes. | |
| 1stclassriot | 2008-07-03 10:21 | |
![]() | Miss_jk: jag skrev i denna tråd för att jag blev förbannad på att det alltid är tränaren som får skiten om det går dåligt för ett lag och speciellt när det gäller vuxna människor som är professionella spelare. det gör mig jävligt förbannad vill jag lova. | |